Niet erg. MaJo wil het blijkbaar ook niet.quote:
Jawel hoor, was even WK aan het kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet erg. MaJo wil het blijkbaar ook niet.
Het staat zeker leuk, en ik wil graag de foto zienquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
Tim, je hebt gelijk hoor, het gaat vooral om het uiterlijk. Al probeer ik ook altijd de vulling lekker te maken. Maarrrr het is zo leuk om te maken en te geven, en dan eet ik er ook wat minder van
Foto staat nog op de camera trouwens, kom m nog wel even showen.
Alohaquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 06:52 schreef Tinuviel het volgende:
HT ik kom ook veel in het taarten decoreer topic en daar zeggen ze juist, dat het echt fout is om de decoratie te gebruiken om te verduizelen, dat de taart niet goed is. Ik heb er ook vaak plezier in om te decoreren, maar smaak staat zeker op Nr.1. Daarom erger ik me ook weleens over kritiek op niet zo een geliket decoratie, als de smaak goed is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Grootste probleem met die versieringen is vaak het 'stapelen' van lagen fondant, dan wordt het er niet lekkerder op. Volgens mij doet spuuglokje dat juist niet, die puzzelt de fondant in elkaar zodat je veel minder lagen krijgt en de taart zelf qua smaak de boventoon voert en niet de fondant.
quote:
Goeiemorgen.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Die taarten heb ik alle vertrouwen inquote:Op maandag 16 juni 2014 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Grootste probleem met die versieringen is vaak het 'stapelen' van lagen fondant, dan wordt het er niet lekkerder op. Volgens mij doet spuuglokje dat juist niet, die puzzelt de fondant in elkaar zodat je veel minder lagen krijgt en de taart zelf qua smaak de boventoon voert en niet de fondant.
Brrrr eng.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Wat lijken die kinderen toch op hun ouders...
[ afbeelding ]
uiteraard maar is altijd een mooi spaarpotjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat je die in eerste instantie betaald hebt heen er wordt vast nog iets verrekend, wij kregen minder terug daardoor. Maar is altijd prettig zo'n bedrag in 1x
Schumacher is bij kennis én uit het ziekenhuis lees ik net
Nicequote:Op maandag 16 juni 2014 11:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
uiteraard maar is altijd een mooi spaarpotjehet wordt nergens meer mee verrekend en het maandbedrag gaat ook omlaag
![]()
quote:En serieus van Schumi? Dat is bijzonder goed nieuws!
Bild zegt dat hij zijn ogen geopend heeft, kan communiceren met vrouw en kinderen en nu naar een rehabilitatiekliniek gaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
[..]popt overal op nu. Maar er is niets gezegd over hóe hij het ziekenhuis heeft verlaten of wat zijn status is.
Rehabilitatie?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:54 schreef ß het volgende:
[..]
Bild zegt dat hij zijn ogen geopend heeft, kan communiceren met vrouw en kinderen en nu naar een rehabilitatiekliniek gaat.
Dat bedoel ik ja, in het Duits hebben ze het over een Reha-Klinik, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rehabilitatie?
Revalidatie kliniek neem ik aan...
Wanneer gaat hij weer racen of skiën?
Ik zag het al ja, goed nieuws! Maar de vraag blijft inderdaad in welke staat hij precies verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nice
[..]popt overal op nu. Maar er is niets gezegd over hóe hij het ziekenhuis heeft verlaten of wat zijn status is.
Wij hebben halverwege het jaar dubbel glas gekregen (ik geloof in februari) dus dat zal ook zeker terug te zien zijn. Volgend jaar waarschijnlijk nog meer. En zachte winters helpen ook mee natuurlijk! Hopelijk krijgen jullie ook een mooi zakcentje terugquote:Op maandag 16 juni 2014 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Bij ons is er aan de ketel gesleuteld, en er zijn wat dingen vervangen waardoor de ketel zuiniger zou moeten worden. Maar dat effect zullen we pas volgend jaar zien bij de jaarafrekening. Toen we er ingingen was het een peiljaar, daarna is er wat aangepast, het effect zal daarom nog niet direct zichtbaar zijn.
En, anders dan gokken tijdens een WKquote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Dat zou best kunnen, gezien het heel beperkte nieuws over hoe het met hem gaat na een half jaar coma
Over Friso is toch ook nooit gezegd dat hij uit zijn coma is gekomen? Schumacher is dat wel. Hij zal waarschijnlijk nooit meer de oude worden, maar verdere verbeteringen sluit ik ook niet uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En, anders dan gokken tijdens een WK, de resultaten bij soortgelijke gevallen in het verleden.
Ging Friso ook niet naar 'huis'?
Maar Bild scoort weer eens en in hun kielzog de rest van de media...
Hij reageert op aanrakingen en aanspreken.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef ß het volgende:
[..]
Over Friso is toch ook nooit gezegd dat hij uit zijn coma is gekomen? Schumacher is dat wel.
Het zal me een worst zijn...quote:Hij zal waarschijnlijk nooit meer de oude worden, maar verdere verbeteringen sluit ik ook niet uit.
Ik denk niet dat hij nog serieus gaat racen, ook niet wanneer hij helemaal herstelt. Skiën zie ik dan eerder gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rehabilitatie?
Revalidatie kliniek neem ik aan...
Wanneer gaat hij weer racen of skiën?
En vandaar ook dat ik zo raar tegen dat woord aankeekquote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef ß het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, in het Duits hebben ze het over een Reha-Klinik, vandaar de verwarring.
Ik zit nog vol van de subway broodjes die ik als lunch kreeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond leftovers van de bbq van gisteren
OMG! Ze hebben niet dezelfde kleren aan!quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, ik klik en zie het ook. Engquote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door LadyBlack op 16-06-2014 20:45:53 ]
Yay voor jouquote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
6-0 6-0
Eerste in de poule geëindigd en een bye nu, dus ik sta in de kwartfinale
Sterker nog, als ik foto's van precies een jaar geleden bekijk, dan was ze al helemaal niet meer zo pasgeboren!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Wat een knapperd, LBalweer een heel jaar oud
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Plaatje van de taart van zondag, en een fotootje van E als bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is al een best groot kindje. Ik verwachtte nog steeds een baby te zien. Wat is het snel gegaan.![]()
Wat wil je trouwens met die taart zeggen? Dat papa gauw eens de tuin moet vegen?![]()
Wel heel leuk, en vast nog lekker ook met die lemon curd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is al een best groot kindje. Ik verwachtte nog steeds een baby te zien. Wat is het snel gegaan.![]()
Wat wil je trouwens met die taart zeggen? Dat papa gauw eens de tuin moet vegen?![]()
Wel heel leuk, en vast nog lekker ook met die lemon curd.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... ik klik dan maar niet
HT, ik doe vaak een laag lemon curd in de taart voor wat frissigheid, en probeer het marsepein zo dun mogelijk uit te rollenHet marsepein gebruik ik wel om ook figuurtjes mee te boetseren, maar die kan je dan later als apart stukje snoepen. Anders wordt t veel te veel inderdaad.
Tja, en als ik net zo leuk kon decoreren met bijvoorbeeld een goeie carrotcake of monchoutaart....
Plaatje van de taart van zondag, en een fotootje van E als bonus
Allebei prima geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ook niet in mijn post?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zie geen taart maar E'tjeen wat heeft ze al een bos haar!
Welnee joh, er is toch niemand die haar gaat pesten als het haar niet helemaal goed zit. Lekker zelf doenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook niet in mijn post?![]()
En ja ze heeft een flinke bos! We moeten misschien binnenkort maar eens naar de kapper
Thanks! Vandaag gewoon allebei gewerkt, wel taart gegeten op kantoor. Woensdag gaan we het echt vieren (met de familie) met een bbq bij mijn ouders tijdens de wedstrijd Nederland-Australiëquote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Soempie het volgende:
E.leuk jurkje ook!
Majo, nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad?
Huh?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
als ik die via mobiel op tinypic bekijk zie ik een hoop hakenkruizen en een sieg heil erbij. Hebben meer mensen dat?
Geen taart, krijg ook de link uit de quotes niet geopend, maar zal gezien de reacties wel iets vreemds met mijn foon zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ook niet in mijn post?![]()
En ja ze heeft een flinke bos! We moeten misschien binnenkort maar eens naar de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |