Ja, je moest zonodig drie microseconden wachten. Daarmee frustreer je belangrijke meneren in hun belangrijke bestelauto's...quote:
Nee maar het is wel de beste onder de 80 (100?) euro. Er zijn camera's die veel duurder zijn en een beetje beter. Die hebben bijvoorbeeld gps onboard, of een nog NET iets beter beeld. Maar heel veel beter kan bijna niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 05:21 schreef Ridocar het volgende:
Maareh even zonder gein: Is de G1W(H) nu Dè Enige Echte Beste Camera Ter Wereld? Ik lees niks anders dan dat 'ie goed is. Nergens specificaties, chipset, processor, firmwareinfo te vinden. Ja, soms wel, maar dan lijkt het of er tig verschillende uitvoeringen zijn. Een camera met een typenummer zonder merknaam komt sowieso vreemd over.
Iemand die een licht hierover kan laten schijnen?
Nee, de anderen duiken juist in een situatie wat onoverzichtelijk en apart is.quote:
En hij is binnen. Nog geen 2 weken verzending, toch niet stom.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef LompeWorst het volgende:
Heb gisteravond de officiele G1W besteld via Ebay, maar mijn vraag.
Hoe lang was de kabel die jullie er bij kregen? Of moet ik nu zelf 3 meter verlengkabel leggen?
Rechts van de spiegel?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:49 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En hij is binnen. Nog geen 2 weken verzending, toch niet stom.
Tevens ruim 2.5m kabel, perfect om de kabel weg te werken.
Maar nu twijfel ik een beetje, waar hang ik hem neer.
Hij past niet achter de spiegel, en ik dacht dat iets in je gezichtsveld niet mocht.
(Maar hij neemt minder plek in dan een navigatie)
Iemand een idee?
Kan je daar niet voor bekeurd worden?quote:
Nee joh gek hoe kom je daar bij weet je hoeveel mensen een smartphone in het gezichtsveld hebben hangen. Volgens mij is gezichtsveld overigens alleen de linker helft van het raam.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:53 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Kan je daar niet voor bekeurd worden?
Ik heb het ergens horen zeggen (Ontzettend stom natuurlijk, nooit uitgaan van een ander), dus ik twijfelde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee joh gek hoe kom je daar bij weet je hoeveel mensen een smartphone in het gezichtsveld hebben hangen. Volgens mij is gezichtsveld overigens alleen de linker helft van het raam.
Dat is snel. Dan hoop ik dat die van mij er ook binnenkort is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:49 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
En hij is binnen. Nog geen 2 weken verzending, toch niet stom.
Tevens ruim 2.5m kabel, perfect om de kabel weg te werken.
Maar nu twijfel ik een beetje, waar hang ik hem neer.
Hij past niet achter de spiegel, en ik dacht dat iets in je gezichtsveld niet mocht.
(Maar hij neemt minder plek in dan een navigatie)
Iemand een idee?
Weet je zeker dat hij niet achter de spiegel past? Best gek. Gewoon zo dicht mogelijk er bij hangen mijne hangt half er onder. Of rechts er van dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:55 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Ik heb het ergens horen zeggen (Ontzettend stom natuurlijk, nooit uitgaan van een ander), dus ik twijfelde.
En als hij in de weg hangt is dat zo lelijk
Is wel verboden, zal eens kijken of ik dat stukje van Blik op de weg kan vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan me overigens echt niet voorstellen dat er een regel voor is. HEEL veel mensen hebben een telefoon, tomtom, stickers, parkeerkaarten, van alles aan het raam hangen. Hoe kan dat verboden zijn?
Zouden ze verboden moeten maken, lekker de staatskas spekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik kan me overigens echt niet voorstellen dat er een regel voor is. HEEL veel mensen hebben een telefoon, tomtom, stickers, parkeerkaarten, van alles aan het raam hangen. Hoe kan dat verboden zijn?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is wel verboden, zal eens kijken of ik dat stukje van Blik op de weg kan vinden.
Oh echt? Denk dat ze er niks mee doen dan als je ziet hoe gigantisch veel mensen dat hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is wel verboden, zal eens kijken of ik dat stukje van Blik op de weg kan vinden.
Action.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef LompeWorst het volgende:
Sowieso ben ik een lullo. Ik dacht dat het SD was, maar het is micro SD.
En die heb ik niet bij de hand
Hmm, moet wel beetje kwaliteit zijn, die G1W's zijn kieskeurig.quote:
Ik weet niet of we over hetzelfde hebben. Maar het is verboden om dingen in je gezichtsveld te hebben hangen. Een TomTom helemaal linksonder je raam is dus prima, maar je hebt ook wel eens van die zondagsrijders die hem recht voor hun neus hangen. Dat mag niet, en is ook best gevaarlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:59 schreef LompeWorst het volgende:
[..]Ik ben niet helemaal zwakzinnig dus
Voor klasse 2 wel ja.quote:
Je gezichtsveld is ook rechts, maar hoe verder hij van je af hangt hoe kleiner de "blinde vlek" wordt natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? Denk dat ze er niks mee doen dan als je ziet hoe gigantisch veel mensen dat hebben.
OF het is dus dat gezichtsveld alleen links is (denk ik) en dat midden/rechts dus niet verboden is?
WOW wat is dat goedkoop geworden tegenwoordig zeg. Kost echt geen drol meer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:02 schreef LompeWorst het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html
Klopt inderdaad. Al twijfel ik nog wel of ik 720p 60fps of 1080 /30 ga recorden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WOW wat is dat goedkoop geworden tegenwoordig zeg. Kost echt geen drol meer!
Daar past overigens ongeveer 5 uur fullhd op.
Ik las op meerdere reviews dat 1080p/30fps stukken beter beeld geeft. Wat heb je aan die fps in dit geval. En hoezo bedoel je kan het niet aan? 30fps is genoeg joh in dit geval. Het is geen game hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Al twijfel ik nog wel of ik 720p 60fps of 1080 /30 ga recorden.
G1W kan de 1080p net niet aan.
Ff kijken.quote:
Ja snap ik maar ik bedoel als ze hem al van te voren had hangen was ze nooit opgevallen voor de politie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
Haha ja, maar de rest gaat over waar je hem moet plaatsen.
De G1W kan net de 30FPS niet aan, waardoor die af en toe niet zo mooi uitvalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik las op meerdere reviews dat 1080p/30fps stukken beter beeld geeft. Wat heb je aan die fps in dit geval. En hoezo bedoel je kan het niet aan? 30fps is genoeg joh in dit geval. Het is geen game he
[..]
Ff kijken.
Edit: ja goh, je moet hem ook bevestigen VOOR het rijden![]()
Oh echt? ik zie dat nergens terug. G1WH die ik heb is de zelfde sensor enz en die kan het volgens mij gewoon allemaal goed aan, of je bent kritischer dan ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:17 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
De G1W kan net de 30FPS niet aan, waardoor die af en toe niet zo mooi uitvalt.
Maar 1080p is wel makkelijker om frame voor frame nummerborden te lezen.
Maar ik rijd even naar de action..
http://www.action.nl/prod(...)favoritelistid/13574
Enig idee welke class dit is?
Nog goedkoper dan internet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh echt? ik zie dat nergens terug. G1WH die ik heb is de zelfde sensor enz en die kan het volgens mij gewoon allemaal goed aan, of je bent kritischer dan ik
Zal wel 6 zijn aangezien er HD video bij staat dat moet dan wel. Maar je kan het ook in de winkel bekijken er staat een cijfertje op het kaartje zelf heel klein.
Ook hier weer trouwens, wat ontzettend goedkoop is het toch tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |