Kuch, leeftijd kuch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Qua positie van de kinderen nauwelijks. Hooguit de tijdsindeling.
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je al een stuk ouder bent?quote:
Je kan geen loopbaan hebben zonder minimaal 5 dagen in de week te werken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef betyar het volgende:
![]()
Wie of wat jij kent boeit niet, de wereld draait niet enkel om jou of je vriendenclubje.
Ook icm kdv kun je voor je kinderen zorgen. Ik durf er geld op te zetten dat Valerie beter terecht komt dan de gemiddelde "stay at home mom"-kinderen. Waarom? Omdat ze niet alleen ouders heeft die haar aandacht en liefde geven, maar ook 3 dagen in de week iemand heeft die geleerd heeft hoe haar ontwikkeling het beste kan worden gestimuleerd. Die gouvernante is er niet alleen maar om op haar te passen, maar heeft gewoon een functie die wij belangrijk vinden. Net zo goed als wij het belangrijk vinden dat ze nu ze wat ouder wordt met andere kinderen om leert gaan.quote:Niet voor je kinderen kunnen zorgen en gaan voor die carrière, neem godverdomme dan geen kinderen.
Je hebt dus geen flauw idee, op een kinderdagverblijf dumpen de carrièretijgers hun kroost wanneer ze weer "moeten" gaan werken, net een kind uitgepoept en hup aan de gang. op een peuterspeelzaal komen kinderen vanaf twee jaar, beetje klaarstomen voor de basisschool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je al een stuk ouder bent?
Des te meer reden om je mond te houden.
Niet verder kijken dan je eigen kringetje is behoorlijk dom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je kan geen loopbaan hebben zonder minimaal 5 dagen in de week te werken.
- Ik ken diverse voorbeelden.
Ja, maar die voorbeelden tellen niet, aangezien jij ze kent
Lolwut?
Als jij als ouder iemand anders nodig hebt om de ontwikkeling voor je kind te stimuleren ben je geen kind waardig. Dan dienen ze je zodra je met die gedachte loopt te steriliseren, ik kots op mensen die het ouderschap overlaten aan derden. Respect voor weekendouders? Niks respect.quote:[..]
Ook icm kdv kun je voor je kinderen zorgen. Ik durf er geld op te zetten dat Valerie beter terecht komt dan de gemiddelde "stay at home mom"-kinderen. Waarom? Omdat ze niet alleen ouders heeft die haar aandacht en liefde geven, maar ook 3 dagen in de week iemand heeft die geleerd heeft hoe haar ontwikkeling het beste kan worden gestimuleerd. Die gouvernante is er niet alleen maar om op haar te passen, maar heeft gewoon een functie die wij belangrijk vinden. Net zo goed als wij het belangrijk vinden dat ze nu ze wat ouder wordt met andere kinderen om leert gaan.
Allemaal bewuste keuzes die gemaakt zijn met haar als prioriteit.
Andere keuzes dan jij maakte. En wellicht zijn jouw keuzes voor jouw kinderen de beste. Kan ik niet beoordelen, net zo min als jij kan beoordelen wat de beste keuzes zijn voor mijn dochter.
Dus je mag best iets meer respect tonen voor andermans keuzes.
Ik stel je gewoon een vraag hoor.quote:
Ik ben klaar met dat dumpen van jou.quote:op een kinderdagverblijf dumpen de carrièretijgers hun kroost wanneer ze weer "moeten" gaan werken, net een kind uitgepoept en hup aan de gang. op een peuterspeelzaal komen kinderen vanaf twee jaar, beetje klaarstomen voor de basisschool.
Dat klinkt behoorlijk absurd uit de gore tongbarak die jouw bek heet, aangezien je aan alle kanten iedereen wil overtuigen dat jouw visie De Enige Waarheid is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef betyar het volgende:
Niet verder kijken dan je eigen kringetje is behoorlijk dom.
Ik begrijp dat jij het nu even niet aan jouw vrouw kan vragen. Ik hoor het straks wel van je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:38 schreef betyar het volgende:
Als jij het verschil niet weet kun je beter een ander topic opzoeken.
Vanaf 2 jaar al geen middagslaapje meer... Tsjonge.quote:Nee. kinderen kwamen thuis en gingen gezellig mee lunchen, na de lunch lekker met mama of papa spelen of op pad.
Nee, Valerie is nimmer lastig. Jammer voor je, maar wij krijgen van alles en iedereen te horen hoe opvallend vrolijk en gemakkelijk ze wel niet is.quote:Dump jij je kind nu maar bij je nanny, een kind doordeweeks is lastig in het weekend een prima speeltje.....![]()
![]()
En wat is er anders aan 1 jaar en 11 maanden en 2 jaar en 0 maanden. Leg uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:44 schreef betyar het volgende:
Je hebt dus geen flauw idee, op een kinderdagverblijf dumpen de carrièretijgers hun kroost wanneer ze weer "moeten" gaan werken, net een kind uitgepoept en hup aan de gang. op een peuterspeelzaal komen kinderen vanaf twee jaar, beetje klaarstomen voor de basisschool.
Het komt niet voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef betyar het volgende:
Niet verder kijken dan je eigen kringetje is behoorlijk dom.
Waar denk jij dat leraren precies voor zijn?quote:Als jij als ouder iemand anders nodig hebt om de ontwikkeling voor je kind te stimuleren ben je geen kind waardig. Dan dienen ze je zodra je met die gedachte loopt te steriliseren, ik kots op mensen die het ouderschap overlaten aan derden. Respect voor weekendouders? Niks respect.
Nee je komt met steeds meer persoonlijke aanvallen en drogredeneringen om jouw handelen goed te praten, dat is heel wat anders dan dat ik me aan het klemlullen ben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:58 schreef DS4 het volgende:
(je hebt echt geen idee hoe je jezelf langzaamaan klem aan het lullen bent, is het niet?)
Vanaf twee jaar mogen ze naar de peuterspeelzaal. Zodra je kind 4 jaar is gaat het ook naar school en niet bij 3 jaar en 11 maanden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
En wat is er anders aan 1 jaar en 11 maanden en 2 jaar en 0 maanden. Leg uit.
Jij stelt dat je zelf in staat moet zijn om je kind alles te leren, terwijl jij jouw kinderen ook gewoon naar school brengt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:00 schreef betyar het volgende:
Nee je komt met steeds meer persoonlijke aanvallen en drogredeneringen om jouw handelen goed te praten, dat is heel wat anders dan dat ik me aan het klemlullen ben.
Een kind doordeweeks is wel lastig, want dan kan men zich niet concentreren op hun carrière. Ben jij nu echt zo achterlijk dat ik bedoelde dat kinderen doordeweeks lastig gedrag vertonen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het nu even niet aan jouw vrouw kan vragen. Ik hoor het straks wel van je.
(weet jij de namen van jouw kinderen wel, of vraag je dat ook steeds aan jouw vrouw?)
[..]
Vanaf 2 jaar al geen middagslaapje meer... Tsjonge.
Zou ik even aan jouw vrouw navragen of dat wel klopt, want dat is wel erg uitzonderlijk hoor!
[..]
Nee, Valerie is nimmer lastig. Jammer voor je, maar wij krijgen van alles en iedereen te horen hoe opvallend vrolijk en gemakkelijk ze wel niet is.
Blijkbaar pakken die keuzes die wij bewust gemaakt hebben vrij goed uit. Komt nog bij dat ze ook in blakende gezondheid verkeert en (zo vernamen wij op het consultatiebureau afgelopen maandag, waar wij wel altijd samen zijn, wat echt een zeldzaamheid is!) op de lijn zit van een BMI rond de 21. Toch wel prettig dat ze geen last heeft van volksziekte nr. 1 die als ik rond kijk wat vaker voorkomt bij stay at home moms (wat overigens ook uit de cijfers blijkt).
Die bekrompenheid die jou dwars zit, komt die van jouw stay at home mom af, of heb je dat jezelf eigen gemaakt?
Fijn. Daar gaat het alleen niet om.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef betyar het volgende:
Vanaf twee jaar mogen ze naar de peuterspeelzaal.
Je verschuilt je dan weer achter de rok van je vrouw en dan weer achter de wet. Kom eens zelf verantwoordelijkheid nemen!quote:Zodra je kind 4 jaar is gaat het ook naar school en niet bij 3 jaar en 11 maanden.
Kinderen naar school waar ze sowieso verplicht naar toe moeten waar ze klaargestoomd worden voor de toekomst is heel wat anders dan je baby dumpen bij onbekende mensen die maar de verzorging ervan op zich moeten nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij stelt dat je zelf in staat moet zijn om je kind alles te leren, terwijl jij jouw kinderen ook gewoon naar school brengt.
Dat lijkt mij op zich een prima keuze, maar daarmee slaat jouw opmerking dat je zelf daartoe in staat moet zijn werkelijk nergens op.
Je zit gevangen in jouw eigen waanbeelden van hoe iets moet zijn.
Iets met dagdelen, je kind heel de dag op het kdv dumpen of je kind een ochtendje of middagje op de peuterspeelzaal dumpen. Een wereld van verschilquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fijn. Daar gaat het alleen niet om.
Waarom ben je als ouder volstrekt ongeschikt als je je kind naar gebouw A met personeel B brengt als deze 1 jaar en 11 maanden is en helemaal ideaal als je je kind naar gebouw A met personeel B brengt als deze 2 jaar is?
Omdat het dan een andere naam heeft? Dat lijkt mij nou niet uitmaken.
Dus: pretty please... leg eens uit!
quote:[..]
Je verschuilt je dan weer achter de rok van je vrouw en dan weer achter de wet. Kom eens zelf verantwoordelijkheid nemen!
Dat vind jij kennelijk. En dus dump jij jouw kind bij jouw vrouw. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef betyar het volgende:
Een kind doordeweeks is wel lastig, want dan kan men zich niet concentreren op hun carrière.
Je loopt onzin met idiotie af te wisselen en nu leg je de bal ook nog eens bij mij neer? Kom op!quote:Ben jij nu echt zo achterlijk dat ik bedoelde dat kinderen doordeweeks lastig gedrag vertonen?
hier ander gebouw, andere mensen. Geen stapelledikantjes in een benauwd kamertje maar lekker thuis slapen in je eigen slaapkamer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Do tell. Zeker ook icm de opmerking hierboven: zelfde gebouw, zelfde mensen...
Kinderen zijn helemaal niet verplicht om naar school te gaan. Daarnaast geldt onderwijsverplichting ook niet vanaf 4 jaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef betyar het volgende:
Kinderen naar school waar ze sowieso verplicht naar toe moeten waar ze klaargestoomd worden voor de toekomst is heel wat anders dan je baby dumpen bij onbekende mensen die maar de verzorging ervan op zich moeten nemen.
Nu ben je jezelf aan het verschuilen achter de wet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef betyar het volgende:
Kinderen naar school waar ze sowieso verplicht naar toe moeten waar ze klaargestoomd worden voor de toekomst is heel wat anders dan je baby dumpen bij onbekende mensen die maar de verzorging ervan op zich moeten nemen.
Die hij nog niet eens juist toepast ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef DS4 het volgende:
Nu ben je jezelf aan het verschuilen achter de wet.
Nee, dat is geen wereld van verschil. Jij vind het een wereld van verschil en weet niet eens dat jouw kinderen toen ze twee waren gewoon nog een middagslaapje moesten doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef betyar het volgende:
Iets met dagdelen, je kind heel de dag op het kdv dumpen of je kind een ochtendje of middagje op de peuterspeelzaal dumpen. Een wereld van verschil
Bij mij is dat nog mogelijk, jij zit al op rock bottom.quote:![]()
Je wordt met de minuut triester in je posts.
Tja, iemand moest de kost verdienen he.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat vind jij kennelijk. En dus dump jij jouw kind bij jouw vrouw. Lekker makkelijk.
Nee, jij bent de boel aan het verdraaien, mag maar kom niet aankakken dat ik me voor lul zet. Dat doe jij namelijk vooral bij jezelf.quote:[..]
Je loopt onzin met idiotie af te wisselen en nu leg je de bal ook nog eens bij mij neer? Kom op!
Uit die discussie wou ik even blijven, want voordat je het weet gaat hij ook daar een welles/nietus van maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
Die hij nog niet eens juist toepast ook.
die grens leg jij, niet hij. Er zijn ook voldoende onderzoeken te vinden over de kwaliteit vd kinderopvang nu, met alle bezuinigingen. Die is echt niet zo geweldig goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Kinderen zijn helemaal niet verplicht om naar school te gaan. Daarnaast geldt onderwijsverplichting ook niet vanaf 4 jaar.
Waarom dan niet je kind niet met 3 jaar 11 maanden en 27 dagen naar school sturen, maar wel met 4 jaar 0 dagen? Er is geen enkele reden om je dan opeens aan een harde grens te houden. Behalve omdat je het wil. Maar dan maak je jezelf er lekker makkelijk vanaf, want waarom is het dan opeens níet meer beter je kind thuis te houden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |