abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:07:46 #151
206322 Seam
Pillz-E
pi_141248367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_141250605
pi_141250637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach gossie, nog steeds butthurt?

ALS Ajax zich niet gedraagt volgens de regels (waar ik niet vanuit ga), dan lezen we het wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2014 17:17:05 ]
pi_141250654
Bulthuis naar Neurenberg.

Gemiste kans ;(
pi_141250785
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)transfer-Muric.dhtml

Eerst spelers weghalen uit de jeugd wegkapen met mooie praatjes bij Psv en Feyenoord en nu dit het fatsoen is weer ver te zoeken.
blablablabla
pi_141250807
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)transfer-Muric.dhtml

Eerst spelers weghalen uit de jeugd wegkapen met mooie praatjes bij Psv en Feyenoord en nu dit het fatsoen is weer ver te zoeken.
Dat Gentlemans Agreement :O.
pi_141250875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat Gentlemans Agreement :O.
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.

En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.
blablablabla
pi_141251009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.

En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.
piep piep
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_141251042
quote:

[..]

Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.
pi_141251247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.
Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.

Kijk als spelers zelf aangeven weg te willen, naar Ajax zoals die broertjes of andersom naar Psv zoals die Bergwijn destijds geen probleem allemaal maar actief scouten en jeugdspelers gaan benaderen bij je rivaal/concurrent whatever is natuurlijk triest.
Net als dat jongetje die niet naar de B1 mocht en dan vervolgens naar Ajax gaat als hij zelf die stap maakt prima maar voor een club is het natuurlijk wel goedkoop scoren als een speler een conflict heeft bij zijn huidige club of anderzijds door bijvoorbeeld met geld te manipuleren om m weg te lokken.

Ben je nog 1 stap verwijderd van het van buitenaf forceren van een breuk middels mooie verhalen of geld en zo spelers losweken wat die Engelse schijtclubs doen.
blablablabla
pi_141259206
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.

Kijk als spelers zelf aangeven weg te willen, naar Ajax zoals die broertjes of andersom naar Psv zoals die Bergwijn destijds geen probleem allemaal maar actief scouten en jeugdspelers gaan benaderen bij je rivaal/concurrent whatever is natuurlijk triest.
Net als dat jongetje die niet naar de B1 mocht en dan vervolgens naar Ajax gaat als hij zelf die stap maakt prima maar voor een club is het natuurlijk wel goedkoop scoren als een speler een conflict heeft bij zijn huidige club of anderzijds door bijvoorbeeld met geld te manipuleren om m weg te lokken.

Ben je nog 1 stap verwijderd van het van buitenaf forceren van een breuk middels mooie verhalen of geld en zo spelers losweken wat die Engelse schijtclubs doen.
pi_141260382
quote:
?
  woensdag 18 juni 2014 @ 20:41:41 #163
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141261116
quote:

[..]

Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpen
pi_141262352
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpen
Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.
blablablabla
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:07:15 #165
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141262458
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.
Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkent :)
pi_141262651
boeiende discussie
pi_141262789
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkent :)
In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.

Muric zullen ook wel jodenstreken geweest zijn anders zal Dinamo nu niet over de zeik en gedreigd worden met een rechtszaak.
Zal vast niet het eerst talent zijn dat men daar wegkaapt.
blablablabla
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:14:46 #168
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141262869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Elan het volgende:

[..]

In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.

Muric zullen ook wel jodenstreken geweest zijn anders zal Dinamo nu niet over de zeik en gedreigd worden met een rechtszaak.
Zal vast niet het eerst talent zijn dat men daar wegkaapt.
Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'

In het geval van Muric hebben wij allemaal geen flauw idee hoe het precies zit. Lijkt me dus wat voorbarig om daar conclusies over te trekken.
pi_141263281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'

In het geval van Muric hebben wij allemaal geen flauw idee hoe het precies zit. Lijkt me dus wat voorbarig om daar conclusies over te trekken.
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
blablablabla
  woensdag 18 juni 2014 @ 21:23:08 #170
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141263416
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
Tja, Muric zal ook wel niet tekenen bij een andere club als hij vindt geen aanleiding te hebben dat niet te doen hé?

En waarom dat niet gebeurt begrijp ik ook niet, dat zal dan wel weer onder de categorie 'niet netjes' vallen
pi_141263840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Muric zat onder de plak van die maffia daar, gelukkig haalt Ajax hem daar weg
En nee, agreement is niet actief scouten. Als wat feyenoorders en een psv'er inzien dat ze beter af zijn bij Ajax, gaat Ajax ze niet weigeren.
Zo moeilijk is het niet
pi_141274287
Toch vind ik Ajax wel opmerkelijk vaak bij dergelijke incidentjes betrokken. Individueel zijn de meeste gevallen natuurlijk moeilijk in te schatten, maar over de hele lijn gezien is het wel opmerkelijk. Is al jaren gaande zulk soort grapjes, al begonnen met het stoken rond Suarez.

Ze lijken die rol een beetje over te hebben genomen van PSV, wat constant probeerde spelers van Feyenoord, en ik geloof ook een aantal van Ajax te lokken (Ik meen Kalou, de Guzman en zelfs van Persie).

Jammer.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141279739
quote:
#Ajax hoopt dat Muric volgende week speelgerechtigd is. Hij zal bij A-selectie gaan trainen, die beginnen 23 jun
pi_141279838
Nice
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Redactie Sport donderdag 19 juni 2014 @ 11:23:03 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141280913
Beetje zielig clubje hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo