Geen idee, zou kunnen jaquote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus een mannelijke sportmasseur kan het er ook bij aanbieden voor de ontspanning?
Aan een mannelijke klant dus?
Ik heb er even op gegoogled, en er blijkt inderdaad meer vraag naar te zijn, maar vooral deze zin in dit artikel maakt dat het niet zo "gewoon" is als jij wel doet voorkomen:quote:Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen ja
Ik weet wel dat er (vrouwelijke) masseuses zijn die bij een sportmassage vrouwen ''klaarmaken'' ter extra ontspanning.
quote:Vooralsnog zijn het vooral erotische massagesalons die op de toenemende vraag inspringen. Maar enkele reguliere massagesalons bieden ook een massage met happy end aan. Hiervoor moeten ze in het bezit zijn van een prostitutievergunning.
Van juridische dingen heb ik verder weinig verstand zal ik je eerlijk zeggen. Bovendien zeg ik nergens wat normaal is of gewoon is. Ik zeg alleen dat er dus een groot verschil is tussen een massagesalon en een aftrektent.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb er even op gegoogled, en er blijkt inderdaad meer vraag naar te zijn, maar vooral deze zin in dit artikel maakt dat het niet zo "gewoon" is als jij wel doet voorkomen:
[..]
Ik denk dat je hiermee de spijker op de kop slaat: of het nou vreemdgaan is of niet, dat hangt, wat mij betreft, van de relatie af. Ieder heeft daarin zijn eigen definitie in wat wel en niet kan. Het feit dat hij iets gedaan heeft waar zij niet gelukkig van wordt maakt het voor haar vreemdgaan maar voor hem niet. De fout zit in de communicatie, waar in de relatie dus best wel wat meer aan gewerkt mag wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet de man eerst zeggen wat hij geen vreemdgaan vindt? Of de vrouw wat wel? Of andersom? Beide partners zijn er verantwoordelijk voor als zoiets nooit ter sprake is gekomen. Het zegt dus eigenlijk meer iets over de relatie.
Die hand, daar kun je smalend over doen, maar er zijn helaas streng gelovige mannen die daar ECHT moeilijk over doen. Ze zijn natuurlijk een uitzondering, maar het onderstreept het belang van goede communicatie in een relatie, ook over dit onderwerp.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij vergeleek het met n hand geven
Als dat écht zo is, dan is het idd iets dat niet besproken hoeft te worden (zoals die hand geven) maar dat vind ik idd érg onwaarschijnlijk. Sterker nog, ik kan me écht niet voorstellen dat niet door zijn hoofd is geschoten: wat zou m'n vrouw hiervan vinden? En zo gauw dat het geval is, bespreek je het.
En dat zegt iemand die redelijk makkelijk en openminded is.
quote:
Omdat er advies gevraagd was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef ThePartyPooper het volgende:
Waarom bemoei jij je eigenlijk met andermans relatie?
Waarom denken zoveel mensen dat het een Aziatisch vrouwtje was? Ze was gewoon Nederlands....niet dat dat ook maar iets uitmaakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ja het is vreemdgaan.
Ik zou anders niet weten waar jezelf laten afsjorren door een onbekend Aziatisch vrouwtje onder zou moeten vallen.
De volgende keer als een vriendin om advies vraagt zal ik wel zeggen dat ik me er niet mee bemoei....dat doen goede vriendinnen namelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef ThePartyPooper het volgende:
Waarom bemoei jij je eigenlijk met andermans relatie?
Jouw advies mag wel, maar details over je vriendin haar relatie staan nu online!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
De volgende keer als een vriendin om advies vraagt zal ik wel zeggen dat ik me er niet mee bemoei....dat doen goede vriendinnen namelijk.
Ja en? Niemand weet verders wie het is hoor, er staan geen namen, woonplaats of wat dan ook bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Jouw advies mag wel, maar details over je vriendin haar relatie staan nu online!
Jij laat een vertrouwenskwestie als deze zo makkelijk van je afglijden ja? Wauw.... De handeling an sich zou me nog het minst interesseren, het feit dat ik moeite zou hebben met het vertrouwen van mijn partner in de toekomst des te meer. Of het feit dat de ideeën over monogaam zijn binnen een relatie blijkbaar totaal niet overeen komen met die van mij, gezien de verbaasde reactie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef jogy het volgende:
Mja, het is niet goed te praten maar een halszaak hoeft het niet te zijn lijkt me. Zeker als er verzachtende omstandigheden zijn en hij de minst ernstige vorm van seksuele bevrediging heeft gekozen. Hij heeft zich niet vergrepen aan de stamslet van één of andere kroeg, geen intieme vreemdgangersrelatie met de buurvrouw en penetreert ook geen hoertjes. Hij laat zich klaarrukken door een Thaise masseuse. Wat mij betreft is het een 3 op de schaal van vreemdgaan. Nog steeds kut en stom maar hoef je zeker je relatie niet voor uit het raam te gooien. Een dikke foei, paar dagen op de bank slapen, even aan de relatieketting en klaar is klara.
Het is zeker een vertrouwenskwestie maar op zich nog wel een overkomelijke wat mij betreft. Sure, het heeft werk nodig, onvertogen woorden zullen gesproken worden, ruzie zal gemaakt worden en wie weet implodeert de relatie alsnog uiteindelijk maar zoals ik zeg op de schaal van vreemdgaan scoort deze gewoon niet zo heel hoog. En als je wel van elkaar houdt maar de één heeft meer behoefte aan seksuele aandacht dan de ander dan zou dit een bespreekbare oplossing kunnen zijn (op voorwaarde dat het van te voren besproken wordt natuurlijk, niet zo lafjes en schijnheilig achterafquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij laat een vertrouwenskwestie als deze zo makkelijk van je afglijden ja? Wauw.... De handeling an sich zou me nog het minst interesseren, het feit dat ik moeite zou hebben met het vertrouwen van mijn partner in de toekomst des te meer. Of het feit dat de ideeën over monogaam zijn binnen een relatie blijkbaar totaal niet overeen komen met die van mij, gezien de verbaasde reactie.
Nee, ik zou er toch wel wat zwaarder aan tillen dan dit.
Deze man weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:22 schreef Stiggie het volgende:
Wat een kut discussie over de definitie van vreemdgaan.
Vriend laat zich rukken door een andere chick zonder dat chick dat wist. = Vreemdgaan
We praten hier niet over een open relatie dus dan is het gewoon een lul. Kan je wel medeleven naar die gast gaan tonen van ze heeft lage sexdrive etc etc etc maar dan moet hij die behoefte maar uiten zodat ze de kans heeft het te veranderen of het uitmaken en een andere chick zoeken of een open relatie proberen te starten.
Misschien komt dat door beelden die we van tv kennen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel mensen dat het een Aziatisch vrouwtje was? Ze was gewoon Nederlands....niet dat dat ook maar iets uitmaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |