abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149592994
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Een orgasme heeft wel degelijk een functie binnen de context van een massage. Maar of het als zodanig beleefd wordt is een tweede :P
pi_149593035
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:23 schreef tharealmb het volgende:

[..]

grapje toch? Kim Holland zal vast beter neuken dan menig vriendin, maar moet mijn vriendin dan maar beter leren neuken dan Kim Holland, want anders moet ze niet zeuren dat ik naar Kim Holland ga? (is een voorbeeld, niet mijn verlangen hoor :X Kim Holland :X

on-topic: mooi dat ze bij elkaar blijven. Maar zeggen dat je een tantra massage wil, en dan niet vragen en/of uitleggen wat dat inhoud is van beide een beetje makkelijk. Lekker veel interesse in elkaar heb je dan -O- -O-
Nee dan moet je niet zeuren want je kiest je eigen vriendin.
pi_149593158
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me alleen af wat je daar moet als je al een vriendin hebt.
Ik had dus mooi mn vriendin gevraagd of ze wat armbeweging wil krijgen :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_149633247
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:
Discussie met een vriendin eerder, haar vriend blijkt dus wel eens ( zo'n 1x in de maand) een massage te krijgen met een happy ending, daar is ze laatst achter gekomen en ze is er allerminst blij mee.

Haar vriend vind het geen vreemdgaan want het hoort bij de massage en er komen geen gevoelens bij, er wordt ook niet gepenetreerd, er is geen band.
Zei vindt het wel vreemdgaan.

Ik sta een beetje in het midden, ik vind het laf dat hij het niet in overleg heeft gedaan en er eerder eerlijk over is geweest, maar echt vreemdgaan vind ik het ook weer niet, zeker niet als je nagaat dat hun seksleven niet echt geweldig is. Dan dus liever een keer in de zoveel tijd een happy ending dan dat hij "echt" vreemd gaat.

Wat is jullie mening?
Iedereen heeft een ''vriendin'' of ''vriend''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')