SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verder
Ja. Mee eens. Een update is in order.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
word trouwens wel keer tijd voor een nieuw gedichtje
WTF! Wie ben JIJ!?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef sararaats het volgende:
en het gaat maar niet over met die urineweginfectie. het ergste is dat ik een probleem heb met een fatsoenlijk urinestaaltje af te leveren. mja morgen nieuwe poging.
blugh
Dan gaan we JUICHEN hequote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou wat zijn he?
Geen toetertjes en koekoeks genoeg.
kuurtje afgemaakt jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je kuurtje wel afgemaakt? Zo ja, terug naar de dokter Sara.
Nou als het nog niet over is na een kuur is het dus niet goedgekomen. Dan moet je misschien een ander kuurtje. Laat het ff checken joh.quote:
Nee, over jou natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen allen![]()
Jij ook al? Van de finale soms? En dat 'we' wonnen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, over jou natuurlijk
Maar eerlijk kan ik het me niet herinneren, maar weet wel dat het heerlijk was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Zie TT
Ik droom regelmatig over FOK! en over de mensen van de SC.
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.quote:
Wellicht was het fosfomycine. Kan inderdaad zijn dat 1ste keus in België anders is.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
En blijkbaar heeft het niet geholpen want ze is er nog steeds niet vanaf.
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara had het over een zakje medicijn wat ze moest oplossen. Dat vind ik vreemd maar misschien geven ze in België andere medicijnen voor een urineweginfectie.
En blijkbaar heeft het niet geholpen want ze is er nog steeds niet vanaf.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Laat Starla dit maar niet horenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen in NL de artsen er niks van kunnen
Jaaquote:
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op maandag 16 juni 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat Starla dit maar niet horen
edit: te laat!
Ja heb er zo'n zin inquote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
JaaLekker rustig weekend gehad, beetje voetbal kijken, jointje erbij. Heerlijk! Vanavond Duitsland - Portugal kijken met wat Portugese vrienden, die weer heerlijke hapjes gaan bereiden
Ben jij alweer een beetje opgeladen voor woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |