Oh echt? Denk dat ze er niks mee doen dan als je ziet hoe gigantisch veel mensen dat hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is wel verboden, zal eens kijken of ik dat stukje van Blik op de weg kan vinden.
Action.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef LompeWorst het volgende:
Sowieso ben ik een lullo. Ik dacht dat het SD was, maar het is micro SD.
En die heb ik niet bij de hand
Hmm, moet wel beetje kwaliteit zijn, die G1W's zijn kieskeurig.quote:
Ik weet niet of we over hetzelfde hebben. Maar het is verboden om dingen in je gezichtsveld te hebben hangen. Een TomTom helemaal linksonder je raam is dus prima, maar je hebt ook wel eens van die zondagsrijders die hem recht voor hun neus hangen. Dat mag niet, en is ook best gevaarlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef LompeWorst het volgende:
[..]Ik ben niet helemaal zwakzinnig dus
Voor klasse 2 wel ja.quote:
Je gezichtsveld is ook rechts, maar hoe verder hij van je af hangt hoe kleiner de "blinde vlek" wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Denk dat ze er niks mee doen dan als je ziet hoe gigantisch veel mensen dat hebben.
OF het is dus dat gezichtsveld alleen links is (denk ik) en dat midden/rechts dus niet verboden is?
WOW wat is dat goedkoop geworden tegenwoordig zeg. Kost echt geen drol meer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:02 schreef LompeWorst het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html
Klopt inderdaad. Al twijfel ik nog wel of ik 720p 60fps of 1080 /30 ga recorden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WOW wat is dat goedkoop geworden tegenwoordig zeg. Kost echt geen drol meer!
Daar past overigens ongeveer 5 uur fullhd op.
Ik las op meerdere reviews dat 1080p/30fps stukken beter beeld geeft. Wat heb je aan die fps in dit geval. En hoezo bedoel je kan het niet aan? 30fps is genoeg joh in dit geval. Het is geen game hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Al twijfel ik nog wel of ik 720p 60fps of 1080 /30 ga recorden.
G1W kan de 1080p net niet aan.
Ff kijken.quote:
Ja snap ik maar ik bedoel als ze hem al van te voren had hangen was ze nooit opgevallen voor de politie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
Haha ja, maar de rest gaat over waar je hem moet plaatsen.
De G1W kan net de 30FPS niet aan, waardoor die af en toe niet zo mooi uitvalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik las op meerdere reviews dat 1080p/30fps stukken beter beeld geeft. Wat heb je aan die fps in dit geval. En hoezo bedoel je kan het niet aan? 30fps is genoeg joh in dit geval. Het is geen game he
[..]
Ff kijken.
Edit: ja goh, je moet hem ook bevestigen VOOR het rijden![]()
Oh echt? ik zie dat nergens terug. G1WH die ik heb is de zelfde sensor enz en die kan het volgens mij gewoon allemaal goed aan, of je bent kritischer dan ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:17 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
De G1W kan net de 30FPS niet aan, waardoor die af en toe niet zo mooi uitvalt.
Maar 1080p is wel makkelijker om frame voor frame nummerborden te lezen.
Maar ik rijd even naar de action..
http://www.action.nl/prod(...)favoritelistid/13574
Enig idee welke class dit is?
Nog goedkoper dan internet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? ik zie dat nergens terug. G1WH die ik heb is de zelfde sensor enz en die kan het volgens mij gewoon allemaal goed aan, of je bent kritischer dan ik
Zal wel 6 zijn aangezien er HD video bij staat dat moet dan wel. Maar je kan het ook in de winkel bekijken er staat een cijfertje op het kaartje zelf heel klein.
Ook hier weer trouwens, wat ontzettend goedkoop is het toch tegenwoordig
Doe eens gek en plaats je dashcam op het dashboard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:49 schreef LompeWorst het volgende:
Maar nu twijfel ik een beetje, waar hang ik hem neer.
Hij past niet achter de spiegel, en ik dacht dat iets in je gezichtsveld niet mocht.
(Maar hij neemt minder plek in dan een navigatie)
Iemand een idee?
Dus dan is helemaal bovenaan, rechts van de spiegel wel goed tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef Fer het volgende:
Gezichtsveld is de strook bijna over de volle breedte, onder de spiegel en boven de neus van de motorkap zeg maar. En dan telt helemaal rechts ook niet.
Eigenlijk staat alleen de tablet enigszins in het gezichtveld
[ afbeelding ]
Dat blijft niet lang zitten. Die zuignappen zijn voor glas bedoelt. Plak je het op plastic dan valt hij er binnen een maand af, en 2, dan zit hij ZEKER in je gezichtsveldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doe eens gek en plaats je dashcam op het dashboard.
Tja. Ik heb een kleine camera met klittenband op het dashboard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:10 schreef delano.888 het volgende:
Dat blijft niet lang zitten. Die zuignappen zijn voor glas bedoelt. Plak je het op plastic dan valt hij er binnen een maand af, en 2, dan zit hij ZEKER in je gezichtsveld
Dan heb je wel echt veel slechter zicht vlak voor de auto. Ik zou hem altijd zo hoog mogelijk doen. Als er een kind voor je auto loopt en je dashcam zit heel laag dan staat hij zeker niet op t beeld..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja. Ik heb een kleine camera met klittenband op het dashboard.
Maar..je kunt een zuignap vaak ook vlak boven het dashboard op de ruit plakken en de camera op het dashboard laten rusten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt veel slechter zicht vlak voor de auto. Ik zou hem altijd zo hoog mogelijk doen. Als er een kind voor je auto loopt en je dashcam zit heel laag dan staat hij zeker niet op t beeld..
Alleen kinderen die lager zijn dan de punt van de motorkap en die kunnen doorgaans niet lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt veel slechter zicht vlak voor de auto. Ik zou hem altijd zo hoog mogelijk doen. Als er een kind voor je auto loopt en je dashcam zit heel laag dan staat hij zeker niet op t beeld..
Op de snelweg niet nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
[..]
Alleen kinderen die lager zijn dan de punt van de motorkap en die kunnen doorgaans niet lopen.
Ik zie me niet zoveel missen hoor.
Ik heb meer last van invoegende auto's en fietsers die achter mijn binnenspiegel verdwijnen, dus daar meer bij hangen lijkt me schadelijker. Nu heb ik al de gewoonte altijd mijn hoofd heen en weer te bewegen zodat ik eromheen kijk. Ik 'mis' eigenlijk nooit een fietser of wat dan ook aan de onderkant van m'n voorruit. Misschien komt het ook doordat ik geen onderdeurtje ben die net met zijn ogen boven het stuur uitkomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Op de snelweg niet nee.
Maar als je de keuze hebt, boven aan je raam of op je dashboard, kan je echt beter boven aan doen.
Heb je wel eens je bestuurdersstoel wat hoger gezet? Je ziet ineens veel meer. Of lager dan zie je dus veel slechter.
Ik ben 1,90 dus je hoeft me geen onderdeurtje te noemen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb meer last van invoegende auto's en fietsers die achter mijn binnenspiegel verdwijnen, dus daar meer bij hangen lijkt me schadelijker. Nu heb ik al de gewoonte altijd mijn hoofd heen en weer te bewegen zodat ik eromheen kijk. Ik 'mis' eigenlijk nooit een fietser of wat dan ook aan de onderkant van m'n voorruit. Misschien komt het ook doordat ik geen onderdeurtje ben die net met zijn ogen boven het stuur uitkomt.
Veel automerken hebben op die hoogte (en zelfs hoger en meer naar links dan bij mij) hun infotainmentscherm zitten. En die doen heus wel onderzoek naar veiligheid. (Renault notabene)
Ik denk dat je zelf weet of je cam in je gezichtsveld zit als je daar eenmaal op let, denk ik. Dus wellicht aan te raden om wat posities uit te testen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben 1,90 dus je hoeft me geen onderdeurtje te noemen hoor
Maar ieder zijn voorkeur zullen we maar zeggen. Ik heb geen zin in een lange discussie dus doe jij maar gewoon wat jij wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |