Blind heeft ook in de CL een paar puike potten gespeeld, zo niet alle.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Ludd het volgende:
Ja, dat is het jammere van dat de jongens uit de eredivisie één wedstrijd goed gespeeld hebben. Voor de prijzen voor dit soort spelers durven grote clubs wel een gokje te wagen. Geen goede zaak voor het niveau van de eredivisie.
Daar is hij te verstandig voorquote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Laten we hopen dat hij dan geen Roystonnetje doet
Ja, maat het gaat niet alleen om blind. Als de Feyenoord achterhoede ook nog een paar wedstrijden redelijk speelt komen ook de aanbiedingen van clubs die lachen om de bedragen waar je die spelers voor kan krijgen en rustig het gokje nemen om ze op de bank te zetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Blind heeft ook in de CL een paar puike potten gespeeld, zo niet alle.
Tegen Barca ook weergaloos
Twee balletjes verkeerd geraaktquote:Op zondag 15 juni 2014 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gozer raakt een bal verkeerd tijdens een interland en kan naar man utd...
Daley Drenthe...
Waarvan er een per ongeluk goed terecht kwam.quote:
En de rest terug gespeeld op 2 passes na.quote:
Het is teruggespeeld. Wel leuk dat je een oordeel hebt zonder de wedstrijd gezien te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En de rest terug gespeeld op 2 passes na.
Wel leuk dat je een oordeel hebt zonder de wedstrijd gezien te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is teruggespeeld. Wel leuk dat je een oordeel hebt zonder de wedstrijd gezien te hebben.
Ik kom niet met onjuiste feiten.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel leuk dat je een oordeel hebt zonder de wedstrijd gezien te hebben.
Ik ook niet. Wat is nu je punt dan?quote:
Nu ? Als in momenteel ? Je suggereert dat Blind 2 ballen naar voren heeft gespeeld. Heel de internationale pers is lyrisch over zijn aanvallende impuls.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is nu je punt dan?
Niet te vergelijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Laten we hopen dat hij dan geen Roystonnetje doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |