ik irriteer me eraan dat ej geld niet meer kut stacken iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Valt mee. Je hebt vooral meer hits nodig. Maar het levert wel betere loot op!
Hebben anderen trouwens ook dat je niet kan stacken? Ik klik me suf, maar er gebeurt niets.
Okay, als iets eruit ziet als een explosief, niet erop stappen.![]()
Is wel het leukste.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
ik wil wel een starten. wel expert denk ik ?
Wat is het probleem met de minecarts dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 13:39 schreef blow... het volgende:
die yoyo's helpen zo erg bij expert mode
[ afbeelding ]
dit werkt het best tot nu toe.... die default minecart is niet echt goed dus heb maar een ijzeren gemaakt![]()
de minecart die je krijgt als je nog geen cart hebt maar al wel rails is van hout en is vrij traag. die die je maakt van ijzer is die die je in 1.2.4.1 ook had en daarna heb je de mechanical cart, supersnel en hij doet damage.quote:
AH, vandaar. Ik had de minecarts nooit eerder meegemaakt, dus ze zijn helemaal nieuw voor mij.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:30 schreef blow... het volgende:
[..]
de minecart die je krijgt als je nog geen cart hebt maar al wel rails is van hout en is vrij traag. die die je maakt van ijzer is die die je in 1.2.4.1 ook had en daarna heb je de mechanical cart, supersnel en hij doet damage.
in 1.2.4.1 hoefde je alleen tracks te maken, nu kun je ook carts makenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:18 schreef Gray het volgende:
[..]
AH, vandaar. Ik had de minecarts nooit eerder meegemaakt, dus ze zijn helemaal nieuw voor mij.
Ik hou van glas. En creatieve vormen, die je normaliter niet krijgt met vierkanten. Cirkels, driehoeken.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:27 schreef blow... het volgende:
[..]
in 1.2.4.1 hoefde je alleen tracks te maken, nu kun je ook carts maken.
EDIT:
heeft iemand tips voor building? mijn huizen waren altijd van die houten blokken met houten muren, houten stoelen etc. ik wil het nu iets anders doen maar mijn huis wordt een beetje een chaos en het wordt weer een saaie rechthoek.
[ afbeelding ]
Ik wacht daar (al lang) op als dat echt klaar is.quote:
Haal eerst EoW of dat brein neer, zijn in expert makkelijker.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wacht daar (al lang) op als dat echt klaar is.
Heb overigens aardig meer moeite met terraria 1.3met de laatste versie (1.0 denk ik) was ik binnen no time al bij die eye of cthulhu, en nu gaat me behoorlijk moeilijker af
met iron schiet ik geen fuck op dus ik moet iets anders zien te bemachtigen
ik heb met gray een server en wat wij gedaan hebben is king slime farmen tot we 2 van die slimy saddles hadden en daar dan de eye mee dodgenquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb overigens aardig meer moeite met terraria 1.3met de laatste versie (1.0 denk ik) was ik binnen no time al bij die eye of cthulhu, en nu gaat me behoorlijk moeilijker af
Je zal sowieso met potions moeten werken, en veel meer gaan dodgen. En daarbij goede ranged wapens, zeker tegen bosses. Een minion helpt zelfs al; op expert zijn alle kleine beetjes nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wel. Wacht nog steeds op een meteoriet inslagquote:Op zondag 12 juli 2015 20:56 schreef Jump het volgende:
Hmmm, beter geen nieuwe wereld gestart met een oud karakter. Opeens een shitload aan achievements... Met vampire knives is een expert mode opeens wel iets makkelijker in nieuwe wereld...
Heb je al shadow/crimson orbs gesloopt dan? Anders kan je lang wachten.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wel. Wacht nog steeds op een meteoriet inslag
Heb de eye of chtulhu verslagen en ben bijna klaar voor de volgende.
Af en toe even een small expert world aangemaakt om wat life crystals te farmen.
Soms daar wel dood gegaanwas een hel om weer bij mn lijk te komen (mediumcore)
En dat vind ik super.quote:•Damage from spikes now checks for immunity separately from other effects.
Snelheid, en de minecart die je kan maken als je bepaalde items van bepaalde bazen hebt (wil het niet spoilen) schiet lasers.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:34 schreef STING het volgende:
Wat voor nut heeft het eigenlijk om een Minecart te craften?
Bij de ondergrondse rails kan ik nl. gelijk een minecart gebruiken, zonder hem eerst gecraft en ge-equipped te hebben.
Vroegah toen Frost Legion en Pumpkin Moon net uitwaren grapplede ik mij altijd vast, had dat armor dat hp teruggaf. Had ik fulldamage accessoires en bleef ik spells spammen. Spells die ik toen gebruikten waren:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb je al shadow/crimson orbs gesloopt dan? Anders kan je lang wachten.Ander sloop je er gewoon wat meer.
Trouwens echt blij met deze update. Met Terraria in zijn geheel eigenlijk!![]()
EoW is wat generfd, dus dat scheelt. Al hadden blow.. en ik daar geen problemen mee, want crimson.Plus dat we een goede combo hebben met blow als melee tank, en ik als powerhealing mage.
![]()
De spike-cheese is verholpen als ik het goed lees:
[..]
En dat vind ik super.
Van mij mogen ze wel nog de amber eerder/beter beschikbaar maken, want die is nu niet te verkrijgen wanneer het nuttig is. Ben je in expert eenmaal sterk genoeg, is heel je woestijn overgroeid met crimson/hallow.
En van het vissen weet ik niet wat ervan te denken... Behalve dat de rewards echt shit zijn. Heb al uren gestoken in houten kratten opvissen, maar geen radar te bekennen. Ik zou best crate-potions willen maken en drinken, maar amber...
Dus ik ga vanavond maar es ff een andere wereld raiden voor wooden surface chests en fossielen.![]()
Iemand trouwens tips voor expert spectre mages? Met name tegen bazen? Ik moet veel damage output doen, logisch, maar soms is dat niet genoeg om te healen met de hood. Dus dan wil ik dodgen, wat ik sowieso leuk vind. Betekent wel dat ik een magic accessory moet inwisselen voor een Cthulu-shield, waardoor ik weer 15-20% damage output verlies. Plus dat het def oplevert, wat je eigenlijk niet nodig hebt als je goed dodged... Dus tenzij er een item is dat crit of dam omhoog krijgt, waarmee je ook dodgen kan, weet ik het niet meer. Iemand tips?
Ik had even teruggezocht en was Jolly_Reaper. Die gast had geloof ik ook een ontzettend groot huis en alle items zeventien keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Jump het volgende:
Star in a Bottle doet nu ook mana regen, ook altijd handig.
Inderdaad. In onderstaand screenshot zie je ergens je naam staan, samen met SoSuaCafe zijn character denk ik.Ik gebruikte vooral de Vampires Knives. Die waren handig omdat ze health jatten van de enemies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben tevens helemaal opnieuw begonnen nu. In een normale wereld met nieuw char. Als ik hier genoeg heb verzameld eens de Expert mode proberen.
Trouwens, er is een kleine kans dat in plaats van de eendenkwaak, de eend het geluid maakt van iemand die gewoon Quack zegt. Eerste keer was van what the fuck was dat?
Inderdaad. ik zal op een andere server met SoSua gespeeld hebben dan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:35 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik had even teruggezocht en was Jolly_Reaper. Die gast had geloof ik ook een ontzettend groot huis en alle items zeventien keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |