Kortom wordt hij mechanisch verwerkt of komt er gevoel bij? Kan alleen voor mezelf spreken maar klaarkomen zonder erotische gevoelens voor de direct betrokkene bestaat niet. Dus er moet meer zijn. Zal voor vrouwen niet anders zijn. Als mijn meisje zich zou laten klaarmaken door een ander voelt dat niet goed voor mij. Andersom zal dat niet anders zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:33 schreef Dinus het volgende:
[..]
Misschien komt dat door beelden die we van tv kennen?
En in hoeverre het een plastische handeling is wel of niet, heeft ook te maken met:
Gaat hij steeds naar dezelfde masseuse, leren ze elkaar kennen, hoe ver gaan hun gesprekken, verheugt hij zich er op, denkt hij tussentijds ook aan haar? Kijkt hij naar haar of is het een kwestie van ogen dicht en gedachten heel ergens anders?
Dat geeft een ander beeld in je hoofd, dan een aziatische vrouw uit een salon, die beleefd afstand houdt, en dat er 8 meisjes werken en hij steeds door een ander geholpen wordt.
Tuurlijk niet. Dan is dat op dat moment einde relatie.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
'Ik ga kees neuqen'
'Wil ik niet'
'Ik doe het toch'
Dan is het geen vreemdgaan meer volgens die definitie
Dus happy end van jou of unhappy end? Hmmm ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan alleen mijn persoonlijke mening hierover geven, want als je het hebt over "wat is vreemdgaan" is dat sowieso voor iedereen anders.
Als mijn vriend een massage met happy ending wil kan 'ie die van mij krijgen.Anders gewoon niet, of hij moet het toch doen, maar dan stap ik op.
Daar komt het op neer ja. Ieder z'n mening hèquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:08 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Dus happy end van jou of unhappy end? Hmmm ik zou het wel weten.
Klopt en als ik jouw vent was was de keuze simpel. Ik zou kiezen voor een happy endingquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja. Ieder z'n mening hè
Whatever floats your motherfucking boat. Ik zou het nooit aankunnen dat iemand anders aan mijn vriendin zou zitten laat staan seksuele handelingen zou doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar vreemdgaan is het uitvoeren van seksuele handelingen bij een ander dan je vaste partner toch? Je plaatste net nog een quote waarin je dat zo graag wilde bevestigen
rlly?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:09 schreef snakelady het volgende:
Even een update, blijkt dus dat hij al eerder in de relatie heeft aangegeven dat hij naar een tantra masseuse wilde gaan. heeft hij haar ook verteld, maar vriendin wist toen nog niet wat een tantra massage is, die dacht aan een gewone massage maar dan met exotische oliën of iets dergelijks.
Dus heeft toen aangegeven dat hij mocht gaan.![]()
Dat is dus blijkbaar de miscommunicatie geweest.
Maar ze zijn nog bij elkaar en blijven dat waarschijnlijk ook.
Goedzo!quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:09 schreef snakelady het volgende:
Even een update, blijkt dus dat hij al eerder in de relatie heeft aangegeven dat hij naar een tantra masseuse wilde gaan. heeft hij haar ook verteld, maar vriendin wist toen nog niet wat een tantra massage is, die dacht aan een gewone massage maar dan met exotische oliën of iets dergelijks.
Dus heeft toen aangegeven dat hij mocht gaan.![]()
Dat is dus blijkbaar de miscommunicatie geweest.
Maar ze zijn nog bij elkaar en blijven dat waarschijnlijk ook.
grapje toch? Kim Holland zal vast beter neuken dan menig vriendin, maar moet mijn vriendin dan maar beter leren neuken dan Kim Holland, want anders moet ze niet zeuren dat ik naar Kim Holland ga? (is een voorbeeld, niet mijn verlangen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:04 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Nee, is geen vreemdgaan.
Als je weet dat je vriend van massages met happy endings houdt.
Dan zorg je ervoor, dat jij de beste massages met happy endings uit heel Nederland geeft.
Doe je dit niet... wees dan ook niet zo verbaasd dat een ander het wel doet.
Nogmaals, als hij het voor me achter zou houden zou ik het erg vinden, maar als we er eerst over gepraat hebben niet, dan in het ook geen vreemdgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:29 schreef madeliefff het volgende:
ik lees dat hij dus had aangegeven naar een tantra masseuse te gaan dus dan is t haar eigen schuld maar om nog op je eerdere opmerkingen in te gaan:
Een happy ending is vreemd gaan zonder toestemming van je partner. het is toch een seksuele handeling. Hoe zou je het eigenlijk vinden als een vriendin van je vriend hem zo een massage zou geven? Of als hij naar een hoer gaat?
Dat haar libido laag is is geen excuus. Dan moet je alsnog zoiets in overleg doen, zo kan iedereen het lage libodo als excuus gebruiken aangezien het subjectief Is.
Relevante tip, acht maanden later!quote:Op donderdag 12 februari 2015 04:43 schreef mildpower het volgende:
Volgende keer gewoon samen heen gaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |