SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Ja. Mee eens. Een update is in order.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
word trouwens wel keer tijd voor een nieuw gedichtje
WTF! Wie ben JIJ!?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Dan gaan we JUICHEN hequote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wat zijn he?
Geen toetertjes en koekoeks genoeg.
kuurtje afgemaakt jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.
Nou als het nog niet over is na een kuur is het dus niet goedgekomen. Dan moet je misschien een ander kuurtje. Laat het ff checken joh.quote:
Nee, over jou natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
Jij ook al? Van de finale soms? En dat 'we' wonnen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, over jou natuurlijk
Maar eerlijk kan ik het me niet herinneren, maar weet wel dat het heerlijk was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zie TT
Ik droom regelmatig over FOK! en over de mensen van de SC.
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.quote:
Wellicht was het fosfomycine. Kan inderdaad zijn dat 1ste keus in België anders is.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
En blijkbaar heeft het niet geholpen want ze is er nog steeds niet vanaf.
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Laat Starla dit maar niet horenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Jaaquote:
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat Starla dit maar niet horen
edit: te laat!
Ja heb er zo'n zin inquote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
JaaLekker rustig weekend gehad, beetje voetbal kijken, jointje erbij. Heerlijk! Vanavond Duitsland - Portugal kijken met wat Portugese vrienden, die weer heerlijke hapjes gaan bereiden
Ben jij alweer een beetje opgeladen voor woensdag?
Zonder meer. Maar de denkfout ligt in de opvatting dat artsen 'alles zouden moeten kunnen genezen'.quote:
Dat is wel een goeie maar soms heb ik het idee dat (huis)artsen zelf die opvatting ook hebben en dan niet doorverwijzen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:59 schreef starla het volgende:
[..]
Zonder meer. Maar de denkfout ligt in de opvatting dat artsen 'alles zouden moeten kunnen genezen'.
En als dat niet zo is, dan is het weer een complot van BadPharma, want een medicijn tegen kanker bestaat natuurlijk al decennia!
En je zal ze de kost geven die de kuur niet afmaken. Zo stom is dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef starla het volgende:
Alsof een arts er iets kan doen dat een bacterie mogelijk resistent is (mits niet abundant voorgeschreven antibiotica).
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
het was ook niet voor je reetquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781
hielp geen reet
Eens, maar huisartsen hebben een verdomd lastige functie, vergis je daar niet in. Die moeten in 10 minuten beslissen of het wel mee valt, of dat iemand doorverwezen moet worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie maar soms heb ik het idee dat (huis)artsen zelf die opvatting ook hebben en dan niet doorverwijzen.
nee weet ik. ik had toch moeten aandringen voor een echografie maar hield me in. verdomme toch.quote:
sorry saar inkoppertje..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee weet ik. ik had toch moeten aandringen voor een echografie maar hield me in. verdomme toch.
Fosfomycine dus, dacht ik al. In principe een prima medicijn. Maar nogmaals: is er al een kweek bekend?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1781
hielp geen reet
morgen nieuw staaltje binnenbrengen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef starla het volgende:
[..]
Fosfomycine dus, dacht ik al. In principe een prima medicijn. Maar nogmaals: is er al een kweek bekend?
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
morgen nieuw staaltje binnenbrengen.
was niet genoeg maar wel urineweginfectie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wat liet het eerste 'straatlje' zien?![]()
Ja, anders had je geen antibioticum gekregen. Even kweekje afwachten dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
was niet genoeg maar wel urineweginfectie.
geeft niks want ik kan er best tegen. zolang het niet TE grof is.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:29 schreef theguyver het volgende:
sorry ben beetje in flauwe bui vandaag![]()
sorry saar
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks want ik kan er best tegen. zolang het niet TE grof is.
Staan daar prima. Het alziende oog hoort bij de Illuminati.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef theguyver het volgende:
[..]zou ik nooit doen meisie, ik ken mijn grenzen.
btw is gelukt lavje foto's staan er op. alleen verkeerde topic geloof ik
moet je na gaan was maar bij 2 winkel geweest door beetje tijd gebrek.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staan daar prima. Het alziende oog hoort bij de Illuminati.
Maar past op meerdere topics, daar heb je gelijk in.
Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een mooi volkslied heeft Portugal
Duitsland vind ik ook erg mooi.
Goedenavond luitjes, wie denken jullie dat er gaat winnen?
Ik denk zelf Duitsland.
Omdat je deze->quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Duitsland is juist heel goed.
oh guttekequote:Op maandag 16 juni 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je deze->erbij zette dacht ik dat je Duitsland niet goed vond.
Dat wel, dom dom domquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ze ook wel makkelijk gemaakt door die Portugese no brainers
blijft toch vreemd dat ze met zulke spelers nooit echt een knap team kunnen vormenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt ze ook wel makkelijk gemaakt door die Portugese no brainers
Idd. Ronaldo in je team, je zou toch denken..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
blijft toch vreemd dat ze met zulke spelers nooit echt een knap team kunnen vormen
Ik zie al een heel tafereel van sjiieten tegen soennieten voor me met AK47ers en kromzwaardenquote:
Ik hoop werkelijk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
Schumi is net op tijd uit zijn coma ontwaakt om duitsland portugal in de pan te zien hakken!!!
4-0 voor duitsland EINDSTAND, en ja schumi is ontwaakt.. vanochtend geen grapje..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat je gelijk hebt
Dat moet een vrouw ook doen.quote:
wat zal jij een smerige keuken hebben, heb je m wel gekeken?quote:
Alleen de foto. Zit een misdaadfilm te kijken. Had even geen zin in voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat zal jij een smerige keuken hebben, heb je m wel gekeken?
Mja dat ie uit de coma is weet ik, maar in welke staat?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
4-0 voor duitsland EINDSTAND, en ja schumi is ontwaakt.. vanochtend geen grapje..
Ohio? Texas?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mja dat ie uit de coma is weet ik, maar in welke staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |