Niet erg. MaJo wil het blijkbaar ook niet.quote:
Jawel hoor, was even WK aan het kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet erg. MaJo wil het blijkbaar ook niet.
Het staat zeker leuk, en ik wil graag de foto zienquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Tim, je hebt gelijk hoor, het gaat vooral om het uiterlijk. Al probeer ik ook altijd de vulling lekker te maken. Maarrrr het is zo leuk om te maken en te geven, en dan eet ik er ook wat minder van
Foto staat nog op de camera trouwens, kom m nog wel even showen.
Alohaquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 06:52 schreef Tinuviel het volgende:
HT ik kom ook veel in het taarten decoreer topic en daar zeggen ze juist, dat het echt fout is om de decoratie te gebruiken om te verduizelen, dat de taart niet goed is. Ik heb er ook vaak plezier in om te decoreren, maar smaak staat zeker op Nr.1. Daarom erger ik me ook weleens over kritiek op niet zo een geliket decoratie, als de smaak goed is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Grootste probleem met die versieringen is vaak het 'stapelen' van lagen fondant, dan wordt het er niet lekkerder op. Volgens mij doet spuuglokje dat juist niet, die puzzelt de fondant in elkaar zodat je veel minder lagen krijgt en de taart zelf qua smaak de boventoon voert en niet de fondant.
quote:
Goeiemorgen.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Die taarten heb ik alle vertrouwen inquote:Op maandag 16 juni 2014 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Grootste probleem met die versieringen is vaak het 'stapelen' van lagen fondant, dan wordt het er niet lekkerder op. Volgens mij doet spuuglokje dat juist niet, die puzzelt de fondant in elkaar zodat je veel minder lagen krijgt en de taart zelf qua smaak de boventoon voert en niet de fondant.
Brrrr eng.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Wat lijken die kinderen toch op hun ouders...
[ afbeelding ]
uiteraard maar is altijd een mooi spaarpotjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat je die in eerste instantie betaald hebt heen er wordt vast nog iets verrekend, wij kregen minder terug daardoor. Maar is altijd prettig zo'n bedrag in 1x
Schumacher is bij kennis én uit het ziekenhuis lees ik net
Nicequote:Op maandag 16 juni 2014 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
uiteraard maar is altijd een mooi spaarpotjehet wordt nergens meer mee verrekend en het maandbedrag gaat ook omlaag
![]()
quote:En serieus van Schumi? Dat is bijzonder goed nieuws!
Bild zegt dat hij zijn ogen geopend heeft, kan communiceren met vrouw en kinderen en nu naar een rehabilitatiekliniek gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
[..]popt overal op nu. Maar er is niets gezegd over hóe hij het ziekenhuis heeft verlaten of wat zijn status is.
Rehabilitatie?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:54 schreef ß het volgende:
[..]
Bild zegt dat hij zijn ogen geopend heeft, kan communiceren met vrouw en kinderen en nu naar een rehabilitatiekliniek gaat.
Dat bedoel ik ja, in het Duits hebben ze het over een Reha-Klinik, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rehabilitatie?
Revalidatie kliniek neem ik aan...
Wanneer gaat hij weer racen of skiën?
Ik zag het al ja, goed nieuws! Maar de vraag blijft inderdaad in welke staat hij precies verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
[..]popt overal op nu. Maar er is niets gezegd over hóe hij het ziekenhuis heeft verlaten of wat zijn status is.
Wij hebben halverwege het jaar dubbel glas gekregen (ik geloof in februari) dus dat zal ook zeker terug te zien zijn. Volgend jaar waarschijnlijk nog meer. En zachte winters helpen ook mee natuurlijk! Hopelijk krijgen jullie ook een mooi zakcentje terugquote:Op maandag 16 juni 2014 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Bij ons is er aan de ketel gesleuteld, en er zijn wat dingen vervangen waardoor de ketel zuiniger zou moeten worden. Maar dat effect zullen we pas volgend jaar zien bij de jaarafrekening. Toen we er ingingen was het een peiljaar, daarna is er wat aangepast, het effect zal daarom nog niet direct zichtbaar zijn.
En, anders dan gokken tijdens een WKquote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Dat zou best kunnen, gezien het heel beperkte nieuws over hoe het met hem gaat na een half jaar coma
Over Friso is toch ook nooit gezegd dat hij uit zijn coma is gekomen? Schumacher is dat wel. Hij zal waarschijnlijk nooit meer de oude worden, maar verdere verbeteringen sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En, anders dan gokken tijdens een WK, de resultaten bij soortgelijke gevallen in het verleden.
Ging Friso ook niet naar 'huis'?
Maar Bild scoort weer eens en in hun kielzog de rest van de media...
Hij reageert op aanrakingen en aanspreken.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef ß het volgende:
[..]
Over Friso is toch ook nooit gezegd dat hij uit zijn coma is gekomen? Schumacher is dat wel.
Het zal me een worst zijn...quote:Hij zal waarschijnlijk nooit meer de oude worden, maar verdere verbeteringen sluit ik ook niet uit.
Ik denk niet dat hij nog serieus gaat racen, ook niet wanneer hij helemaal herstelt. Skiën zie ik dan eerder gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rehabilitatie?
Revalidatie kliniek neem ik aan...
Wanneer gaat hij weer racen of skiën?
En vandaar ook dat ik zo raar tegen dat woord aankeekquote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef ß het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, in het Duits hebben ze het over een Reha-Klinik, vandaar de verwarring.
Ik zit nog vol van de subway broodjes die ik als lunch kreeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond leftovers van de bbq van gisteren
OMG! Ze hebben niet dezelfde kleren aan!quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, ik klik en zie het ook. Engquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door LadyBlack op 16-06-2014 20:45:53 ]
Yay voor jouquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
6-0 6-0
Eerste in de poule geëindigd en een bye nu, dus ik sta in de kwartfinale
Sterker nog, als ik foto's van precies een jaar geleden bekijk, dan was ze al helemaal niet meer zo pasgeboren!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Wat een knapperd, LBalweer een heel jaar oud
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Plaatje van de taart van zondag, en een fotootje van E als bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is al een best groot kindje. Ik verwachtte nog steeds een baby te zien. Wat is het snel gegaan.![]()
Wat wil je trouwens met die taart zeggen? Dat papa gauw eens de tuin moet vegen?![]()
Wel heel leuk, en vast nog lekker ook met die lemon curd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is al een best groot kindje. Ik verwachtte nog steeds een baby te zien. Wat is het snel gegaan.![]()
Wat wil je trouwens met die taart zeggen? Dat papa gauw eens de tuin moet vegen?![]()
Wel heel leuk, en vast nog lekker ook met die lemon curd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... ik klik dan maar niet
HT, ik doe vaak een laag lemon curd in de taart voor wat frissigheid, en probeer het marsepein zo dun mogelijk uit te rollenHet marsepein gebruik ik wel om ook figuurtjes mee te boetseren, maar die kan je dan later als apart stukje snoepen. Anders wordt t veel te veel inderdaad.
Tja, en als ik net zo leuk kon decoreren met bijvoorbeeld een goeie carrotcake of monchoutaart....
Plaatje van de taart van zondag, en een fotootje van E als bonus
Allebei prima geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ook niet in mijn post?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie geen taart maar E'tjeen wat heeft ze al een bos haar!
Welnee joh, er is toch niemand die haar gaat pesten als het haar niet helemaal goed zit. Lekker zelf doenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook niet in mijn post?![]()
En ja ze heeft een flinke bos! We moeten misschien binnenkort maar eens naar de kapper
Thanks! Vandaag gewoon allebei gewerkt, wel taart gegeten op kantoor. Woensdag gaan we het echt vieren (met de familie) met een bbq bij mijn ouders tijdens de wedstrijd Nederland-Australiëquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Soempie het volgende:
E.leuk jurkje ook!
Majo, nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad?
Huh?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?
Geen taart, krijg ook de link uit de quotes niet geopend, maar zal gezien de reacties wel iets vreemds met mijn foon zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook niet in mijn post?![]()
En ja ze heeft een flinke bos! We moeten misschien binnenkort maar eens naar de kapper
Picture is violated?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Whiteguy het volgende:
![]()
Moest overigens meteen aan C4 denken toen ik dit pareltje voorbij zag komen:
quote:
Mijn sig bedoel je? Ben ik ook tevreden meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Mooie ondertitel, of hoe dat ook mag heten, HT
Geen kinderenquote:
quote:
Het was zeker geen Lamborghini?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een auto gerepareerd/uitgedeukt met behulp van een plank hout, twee hamers en een krik
Nee, koolstofvezel versplintert en deukt niet, dus die kan je ook niet uitdeukenquote:
De auto in kwestie is een Suzuki Altoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef iamredleader het volgende:
Wat is het dan wel, o handige Hawaii?
Tegenwoordig ook populair bij ramkrakersquote:
Dat kreukelt toch helemaal als een plastic zakje in elkaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook populair bij ramkrakers
Ja, maar ze passen vaak net tussen de paaltjes voor voetgangers door. Daarna hoef je alleen maar te mikken en een steen op het gaspedaal te leggen en zorgen dat je zelf niet in de auto zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat kreukelt toch helemaal als een plastic zakje in elkaar
Ah, op die fiets Altoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar ze passen vaak net tussen de paaltjes voor voetgangers door. Daarna hoef je alleen maar te mikken en een steen op het gaspedaal te leggen en zorgen dat je zelf niet in de auto zit.
Best welquote:
Dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst moet Nederland de poule nog doorkomen. En dit brazilie is ook niet om bang van te worden.
Nou, zeg dat welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Die keeper van Mexico heeft z'n dag wel
Ziet er strak uitquote:Op woensdag 18 juni 2014 02:43 schreef lubje25 het volgende:
Avond![]()
Zoals belooft wat foto's:
De lichtbak met mijn logo erop is klaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
+1quote:
Mijn familie houd niet van voetbal, dus ik vier het zondagmiddag pas. Maar gewoon klein met familiequote:Op woensdag 18 juni 2014 08:55 schreef MaJo het volgende:
En gefeliciteerd Puala!ga je het nog vieren?
G viert het juist vandaag pas vanwege het voetbalquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn familie houd niet van voetbal, dus ik vier het zondagmiddag pas. Maar gewoon klein met familie
Als je vrienden/famillie hebt die er van houden is dat handig jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
G viert het juist vandaag pas vanwege het voetbalmaar je moet er wel van houden inderdaad!
quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:43 schreef lubje25 het volgende:
Avond![]()
Zoals belooft wat foto's:
De lichtbak met mijn logo erop is klaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weet je al wat je allemaal gaat maken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je vrienden/famillie hebt die er van houden is dat handig jaMaar ik ben zelf pas 10 voor 6 thuis, dus allemaal niet handig enzo. En zondag ga ik lekker uitgebreid koken (vind ik leuk
) en dan gewoon een lekker middagje er van maken
Grote pan soep met stokbroodje met zelfgemaakte sausjes er bij ofzo. Misschien nog wat wraps maken met wat lekkers er tussen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je al wat je allemaal gaat maken?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Grote pan soep met stokbroodje met zelfgemaakte sausjes er bij ofzo. Misschien nog wat wraps maken met wat lekkers er tussen.
En mini kwarktaartjes in 2 smaken voor 's middags
Kangaroo meat pie?quote:
En je hebt goed gegokt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:28 schreef Tinuviel het volgende:
Bij ons op werk is er warme lunch op de dagen dat Nederland speelt en het thema is het land van de tegenpartij. Dus wij gokten op een lunch met kangoroo en krokodil.
Nee het werd fish and chips.quote:
Wat een teleurstellingquote:
Niet eens meat pie? Tsssss!quote:
Zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef iamredleader het volgende:
Mooi cadeau voor je verjaardag, Puala
Wat heb je gehad dan?quote:
Mag zalm met kaas wel dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Macaroni, gerookte zalm, mais, bechamel saus en geraspte kaas, in de oven afgebakken, lekker
Zie je morgen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga maar eens tukken, morgen een lange dag voor de boeg
Dat is dan gelukt. Feli!quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Winst van NLDat wilde ik graag
![]()
Goedemorgen![]()
Mijn chipkaart weigert ook, maar dat kan dus daardoor komen? Interessant en de moeite waard om eens uit te zoekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bloedirritant v2. Met mini naar de bushalte haasten om op kraamvisitie te gaan, daar straal voorbijgereden worden door de bus. Vervolgens besluiten om dan maar de trein en de bus te nemen en er dan achterkomen dat m'n OV-chipkaart is verlopen. Er staat geld op, laat me dan gewoon reizen
Die spuitbus blijf ik grappig vindenquote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die spuitbus blijf ik grappig vindenen goed ook, want nu blijft zo'n muurtje tenminste staan
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe ik gisteren de wedstrijd heb gekeken: op de bank. E. naast me, die zat vooral een spelletje op z'n telefoon te te spelen.
Tweede helft: hij naar boven, ik op het puntje van de bank
Ik kreeg echt letterlijk die melding te zien. (en bij nader inzien stond er ook letterlijk op dat hij geldig was tot 3-6quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn chipkaart weigert ook, maar dat kan dus daardoor komen? Interessant en de moeite waard om eens uit te zoeken
Er gaat echt iets volledig langs me heen merk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste exemplaar uit het proefabonnement van de Donald Duck is binnen
Moeilijk te zeggen. Ik heb em tegenwoordig wel een stuk sneller uitquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
is hij nog net zo leuk als vroeger?
wel wat moderner, maar het is te overzienquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar zijn de verhalen ineens hip en modern geworeen of nog steeds even oubollig?
Nee, maar ik weet ook niet meer wat ik wel bedoelde. Ik kan dus beter claimen dat dta inderdaad mijn bedoeling wasquote:
Latertje vanavond voor jequote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef iamredleader het volgende:
Zo, thuispaar biertjes gedronken met C4 en Rezania in A'dam
Het bieren zeker wel ja!quote:
Na terugkomst. Weer die blaffende kuthonden bij mijn buurvrouw.quote:
Ai, dat is minder. Al opgelost?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na terugkomst. Weer die blaffende kuthonden bij mijn buurvrouw.
Nee. Politie gebeld en die zijn bij haar aan de deur geweest.quote:
Zal je altijd zienquote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. Politie gebeld en die zijn bij haar aan de deur geweest.
Alles stil natuurlijk....
En één keer raden wat ik, 5 minuten na vertrek van de politie, weer hoorde.....quote:
Hoeveel honden zijn het?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En één keer raden wat ik, 5 minuten na vertrek van de politie, weer hoorde.....
2quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik sta op het punt om ze de nek om te draaien....
Ja!? De scharrel is nu je vriendin?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik.
Een vrolijke noot dan maar:
Mijn eeuwige vrijgezellenbestaan zit er op
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet eens echt een scharrel geweest
quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]!!
Hij ging zijn bikinilijn bijwerken of zo?
Geen WK-volger?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er gaat echt iets volledig langs me heen merk ik.
Wat leuk voor je!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik.
Roy Donders juichpak neem ik aan...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen naar een bruiloft. Volgens mij voor het eerst dat ik echt in pak ga
Toch niet in Sassenheim? Want dan zie ik je vanavondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen naar een bruiloft. Volgens mij voor het eerst dat ik echt in pak ga
nee, dat had helemaal toevallig geweest, dat is hier niet eens zo ver vandaan. Ik mag naar Heemskerk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch niet in Sassenheim? Want dan zie ik je vanavond
uiteraard, zonder iets eronder, want je ziet alle naden zittenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roy Donders juichpak neem ik aan...
Het is een collega, dus het had zomaar gekundquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, dat had helemaal toevallig geweest, dat is hier niet eens zo ver vandaan. Ik mag naar Heemskerk.
Misschien laat ik wel een keer een foto zienquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We willen natuurlijk wel een keer een foto zien Lub
Oeh tofquote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik.
Pics!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij voor het eerst dat ik echt in pak ga
Zijn ze nsfw?quote:
Ik ben er even een dag niet en je hebt ineens een vriendin?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik.
quote:
Zo snel al?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Tevens: weekend
Volgende week mijn laatste week!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt!quote:
Deze foto doet mij aan Worms denkenquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:44 schreef B.ertha het volgende:
Wow dat is inderdaad een stuk korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar staat je volgens mij best goed hoor, het is een beetje een donkere foto
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Wormsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze foto doet mij aan Worms denken
FTFYquote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze foto doet mij aan lamsvlees op de BBQ denken
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze foto doet mij aan Worms denken
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:44 schreef B.ertha het volgende:
Gaaaaf! Dit staat je ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
die hebben we overgeslagen, aangezien de winnaar om half 5 nog een wedstrijd moestquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, TM. Derde helft wel gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |