Ach gossie, nog steeds butthurt?quote:
Dat Gentlemans Agreementquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)transfer-Muric.dhtml
Eerst spelers weghalen uit de jeugd wegkapen met mooie praatjes bij Psv en Feyenoord en nu dit het fatsoen is weer ver te zoeken.
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.quote:
piep piepquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.
En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.
Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan Overmars nu lekker gaan ontkennen in de media maar het heeft wel degelijk 40-45 jaar bestaan.
Snap sowieso niet als je eigen jeugdopleiding zo superieur is waarom je je dan moet verlagen tot dit soort kneuzenpraktijken maar het zal wel dan.
En dan straks zelf zeker weer het hardste janken als Arsenal een spelertje bij jullie uit de B1 haalt.
Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me een aantal jaar geleden herinneren dat PSV aanklopte bij jeugdseplers van Ajax die nu in Ajax I zitten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik ook niet normaal als dat zo zou zijn.
Kijk als spelers zelf aangeven weg te willen, naar Ajax zoals die broertjes of andersom naar Psv zoals die Bergwijn destijds geen probleem allemaal maar actief scouten en jeugdspelers gaan benaderen bij je rivaal/concurrent whatever is natuurlijk triest.
Net als dat jongetje die niet naar de B1 mocht en dan vervolgens naar Ajax gaat als hij zelf die stap maakt prima maar voor een club is het natuurlijk wel goedkoop scoren als een speler een conflict heeft bij zijn huidige club of anderzijds door bijvoorbeeld met geld te manipuleren om m weg te lokken.
Ben je nog 1 stap verwijderd van het van buitenaf forceren van een breuk middels mooie verhalen of geld en zo spelers losweken wat die Engelse schijtclubs doen.
Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen spelers benaderen en benaderd worden door spelers, maar dat is schijnbaar moeilijk te begrijpen
Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkentquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja die spelers bellen Ajax zelf op natuurlijk. Logisch man, echt.
In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad naar buiten gebracht. Overigens is Overmars niet de enige die het bestaan van dat agreement ontkent
Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
In het geval van de Maduro-broertjes klopt dat wel was (schoon)familie van Boukhari of iets. In alle andere gevallen van is dat maar helemaal de vraag.
Muric zullen ook wel jodenstreken geweest zijn anders zal Dinamo nu niet over de zeik en gedreigd worden met een rechtszaak.
Zal vast niet het eerst talent zijn dat men daar wegkaapt.
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het valt moeilijk te bewijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat Overmars naar de Herdgang gaat en naar jeugdspelers fluistert: 'psssst, wil jij bij ons komen voetballen?'
In het geval van Muric hebben wij allemaal geen flauw idee hoe het precies zit. Lijkt me dus wat voorbarig om daar conclusies over te trekken.
Tja, Muric zal ook wel niet tekenen bij een andere club als hij vindt geen aanleiding te hebben dat niet te doen hé?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
Muric zat onder de plak van die maffia daar, gelukkig haalt Ajax hem daar wegquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Muric is sowieso een totaal ander verhaal want die is 18 al zou het wel vreemd zijn als ze een zaak willen beginnen als daar totaal geen aanleiding voor is.
Snap je relaas niet zo Als Overmars nou ontkent dat er een dergelijk agreement is waarom zou hij dan als gevolg daarvan niet (laten) scouten bij bijvoorbeeld Feyenoord en/of Psv
quote:#Ajax hoopt dat Muric volgende week speelgerechtigd is. Hij zal bij A-selectie gaan trainen, die beginnen 23 jun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |