abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141532529
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef Dinus het volgende:

[..]

Misschien komt dat door beelden die we van tv kennen?
En in hoeverre het een plastische handeling is wel of niet, heeft ook te maken met:

Gaat hij steeds naar dezelfde masseuse, leren ze elkaar kennen, hoe ver gaan hun gesprekken, verheugt hij zich er op, denkt hij tussentijds ook aan haar? Kijkt hij naar haar of is het een kwestie van ogen dicht en gedachten heel ergens anders?

Dat geeft een ander beeld in je hoofd, dan een aziatische vrouw uit een salon, die beleefd afstand houdt, en dat er 8 meisjes werken en hij steeds door een ander geholpen wordt.
Kortom wordt hij mechanisch verwerkt of komt er gevoel bij? Kan alleen voor mezelf spreken maar klaarkomen zonder erotische gevoelens voor de direct betrokkene bestaat niet. Dus er moet meer zijn. Zal voor vrouwen niet anders zijn. Als mijn meisje zich zou laten klaarmaken door een ander voelt dat niet goed voor mij. Andersom zal dat niet anders zijn.
pi_141533753
Ik zou dit niet accepteren van mijn vriend, dus ik begrijp haar reactie wel.

Een vage kennis van mij heeft trouwens zijn vrouw en kinderen verlaten voor zo'n (thaise) masseuse, dus wellicht dat ik het mede daarom niet zou accepteren :P
pi_141534948
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:13 schreef ejfaar het volgende:

[..]

'Ik ga kees neuqen'
'Wil ik niet'
'Ik doe het toch'

Dan is het geen vreemdgaan meer volgens die definitie 8)7
Tuurlijk niet. Dan is dat op dat moment einde relatie.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_141535701
Ik kan alleen mijn persoonlijke mening hierover geven, want als je het hebt over "wat is vreemdgaan" is dat sowieso voor iedereen anders.

Als mijn vriend een massage met happy ending wil kan 'ie die van mij krijgen.Anders gewoon niet, of hij moet het toch doen, maar dan stap ik op ;).
pi_141540105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan alleen mijn persoonlijke mening hierover geven, want als je het hebt over "wat is vreemdgaan" is dat sowieso voor iedereen anders.

Als mijn vriend een massage met happy ending wil kan 'ie die van mij krijgen.Anders gewoon niet, of hij moet het toch doen, maar dan stap ik op ;).
Dus happy end van jou of unhappy end? Hmmm ik zou het wel weten.
pi_141546202
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 18:08 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Dus happy end van jou of unhappy end? Hmmm ik zou het wel weten.
Daar komt het op neer ja. Ieder z'n mening hè
pi_141549734
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Daar komt het op neer ja. Ieder z'n mening hè
Klopt en als ik jouw vent was was de keuze simpel. Ik zou kiezen voor een happy ending :)
pi_141549789
Duidelijk vreemdgaan
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:23:55 #209
428559 elize1987
Let's party!
pi_141550318
Voor mij is alles dat verder gaat dan vriendschappelijk-fysiek vreemdgaan. Als ik een vriend zou hebben zou ik echt niet willen dat 'ie gerukt wordt door een of andere masseuse hoor..
Altijd feest! http://www.shootr.nl
  woensdag 25 juni 2014 @ 21:25:03 #210
361899 thom_05
Ondertitel
pi_141550406
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar vreemdgaan is het uitvoeren van seksuele handelingen bij een ander dan je vaste partner toch? Je plaatste net nog een quote waarin je dat zo graag wilde bevestigen :?
Whatever floats your motherfucking boat. Ik zou het nooit aankunnen dat iemand anders aan mijn vriendin zou zitten laat staan seksuele handelingen zou doen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_141558355
Voor mij zou dit ook onder vreemdgaan vallen. Als je voor een relatie kiest, kies je volledig voor elkaar. Anders kun je beter rondneuken, heeft ook zo zijn charmes :)
pi_141560485
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:
Zei vindt het wel vreemdgaan.
rlly?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_141560571
Nee, is geen vreemdgaan.
Als je weet dat je vriend van massages met happy endings houdt.
Dan zorg je ervoor, dat jij de beste massages met happy endings uit heel Nederland geeft.
Doe je dit niet... wees dan ook niet zo verbaasd dat een ander het wel doet.
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
pi_141563680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

rlly?
Hehe
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_141563688
Als ik die vriendin van snakeguy was..

Had ik hetzelfde gedaan..kijken of hij het dan nog leuk vind
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_141563844
Als zou blijken dat het intellect van mijn vriend zo laag zou liggen dat hij zou denken dat ik zoiets wel wist en er cool mee was, dan zou het net zo klaar zijn (in dit geval) als wanneer hij bewust vreemd ging en er in dat geval vanuit zou gaan dat ik zo dom zou zijn om zijn verhaaltje te geloven. Wat een josti.

Nee man, exit, doei. Kijk maar of je bij haar op de bank mag.

Aan de andere kant moet je om dit soort situaties te vermijden natuurlijk wel je vent/vrouw gelukkig houden. Ook met een mindere seksdrive, kun je jezelf daar af en toe echt wel ff overheen zetten om je vriend tevreden te houden. Wil je dit niet doen, tsja... Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat hij het uiteindelijk ergens anders gaat zoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 02:58:00 ]
  donderdag 26 juni 2014 @ 08:09:25 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141564957
Even een update, blijkt dus dat hij al eerder in de relatie heeft aangegeven dat hij naar een tantra masseuse wilde gaan. heeft hij haar ook verteld, maar vriendin wist toen nog niet wat een tantra massage is, die dacht aan een gewone massage maar dan met exotische oliën of iets dergelijks.
Dus heeft toen aangegeven dat hij mocht gaan. :')

Dat is dus blijkbaar de miscommunicatie geweest.

Maar ze zijn nog bij elkaar en blijven dat waarschijnlijk ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 26-06-2014 08:15:35 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141565050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 08:09 schreef snakelady het volgende:
Even een update, blijkt dus dat hij al eerder in de relatie heeft aangegeven dat hij naar een tantra masseuse wilde gaan. heeft hij haar ook verteld, maar vriendin wist toen nog niet wat een tantra massage is, die dacht aan een gewone massage maar dan met exotische oliën of iets dergelijks.

*O*
Professioneel gifmenger.
pi_141565409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 08:09 schreef snakelady het volgende:

Goedzo!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_141568615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:04 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Nee, is geen vreemdgaan.
Als je weet dat je vriend van massages met happy endings houdt.
Dan zorg je ervoor, dat jij de beste massages met happy endings uit heel Nederland geeft.
Doe je dit niet... wees dan ook niet zo verbaasd dat een ander het wel doet.
grapje toch? Kim Holland zal vast beter neuken dan menig vriendin, maar moet mijn vriendin dan maar beter leren neuken dan Kim Holland, want anders moet ze niet zeuren dat ik naar Kim Holland ga? (is een voorbeeld, niet mijn verlangen hoor :X Kim Holland :X

on-topic: mooi dat ze bij elkaar blijven. Maar zeggen dat je een tantra massage wil, en dan niet vragen en/of uitleggen wat dat inhoud is van beide een beetje makkelijk. Lekker veel interesse in elkaar heb je dan -O- -O-
pi_141570708
ik lees dat hij dus had aangegeven naar een tantra masseuse te gaan dus dan is t haar eigen schuld maar om nog op je eerdere opmerkingen in te gaan:

Een happy ending is vreemd gaan zonder toestemming van je partner. het is toch een seksuele handeling. Hoe zou je het eigenlijk vinden als een vriendin van je vriend hem zo een massage zou geven? Of als hij naar een hoer gaat?
Dat haar libido laag is is geen excuus. Dan moet je alsnog zoiets in overleg doen, zo kan iedereen het lage libodo als excuus gebruiken aangezien het subjectief Is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 12:30:19 ]
  donderdag 26 juni 2014 @ 12:33:36 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141570825
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
ik lees dat hij dus had aangegeven naar een tantra masseuse te gaan dus dan is t haar eigen schuld maar om nog op je eerdere opmerkingen in te gaan:

Een happy ending is vreemd gaan zonder toestemming van je partner. het is toch een seksuele handeling. Hoe zou je het eigenlijk vinden als een vriendin van je vriend hem zo een massage zou geven? Of als hij naar een hoer gaat?
Dat haar libido laag is is geen excuus. Dan moet je alsnog zoiets in overleg doen, zo kan iedereen het lage libodo als excuus gebruiken aangezien het subjectief Is.
Nogmaals, als hij het voor me achter zou houden zou ik het erg vinden, maar als we er eerst over gepraat hebben niet, dan in het ook geen vreemdgaan.
Met een vriendin is anders, dan kan er een emotionele band zijn, bij de hoeren is er ook sprake van penetratie en dat zou ik ook niet willen.

Ik begrijp haar ook echt wel, dat is het niet, ik zeg ook helemaal niet dat het een goed excuus is.
Alleen zou ik persoonlijk minder zwaar tillen aan de daad zelf dan aan het achterhouden ( wat hij achteraf gezien dus eigenlijk niet heeft gedaan)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141712685
Of het wel of niet vreemdgaan is vind ik in dit geval helemaal niet zo relevant, enkel wat ze nu met elkaar af gaan spraken voor de toekomst en dat naleven is relevant.
  donderdag 12 februari 2015 @ 04:43:59 #224
188115 mildpower
Living the happy life!
pi_149592105
Volgende keer gewoon samen heen gaan!
pi_149592781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 04:43 schreef mildpower het volgende:
Volgende keer gewoon samen heen gaan!
Relevante tip, acht maanden later!
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo