Scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Alle knock-outwedstrijden met 1-0 gewonnen![]()
En in de groepsfase 1-0 verloren van Zwitserland, 2-0 gewonnen tegen Honduras en 2-1 Chili volgens mij.
Dus ja, zaadpotten. Meer zaad gezien dan in een gemiddelde bukkake-video..
Nee hoor. Ik vond die wedstrijden echt bagger. Dat eeuwige gepass zonder reden, schwalbes, om gele kaarten vragen etc. is voor mij genoeg om die wedstrijden slecht te vinden. Die scores ondersteunen mijn mening dat Spanjaarden minimalisten zijn en voor lelijke wedstrijden zorgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op jouw posting. Je baseert je op de uitslagen.
Dan ben je stekeblind als je niet zag hoe constant de bal werd verlaten om in het penalty gebied ten val te gaan zonder enige aanraking en hoe de scheids daar ten voordele van australië in bleef beslissen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:08 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Over je emotionele berg heen?
Ik wil best toegeven dat er ten gunste van Brazilië behoorlijk discutabele beslissingen zijn genomen. En ik begrijp dat Brazilië maandag pas ná de wedstrijden in Poule B hoeft te spelen. Dát vind ik wel echt doorgestoken kaart, omdat Brazilië zo als t ware zijn achtste finale mag "uitkiezen".
Maar ik zie echt geen enkele reden waarom Australië in godsnaam de scheidsrechter zou hebben omgekocht. NL speelde zwak en Australië een heel stuk van de wedstrijd gewoon beter. Dat heet 'momentum'. Tegen Spanje had Nederland de tweede helft de scheidsrechter ook behoorlijk mee. Over die penalty kun je discussiëren, maar er zijn voor mindere dingen penalty's gegeven.
juistquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Dat de scheids flink in het voordeel van Australië floot in de tweede helft lijkt me duidelijk maar dat zal eerder te maken hebben met zijn incompetentie dan omkoping.
quote:
Lelijk, maar daar gaat het niet om. Ze hadden de wedstrijden onder controle.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:55 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond die wedstrijden echt bagger. Dat eeuwige gepass zonder reden, schwalbes, om gele kaarten vragen etc. is voor mij genoeg om die wedstrijden slecht te vinden. Die scores ondersteunen mijn mening dat Spanjaarden minimalisten zijn en voor lelijke wedstrijden zorgen.
Ja, dat kan je vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lelijk, maar daar gaat het niet om. Ze hadden de wedstrijden onder controle.
wat een kutredenenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:14 schreef Jane het volgende:
19 Reasons There’s Never Been A Better Time To Be A Netherlands Fan
Nee, maar de Duitsers die ik ken hopen wel allemaal heel erg op n finale Nederland-Duitslandquote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
De Duitsers zijn iig niet bang van ons
Ik denk niet dat Nederland verliest van Chili, dus dan krijg je Mexico/Kroatie en Italie en dan zou je al in de halve finale een ploeg als Argentinie tegen kunnen komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:23 schreef misteriks het volgende:
[..]
eerder naief om ze tot de titelkandidaten te rekenen als je 2 keer een eerste helft volledig verneukt. En australie is de laagst gerankschikte deelnemer op dit WK, heel indrukwekkend allemaal voor een titelkandidaat
Sneijder was inderdaad van wereldklasse dat jaar. Maar Messi was domweg de betere voetballer toen. Deed geniale dingen en scoorde aan de lopende band. Sneijder ook, maar minder, flink minder. Jouw klacht komt overeen met de klacht dat Ribéry vorig jaar had horen te winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik wist dat je sneijder ging noemen, maar idd. Sneijder verdiende 't meest en het is zelfs de vraag of hij 'm zou winnen als NL wk werd. Messi in die tijd werd zo extreem gehyped en de records die hij verbrak plus prijzen die hij eerder had gewonnen bepaalde het denk ik.
De weinige goals zeggen niet veel. Ze wonnen de wedstrijden met mooi voetbal en overmacht. Saai? Misschien. Maar slecht speelden ze zeker niet dat toernooi.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Alle knock-outwedstrijden met 1-0 gewonnen![]()
En in de groepsfase 1-0 verloren van Zwitserland, 2-0 gewonnen tegen Honduras en 2-1 Chili volgens mij.
Dus ja, zaadpotten. Meer zaad gezien dan in een gemiddelde bukkake-video..
Of perceptie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Dat de scheids flink in het voordeel van Australië floot in de tweede helft lijkt me duidelijk maar dat zal eerder te maken hebben met zijn incompetentie dan omkoping.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:14 schreef Jane het volgende:
Tegen Paraguay hadden ze er gewoon uit moeten vliegen. Was dacht ik een geldig doelpunt van Paraguay onterecht afgekeurd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze controleerden die wedstrijden totaal. Dat mag jij saai vinden, maar of jij het leuk of saai vond, is compleet irrelevant.
Het is wel degelijk relevant, aangezien ik op iemand reageerde die zei dat Spanje in 2010 allemaal zaadpotten met 1-0 had gewonnen. En dat vond ik ook, vandaar mijn reactie. Dit is toch een forum, of heb ik het mis? Dat jij je ermee bemoeit is prima hoor, maar dat maakt mijn mening niet minder relevant. Het was niet eens een discussie. Jij doet alsof wij hier de bondscoach aan het adviseren zijn. Nee, natuurlijk is mijn mening dán irrelevant. Net zo irrelevant als jouw reactie op mijn mening.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze controleerden die wedstrijden totaal. Dat mag jij saai vinden, maar of jij het leuk of saai vond, is compleet irrelevant.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Dat heb ik verkeerd verwoord. Ze doen het dus wel met een reden. Bore your opponent until they make a mistake. Ze zijn er ook erg goed in.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 07:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Eeuwige gepass zonder reden.
Wacht dacht je van een gaatje door de defensie vinden. Fysiek worden ze sowieso afgetroefd dus veelal over de grond.
Die "supporters"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:14 schreef Jane het volgende:
Dit is de tweede keer dat Nederland een wedstrijd tegen zichzelf speelt, keurig verdeeld over vier speelhelften.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:59 schreef Halcon het volgende:
Dat tweede. Dat bedoel ik. Is wat anders dan NL. NL kwam goed weg tegen de Aussies.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:14 schreef Jane het volgende:
Dat is duidelijk. Verontschuldigingen geaccepteerd.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die "supporters"
Afschuwelijk, wat een clowns.
Voetbal was op Nederland 1, volgende keer op tijd van Regio-TV wegzappenquote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland heeft wel een 'Belgje' gedaan vandaag. Net zo saai als gisteren België -Rusland en de invallers die scoren....
Het enige verschil is dat Oranje niet is weggespeeld en geen punten heeft gestolen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nederland heeft wel een 'Belgje' gedaan vandaag. Net zo saai als gisteren België -Rusland en de invallers die scoren....
België werd niet weggespeeldquote:Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Oranje niet is weggespeeld en geen punten heeft gestolen.
België heeft juist niets gestolen , diegene met de meeste goals wint de wedstrijd. Hoe je dat doet maakt niets uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Oranje niet is weggespeeld en geen punten heeft gestolen.
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 23-06-2014 om 19:55:44The best player of the World Cup group stage is Arjen Robben. He's been utterly outstanding! reageer retweet
Het enige verschil is dat ik naar België zonder spanning zit te kijken en bijna in slaap val, terwijl ik nu nog door mijn kamer stuiterquote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat Nederland speelde... Gisteren was klote maar ik zat ook in de spanning. Vandaag had ik dan weer geen spanning bij deze wedstrijd, wat ik wel had tegen Australië en Spanje.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik naar België zonder spanning zit te kijken en bijna in slaap val, terwijl ik nu nog door mijn kamer stuiter
ik van van minuut 50 tot 75 in slaap gevallen toen ik naar Nederland - Chili zat te kijken, als je eigen land niet speelt val je eenmaal vlugger in slaapquote:Op maandag 23 juni 2014 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ik naar België zonder spanning zit te kijken en bijna in slaap val, terwijl ik nu nog door mijn kamer stuiter
Haha, aandoenlijk...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België heeft juist niets gestolen , diegene met de meeste goals wint de wedstrijd. Hoe je dat doet maakt niets uit.
Het is anders heel simpel, win je 7 wedstrijden op dit WK ben je gewoon Wereldkampioenquote:
Het ging me meer om het feit dat je denkt dat de Belgen de overwinning niet lichtelijk hebben gestolen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is anders heel simpel, win je 7 wedstrijden op dit WK ben je gewoon Wereldkampioen
quote:
Nou gun ik het de Belgen van harte hoor, maar het was vandaag toch wel iets plezieriger dan gisteren. Chili is natuurlijk wel een leukere tegenstander dan Rusland.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik supporter altijd voor Nederland maar die hypocrisie, dat is pas aandoenlijk![]()
Gisteren België totaal afbranden en dan zelf je eigen land de hemel in prijzen terwijl het ook op niks trok qua spelpeil is toch wel gek namelijk.
quote:Oranje countert zich naar groepswinst
Oranje heeft na Spanje en Australië nu ook Chili opzijgezet. Ze deden dat niet met het typische aanvallende Nederlandse voetbal, maar wel met een versterkte burcht en countervoetbal. Het is zo groepswinnaar en ontloopt in de achtste finales waarschijnlijk Brazilië.
Nederland-Chili had de climax van een spectaculaire WK-groep moeten worden, maar het duel tussen de nummer één en twee in groep B draaide heel anders uit. Oranje moest de geschorste Robin van Persie missen en ook Chili hield een vedette op de bank. Juventus-middenvelder Arturo Vidal bleef uit angst voor een schorsing van het veld.
Nederlands bondscoach Louis van Gaal had veel respect voor de Chilenen en bracht een defensief elftal tussen de lijnen, waar Dirk Kuyt zelfs linksachter speelde om de oprukkende backs van de Zuid-Amerikanen onder controle te houden. Na een lamentabele eerste helft kreeg Van Gaal zo precies wat hij wilde. Geen kans die naam waardig, of het moest al Arjen Robben zijn die even het halve veld over snelde en de bal nipt naast mikte. En de bal? Die mochten de Chilenen hebben. De Zuid-Amerikanen hadden maar liefst zeventig procent balbezit.
Invallers Fer en Depay scoren
De tweede helft bracht weinig beterschap, maar in een betere periode op een kwartier van het einde legde Leroy Fer de match warempel in een beslissende plooi voor Nederland. De middenvelder van Norwich, die Sneijder was komen vervangen, knikte een vrije trap helemaal vrijstaand binnen. De Chilenen gingen nog drukken, maar het was alweer Arjen Robben - wie anders - die in het slot op wandel ging door de Chileense defensie en de bal panklaar legde voor de inkomende Memphis Depay.
Nederland is groepswinnaar en speelt tegen de nummer twee van groep A. Als Brazilië het puntenloze Kameroen onderuitkegelt, zal Oranje uitkomen tegen de winnaar van het duel tussen Mexico en Kroatië. Die wedstrijd wordt straks om 22u gespeeld.
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:41 schreef tong80 het volgende:
Mag het over Nederland gaan
twitter:
GaryLineker twitterde op maandag 23-06-2014 om 19:55:44
The best player of the World Cup group stage is Arjen Robben. He's been utterly outstanding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |