abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:32:59 #101
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141228556
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Pardon?
Leg maar uit. Ik heb een kind op een kdv.
Excuses, heb het net aan mijn vrouw gevraagd, onze kinderen gingen twee dagen naar de peuterspeelzaal, niet de crèche.
Waarom dump jij je kind op het kdv?
pi_141228561
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef Buurpoes het volgende:

Onderzoek laat zien dat kinderen die 100% thuis zitten qua ontwikkeling achterlopen op de kinderen die wel naar de creche gaan. Dat is beduidend 'slechter' voor de ontwikkeling dan vijf dagen per week naar de creche. Waar het optimum lag, weet ik effies niet meer. Niet bij vijf dagen, niet bij 1 dag...en zeker niet bij nul dagen.
Op zich verbaast mij het niets. Maar ik respecteer wel ieders keuze.

Zou ook iets zijn voor de wat ouderwetsere fokkers. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141228563
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn meer dan 100 mensen die van mijn vrouw afhankelijk zijn voor hun inkomen.

Het spijt me voor je: maar gemakzucht is zelden de echte reden om te kiezen voor een kdv.

Kijk gewoon naar het totaalplaatje.
Dat ligt natuurlijk aan de ratio hoeveel je zelf doet en hoeveel je door anderen laat doen. Het hoeft niet perse alleen gemakzucht te zijn maar als je zelf niet voor je kinderen kunt zorgen dan moet je ze niet nemen imo.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:33:48 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141228600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef Tukker87 het volgende:
maar als je zelf niet voor je kinderen kunt zorgen dan moet je ze niet nemen imo.
_O_
pi_141228630
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich verbaast mij het niets. Maar ik respecteer wel ieders keuze.

Ik zou thuis zwaar depressief worden. Laat mij maar werken! Daar wordt ik n veel leukere mama EN echtgenote van. :Y
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:37:00 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141228768
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik zou thuis zwaar depressief worden. Laat mij maar werken! Daar wordt ik n veel leukere mama EN echtgenote van. :Y
Lekker je kind dumpen om 07.00 en om 18.00 of 19.00 ophalen om ze vervolgens vol te proppen en meteen op bed te leggen _O_ _O_ Geweldige moeder ben je ^O^ ^O^ ^O^
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:39:32 #107
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141228899
Niks mooiers dat moeder met de kids lekker gaat wandelen, spelen en andere kinderen opzoekt in speeltuinen of op visite gaat bij andere moeders. ^O^ ^O^
Gejaagde kutten die 's morgens hun kind dumpen om carrière te maken. :') :')
pi_141228968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef betyar het volgende:

:D Mijn vrouw heeft haar loopbaan opgegeven voor de kids, mijn zussen hebben hun loopbaan opgegeven voor hun kids, kwestie van keuzes maken, je bent er voor je kind of niet.
Alsof je er alleen voor je kind kan zijn als je je loopbaan opgeeft.

Ik constateer iig dat JIJ niet het offer hebt gemaakt welke jij als norm wenst te stellen. Dat is wel heel hypocriet!

quote:
Je kind laten opvoeden door derden is misselijkmakend,
Ik vind jouw opvatting in dezen misselijkmakend en ik hoop dat je jouw kinderen niet zo bekrompen opvoedt, want dat vind ik dan weer een vorm van kindermishandeling (laat ik ook maar even chargeren...).

quote:
al helemaal als men begint te piepen dat de opvang zoveel kost. Heb je twee salarissen nodig om rond te komen en daardoor je kinderen moet dumpen doe je in mijn ogen iets heel ergs fout.
Het zou je sieren om bv het woord dumpen in dit verband niet te gebruiken.

Alsof jouw vrouw en jij de perfecte ouders zijn... Probeer jij het nou maar zo goed mogelijk te doen voor jouw kinderen en laat anderen dat voor hun kinderen doen. Ieder op zijn eigen manier... Het is ook bepaald niet zo dat ieder kind exact hetzelfde nodig heeft.
pi_141229021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:29 schreef betyar het volgende:

[..]

En?
Jullie lopen over van vooroordelen.
pi_141229089
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef Tukker87 het volgende:

Dat ligt natuurlijk aan de ratio hoeveel je zelf doet en hoeveel je door anderen laat doen. Het hoeft niet perse alleen gemakzucht te zijn maar als je zelf niet voor je kinderen kunt zorgen dan moet je ze niet nemen imo.
Waarom? Omdat jij jouw norm op wil leggen aan anderen? Waar bemoei jij je mee zeg!
pi_141229141
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef betyar het volgende:

[..]

_O_
Waarom heb jij dan kinderen? Je moet gofferdoemme nog aan je vrouw vragen hoe en wat mbt je eigen kinderen.

Dit begint hilarisch te worden!
pi_141229163
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Heel goed!
pi_141229176
Incompetente jeugdzorg of KDV medewerkers. :')
pi_141229186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef betyar het volgende:

[..]

Lekker je kind dumpen om 07.00 en om 18.00 of 19.00 ophalen om ze vervolgens vol te proppen en meteen op bed te leggen _O_ _O_ Geweldige moeder ben je ^O^ ^O^ ^O^
Zegt de vader die zijn kind bij de moeder dumpt...
pi_141229266
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:33 schreef DS4 het volgende:

Had jij ouderwetse ouders of van die nieuwerwetse die je op een kdv hebben gedumpt?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:48:47 #116
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141229294
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Alsof je er alleen voor je kind kan zijn als je je loopbaan opgeeft.

Ik constateer iig dat JIJ niet het offer hebt gemaakt welke jij als norm wenst te stellen. Dat is wel heel hypocriet!
Daar hebben we het samen over gehad, mijn vrouw wilde thuis blijven ook al verdiende ze meer. Sowieso waardeer ik huispapa's.

quote:
[..]

Ik vind jouw opvatting in dezen misselijkmakend en ik hoop dat je jouw kinderen niet zo bekrompen opvoedt, want dat vind ik dan weer een vorm van kindermishandeling (laat ik ook maar even chargeren...).
Wij voeden onze kinderen op zoals wij denken dat het goed is, niet via een of andere opvang die meent te weten hoe je kinderen opvoedt. Lukt prima tot nu toe.

quote:
[..]

Het zou je sieren om bv het woord dumpen in dit verband niet te gebruiken.
Het is gewoon dumpen, kind weg en lekker werken. geen gejank, vieze luiers en dat ding eten geven. Heerlijk toch als anderen dat voor je doen

quote:
Alsof jouw vrouw en jij de perfecte ouders zijn... Probeer jij het nou maar zo goed mogelijk te doen voor jouw kinderen en laat anderen dat voor hun kinderen doen. Ieder op zijn eigen manier... Het is ook bepaald niet zo dat ieder kind exact hetzelfde nodig heeft.
Perfecte ouders? Geen idee, wat ik wel zelf zie is dat veel kinderen die naar het kdv gingen behoorlijke lastige kinderen zijn. Mijn kinderen weten precies wat ze wel en niet mogen. Opvoeding doen de ouders, niet alleen in het weekend.

Sowieso zouden ze kinderopvangtoeslag per direct moeten afschaffen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:50:34 #117
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141229386
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom heb jij dan kinderen? Je moet gofferdoemme nog aan je vrouw vragen hoe en wat mbt je eigen kinderen.

Dit begint hilarisch te worden!
Crèche of peuterspeelplaats, verschilletje die er niet aan doet. Persoonlijk aan het worden? Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die afkeuren dat ouders hun kind dumpen op het kdv omdat jij dat zelf doet? Beetje droevig nietwaar?
pi_141229422
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom? Omdat jij jouw norm op wil leggen aan anderen? Waar bemoei jij je mee zeg!
Volgens mij begin je het iets te persoonlijk te nemen nu. En waarom? Omdat ik vind dat je je eigen kind alle zorg en liefde moet geven en dat niet aan een ander moet overlaten. Als je daar geen tijd voor hebt of dat niet wilt doen dan is het alleen maar sneu voor je kind wat in sommige gevallen zelfs tot psychologische problemen kan leiden.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:51:49 #119
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141229439
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zegt de vader die zijn kind bij de moeder dumpt...
Wij dumpen onze kinderen inmiddels op de basisschool.
pi_141229584
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:

Had jij ouderwetse ouders of van die nieuwerwetse die je op een kdv hebben gedumpt?
Ik ben in een andere tijd opgevoed, dus niet vergelijkbaar. Mijn moeder was in den beginne thuis, later nog een mooie loopbaan omdat dat toen nog wel mogelijk was, herintreden op niveau.

Ik heb daardoor mijzelf op moeten voeden: mijn broer is zwaar gehandicapt en alle aandacht ging naar hem. Hierdoor heb ik geleerd mijzelf te redden...

Maar wat is het doel van deze vraag?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:55:05 #121
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141229607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Misschien wel naar een kostschool.
pi_141229918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef betyar het volgende:

Daar hebben we het samen over gehad, mijn vrouw wilde thuis blijven ook al verdiende ze meer. Sowieso waardeer ik huispapa's.

Ik constateer dat jij het offer niet hebt gemaakt wat jij als vanzelfsprekend wenst te zien voor ANDEREN...

quote:
Wij voeden onze kinderen op zoals wij denken dat het goed is, niet via een of andere opvang die meent te weten hoe je kinderen opvoedt. Lukt prima tot nu toe.
Lukt ons ook op een andere manier.

quote:
Het is gewoon dumpen, kind weg en lekker werken. geen gejank, vieze luiers en dat ding eten geven. Heerlijk toch als anderen dat voor je doen
Het is geen dumpen. Je zoekt zo'n opvang met zorg uit.

En welk gejank? Die van ons is de hele dag vrolijk aan het zingen. Luiertje vervangen stelt geen reet voor. En eten geven is ook geen vervelend karweitje hoor.

En 'dat ding'? Huh?

quote:
Perfecte ouders? Geen idee, wat ik wel zelf zie is dat veel kinderen die naar het kdv gingen behoorlijke lastige kinderen zijn.
Ik zie dat niet en uit onderzoeken blijkt dat ook niet. Zie jij niet wat je wil zien?

quote:
Mijn kinderen weten precies wat ze wel en niet mogen. Opvoeding doen de ouders, niet alleen in het weekend.
Gek genoeg lukt het genoeg ouders ook prima icm kdv...

quote:
Sowieso zouden ze kinderopvangtoeslag per direct moeten afschaffen.
Nee.
pi_141230004
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef betyar het volgende:

Crèche of peuterspeelplaats, verschilletje die er niet aan doet. Persoonlijk aan het worden? Je kunt er niet tegen dat er mensen zijn die afkeuren dat ouders hun kind dumpen op het kdv omdat jij dat zelf doet? Beetje droevig nietwaar?
Wij hebben een gouvernante, weet je nog?

En ik kan inderdaad niet zo goed tegen mensen die judgemental zijn. Vind dat een beetje droevig...
pi_141230061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef Tukker87 het volgende:

Volgens mij begin je het iets te persoonlijk te nemen nu. En waarom? Omdat ik vind dat je je eigen kind alle zorg en liefde moet geven en dat niet aan een ander moet overlaten. Als je daar geen tijd voor hebt of dat niet wilt doen dan is het alleen maar sneu voor je kind wat in sommige gevallen zelfs tot psychologische problemen kan leiden.
Uit onderzoeken blijkt dat enkele dagen kdv juist goed is voor de ontwikkeling, dus waar heb je het over.

Verder neem ik niets persoonlijk: ik verwerp alleen het veroordelen.
pi_141230085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef betyar het volgende:

[..]

Wij dumpen onze kinderen inmiddels op de basisschool.
Kun je wel met jezelf leven?
pi_141230153
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef betyar het volgende:

Misschien wel naar een kostschool.
Nee hoor. Gewoon zelf ronddolen in de villawijk en/of het bos waar we aan woonden. Heerlijk.
pi_141230177
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Uit onderzoeken blijkt dat enkele dagen kdv juist goed is voor de ontwikkeling, dus waar heb je het over.

Verder neem ik niets persoonlijk: ik verwerp alleen het veroordelen.
Hoeveel is enkele dagen? En wat doe je daarna nog met je kinderen?
pi_141230292
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben in een andere tijd opgevoed, dus niet vergelijkbaar. Mijn moeder was in den beginne thuis, later nog een mooie loopbaan omdat dat toen nog wel mogelijk was, herintreden op niveau.

Maar wat is het doel van deze vraag?
Ik ben ook in een andere tijd opgevoed en mijn moeder is ook weer gaan werken op het moment dat mijn zusje naar de middelbare school ging. Kdv's bestonden gelukkig nog niet. Tussen de middag overblijven ook niet.
We hebben een onnoemelijke hoeveelheid jaren aan ervaring hoe kinderen dat ervaren hebben en dat is ronduit positief te noemen.

Tegenwoordig staat het belang van het kind niet meer voorop, maar dat van de volwassene en dat zijn vaak dan ook nog economische motieven ook. Een hele slechte zaak. Neem dan gewoon geen kinderen als je geen hoofdverzorgende wilt zijn.
pi_141230356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Tegenwoordig staat het belang van het kind niet meer voorop, maar dat van de volwassene en dat zijn vaak dan ook nog economische motieven ook. Een hele slechte zaak. Neem dan gewoon geen kinderen als je geen hoofdverzorgende wilt zijn.
Dit 100%. En dan proberen mensen het ook nog recht te praten ook.
pi_141230554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:11 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Dit 100%. En dan proberen mensen het ook nog recht te praten ook.
Geld....niets meer en niets minder.
Ik moet ook altijd wel gniffelen als mensen met "onderzoeken" aan komen zetten waaruit zou blijken dat een aantal dagen kdv goed zou zijn voor de ontwikkeling van het kind, om tegelijkertijd net zo makkelijk te roepen dat ze zelf zo'n geweldige jeugd hebben gehad....terwijl er geen kdv bestond.
Op zich ook wel weer zielig dat ze volgens zichzelf dan ook een stuk belangrijke ontwikkeling hebben gemist, omdat er geen kdv was.

Je moet iets om je eigen gedrag te rechtvaardigen denk ik dan maar. Op zich ook wel weer logisch, want zo zit de mens in elkaar.
pi_141231095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:07 schreef Tukker87 het volgende:

Hoeveel is enkele dagen? En wat doe je daarna nog met je kinderen?
Ik vind 2-3 dagen zonder meer prima.

Wat je verder nog met je kinderen doet is uitwerking. Ook zonder kdv kun je ze links laten liggen, ook met kdv kun je ze alle aandacht en liefde geven die ze nodig hebben.
pi_141231168
quote:

Ik ben ook in een andere tijd opgevoed en mijn moeder is ook weer gaan werken op het moment dat mijn zusje naar de middelbare school ging. Kdv's bestonden gelukkig nog niet. Tussen de middag overblijven ook niet.
We hebben een onnoemelijke hoeveelheid jaren aan ervaring hoe kinderen dat ervaren hebben en dat is ronduit positief te noemen.

Het belang van de kinderen staat meer dan ooit voorop. Tot aan het beknellende toe!

Heeft Carlin nog een mooi stuk over gedaan. (It's bad for ya, als ik mij niet vergis)
pi_141231267
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:

Geld de drijfveer? Dan neem je helemaal geen kinderen!

quote:
Ik moet ook altijd wel gniffelen als mensen met "onderzoeken" aan komen zetten waaruit zou blijken dat een aantal dagen kdv goed zou zijn voor de ontwikkeling van het kind, om tegelijkertijd net zo makkelijk te roepen dat ze zelf zo'n geweldige jeugd hebben gehad....terwijl er geen kdv bestond.
Op zich ook wel weer zielig dat ze volgens zichzelf dan ook een stuk belangrijke ontwikkeling hebben gemist, omdat er geen kdv was.

Je moet iets om je eigen gedrag te rechtvaardigen denk ik dan maar. Op zich ook wel weer logisch, want zo zit de mens in elkaar.
Kinderen speelden vroeger vooral met andere kinderen. Moeder deed gewoon het huishouden. Was ook meer werk destijds. Zonder al die apparaten...

Thuis blijven is niet hetzelfde als alle aandacht hebben voor je kind.
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:24:55 #134
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_141233667
quote:
Wat is dat nou weer voor een onzin?
Is het feit dat je kind 1 of 2 dagen naar dagopvang gaat, waar sociaal-emotionele ontwikkeling wordt gestimuleerd, tegen het belang van een kind?

Het belang van het kind is een liefhebbende thuissituatie, veiligheid, geborgenheid, gezondheid en aandacht. Hoe the fuck is dat meteen overboord omdat het kind 2 dagen KDV ziet omdat de ouders zelf ook graag lekker in hun vel zitten?

Jij hebt liever dat het kind met ongelukkige ouders thuis zit?

Hypocriet!
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_141233739
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:25 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Als je er geen tijd voor hebt, lekker geen kinderen nemen.
je neemt geen kinderen het zijn geen honden
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:43:41 #136
238326 Worteltjestaart
pi_141233784
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:36 schreef Evertjan het volgende:
je neemt geen kinderen het zijn geen honden
Van wie krijg je ze dan? De groenteboer om de hoek?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
pi_141233824
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mijn moeder zat 100% thuis, verplicht door de tijdgeest, door de omgeving. Die is zeeeeeer ongelukkig geweest in die jaren. Ik kreeg een veel leukere moeder toen ze na dik een decennium thuis weer ging werken. Ik was graag naar een kdv gegaan. Lekker met andere kinderen spelen, veel (educatief!) speelgoed en lieve leidsters. En een leuke mama, want zo'n brok chagrijn heb je echt niks aan.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:53:13 #138
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141233850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:24 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een onzin?
Is het feit dat je kind 1 of 2 dagen naar dagopvang gaat, waar sociaal-emotionele ontwikkeling wordt gestimuleerd, tegen het belang van een kind?

Het belang van het kind is een liefhebbende thuissituatie, veiligheid, geborgenheid, gezondheid en aandacht. Hoe the fuck is dat meteen overboord omdat het kind 2 dagen KDV ziet omdat de ouders zelf ook graag lekker in hun vel zitten?

Jij hebt liever dat het kind met ongelukkige ouders thuis zit?

Hypocriet!
Met drie dagen werken bouw je niet echt een carrière op, dat doe je door hard en veel te werken. Oftewel, je kind vijf dagen dumpen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Als je dan toch met sociaal-emotionele argument wilt gooien op basis van twee dagen: Blijf de eerste twee jaar thuis en breng je kind dan naar een peuterspeelzaal.
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:56:44 #139
238326 Worteltjestaart
pi_141233876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:53 schreef betyar het volgende:
Met drie dagen werken bouw je niet echt een carrière op, dat doe je door hard en veel te werken.
Dat je hopeloos ouderwets bent was al gebleken, dat hoef je niet nog een keer te bevestigen. Het feit dat jij er van overtuigd bent dat je alleen een carrière kunt maken met 40+++ uur in de week is alleen maar extra bevestiging.

Ik werk 36 uur in de week en heb meer dan 30 vrije dagen per kalenderjaar.
Dus jij zult wel denken dat ik geen carrière heb? _O-

quote:
Oftewel, je kind vijf dagen dumpen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Houd eens op met je tendentieuze woordkeuze. Inhoudelijk argumenteren kan blijkbaar niet meer?

quote:
Als je dan toch met sociaal-emotionele argument wilt gooien op basis van twee dagen: Blijf de eerste twee jaar thuis en breng je kind dan naar een peuterspeelzaal.
Oh, dus een PSZ mag opeens wel?

Hypocriet.
pi_141234946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:56 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat je hopeloos ouderwets bent was al gebleken, dat hoef je niet nog een keer te bevestigen. Het feit dat jij er van overtuigd bent dat je alleen een carrière kunt maken met 40+++ uur in de week is alleen maar extra bevestiging.

[..]

Houd eens op met je tendentieuze woordkeuze. Inhoudelijk argumenteren kan blijkbaar niet meer?

[..]

Hypocriet.
Dat zit bij mijn zoon in hetzelfde gebouw, dezelfde organisatie, met dezelfde leidsters. Heel groot verschil. :+
Professioneel gifmenger.
pi_141236208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:53 schreef betyar het volgende:

Met drie dagen werken bouw je niet echt een carrière op, dat doe je door hard en veel te werken.
Nee hoor. Ik ken meerder partners van goede advocatenkantoren die maar 3 dagen in de week werken.

quote:
Oftewel, je kind vijf dagen dumpen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
In die twee jaar verlies je al je cliënten (ik hou het maar even bij die advocate). Dag loopbaan!

En waarom? Omdat Betyar zich niet voor kan stellen dat andere mensen andere keuzes maken en dat ook heel goed kan werken!
pi_141236228
quote:

Zijn keuzes zijn kennelijk de norm. ;)
pi_141236387
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:25 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Precies dit inderdaad. Als je er geen tijd voor hebt, lekker geen kinderen nemen.
Dit inderdaad.
pi_141236477
Hoeveel van die hardliners hebben eigenlijk zelf kinderen?
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:31:33 #145
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141236762
quote:

[..]

[..]

[..]

Hypocriet.
De peuterspeelzaal is heel wat anders dan een kinderdagopvang, onze kinderen gingen twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal, ze werden niet gedumpt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Een wereld van verschil lijkt me.

Ik maakt trouwens zelf uit welke woordkeuze ik gebruik, dat jij daar niet tegen kan om wat voor reden dan ook is jouw probleem.
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:33:28 #146
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141236826
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ken meerder partners van goede advocatenkantoren die maar 3 dagen in de week werken.
:O :O Wie of wat jij kent boeit niet, de wereld draait niet enkel om jou of je vriendenclubje.

[..]

quote:
In die twee jaar verlies je al je cliënten (ik hou het maar even bij die advocate). Dag loopbaan!

En waarom? Omdat Betyar zich niet voor kan stellen dat andere mensen andere keuzes maken en dat ook heel goed kan werken!
Niet voor je kinderen kunnen zorgen en gaan voor die carrière, neem godverdomme dan geen kinderen.
pi_141236892
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef betyar het volgende:

De peuterspeelzaal is heel wat anders dan een kinderdagopvang,
Do tell. Zeker ook icm de opmerking hierboven: zelfde gebouw, zelfde mensen...

quote:
onze kinderen gingen twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal, ze werden niet gedumpt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Een wereld van verschil lijkt me.
Nee, dan haal je ze op en breng je ze meteen naar bed voor het middagslaapje. Zijn ze thuis en toch kun je rustig op het internet mensen veroordelen wiens kind op dat moment in het kdv slaapt.

quote:
Ik maakt trouwens zelf uit welke woordkeuze ik gebruik, dat jij daar niet tegen kan om wat voor reden dan ook is jouw probleem.
Het valt alleen iedereen op dat het probleem alleen maar in jouw woordkeuze bestaat.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2014 @ 10:35:43 #148
187254 Giertje
lets all make believe
pi_141236919
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 14:10 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Is maar net wat je gewend bent denk ik. Mijn moeder zat in de bijstand en mijn vader betaalde een tijd lang ook geen alimentatie. Mijn moeder moest 2 kinderen onderhouden van heel weinig geld maar het is haar gelukt. We kwamen nooit iets tekort. Vriendjes en vriendinnetjes liepen op Nikes, wij kregen schoenen van de Scapino die 25 gulden kostten maar daar hadden we totaal geen problemen mee. Ook het feit dat we geen pc hadden (anderen hadden al pc, playstation, internet) vonden we niet erg, wij speelden gewoon buiten.
zo zijn wij ook rond gekomen mijn ouders hebben ons alle 3 gegeven wat ze konden en we vonden het wel prima
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:36:47 #149
238326 Worteltjestaart
pi_141236953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:31 schreef betyar het volgende:
De peuterspeelzaal is heel wat anders dan een kinderdagopvang
Qua positie van de kinderen nauwelijks. Hooguit de tijdsindeling.

quote:
onze kinderen gingen twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal, ze werden niet gedumpt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Een wereld van verschil lijkt me.
Weer dat "dumpen". Hopeloos ouderwets geval.
Ga lekker je eigen vrouw de keuken in schoppen. Past goed bij je houding :W

quote:
Ah, dus als ik vind dat je ouderwets bent ligt het aan mij, en als jij onjuiste woorden gebruikt, ligt het ook aan mij?
Typisch oogklepperij.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef betyar het volgende:
de wereld draait niet enkel om jou of je vriendenclubje.
De ironie _O- jij denkt prima te kunnen beoordelen wat voor een ander de juiste keuze is, maar bekritiseert iedereen die je erop wijst dat er ook anderen zijn? |:( :') :') :') :') :')
  woensdag 18 juni 2014 @ 10:38:39 #150
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141237005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Do tell. Zeker ook icm de opmerking hierboven: zelfde gebouw, zelfde mensen...
Als jij het verschil niet weet kun je beter een ander topic opzoeken.

quote:
[..]

Nee, dan haal je ze op en breng je ze meteen naar bed voor het middagslaapje. Zijn ze thuis en toch kun je rustig op het internet mensen veroordelen wiens kind op dat moment in het kdv slaapt.
:D Nee. kinderen kwamen thuis en gingen gezellig mee lunchen, na de lunch lekker met mama of papa spelen of op pad.

quote:
[..]

Het valt alleen iedereen op dat het probleem alleen maar in jouw woordkeuze bestaat.
Dump jij je kind nu maar bij je nanny, een kind doordeweeks is lastig in het weekend een prima speeltje..... :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')