abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:29:41 #226
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141281079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:27 schreef superworm het volgende:

[..]

'Column:' toegevoegd.
^O^
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141281166
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:26 schreef Lothiriel het volgende:
Dat laatste 'artikel' is een column van Hans Vandeweghe ( :') ) uit 'kwaliteitskrant' De Morgen :') Niet serieus te nemen.
Beetje zuur stukje inderdaad. Ik vond het artikel waarin werd gesteld dat moeilijke wedstrijden winnen iets is dat een potentiële wereldkampioen moet kunnen, maar dat de manier waarop er gevoetbald werd in de wedstrijd tegen Australië Louis van Gaal wel zorgen moest baren een stuk realistischer.
Nederland tegen Chili gaat een interessante wedstrijd worden. Door het verlies van Spanje tegen Chili enkel afschuiven op de zwakte van Spanje, doe je m.i. Chili wel tekort. Die hebben gewoon echt een heel goed functionerend team. Het niet meespelen van v. Persie is natuurlijk wel een aderlating voor Nederland, maar het is desalniettemin interessant om te zien hoe Nederland tegen een goed draaiende aanvallende ploeg met kwaliteiten zal functioneren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juni 2014 @ 11:35:57 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141281211
quote:
Give them the World Cup. Give it to both of them. There can be no more appropriate way of rewarding Australia and Holland for entertaining us so exquisitely, after a game that resembled a large city in its inescapable sense that something, somewhere, was always happening. It was a ball, a brawl, a banquet, a blast: more than that, though, it was a brilliant way to spend 90 minutes.
bron
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:37:06 #229
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141281240
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje zuur stukje inderdaad. Ik vond het artikel waarin werd gesteld dat moeilijke wedstrijden winnen iets is dat een potentiële wereldkampioen moet kunnen, maar dat de manier waarop er gevoetbald werd in de wedstrijd tegen Australië Louis van Gaal wel zorgen moest baren een stuk realistischer.
Nederland tegen Chili gaat een interessante wedstrijd worden. Door het verlies van Spanje tegen Chili enkel afschuiven op de zwakte van Spanje, doe je m.i. Chili wel tekort. Die hebben gewoon echt een heel goed functionerend team. Het niet meespelen van v. Persie is natuurlijk wel een aderlating voor Nederland, maar het is desalniettemin interessant om te zien hoe Nederland tegen een goed draaiende aanvallende ploeg met kwaliteiten zal functioneren.
Klopt over de hele lijn :). Ik vind dat sommigen Oranje en Chili echt tekort doen... Maar goed, deze man is altijd lekker tegendraads en zuur, in al zijn columns. Zat ook als een gek in te hakken op België ook weer, zag er helemaal niks positief in. Heb je niks aan, aan zo'n man vind ik.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_141281254
quote:
15s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:26 schreef Lothiriel het volgende:
Dat laatste 'artikel' is een column van Hans Vandeweghe ( :') ) uit 'kwaliteitskrant' De Morgen :') Niet serieus te nemen.
Deze quote van hem klopt toch wel aardig:

quote:
In veertig jaar Oranje triomfen en rampen, maar meestal wel triomfen, is er nooit een Nederlandse selectie geweest met minder voetballend vermogen dan wat gisteren de eerste 60 minuten op het veld stond.
Doet me allemaal een beetje denken aan de generatie Kees Kist/Bennie Wijstekers met dat verschil dat we nu tenminste nog een paar wereldtoppers hebben.
  Moderator donderdag 19 juni 2014 @ 11:43:49 #231
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_141281385
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:

Doet me allemaal een beetje denken aan de generatie Kees Kist/Bennie Wijstekers met dat verschil dat we nu tenminste nog een paar wereldtoppers hebben.
Het was zeer matig, maar Nederland heeft wel vaker slechte wedstrijden gespeeld op een WK. In 1978 werden 'we' bijna in de groepsfase uitgeschakeld door Schotland, in 1990 waren de poulewedstrijden niet om aan te zien. Op het EK van 1996 kwamen we maar net door de poulefase nadat we met 4-1 van Engeland verloren...en zo kun je nog wel even doorgaan. Wat we nu in ieder geval inderdaad hebben, is een geweldige voorhoede en dan kun je wedstrijden ook met een matige verdediging winnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:45 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141281450
Ik snap de kritiek niet zo, Nederland speelde inderdaad erg slecht in het eerste uur maar dat komt niet door gebrek aan kwaliteit. Gebrek aan scherpte en concentratie wellicht. Het kan eigenlijk alleen maar beter, dus om Nederland niet tot de titelkandidaten te rekenen lijkt me naïef.

Zeker als je kijkt wat landen als Brazilië en Argentinië tot nu toe gepresteerd hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141281471
Ik zie overigens ook nog steeds vaak Brazilië genoemd worden als topfavoriet. Die hebben mij eerlijk gezegd nog niet kunnen overtuigen. Tegen Kroatië wonnen ze dankzij enorme arbitrale blunders en tegen Mexico vond ik ze ook niet echt overtuigen. Kroatië oogt een stuk frisser en ik vraag me haast af of Nederland in de volgende ronde niet beter Brazilië kan treffen dan Kroatië (ervanuit gaande dat laatsgenoemde zich weten te kwalificeren voor de volgende ronde).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 juni 2014 @ 11:53:31 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_141281610
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:47 schreef Monolith het volgende:
Ik zie overigens ook nog steeds vaak Brazilië genoemd worden als topfavoriet. Die hebben mij eerlijk gezegd nog niet kunnen overtuigen. Tegen Kroatië wonnen ze dankzij enorme arbitrale blunders en tegen Mexico vond ik ze ook niet echt overtuigen. Kroatië oogt een stuk frisser en ik vraag me haast af of Nederland in de volgende ronde niet beter Brazilië kan treffen dan Kroatië (ervanuit gaande dat laatsgenoemde zich weten te kwalificeren voor de volgende ronde).
Brazilië krijgt nog het voordeel vanwege de WK-geschiedenis. Nog nooit won een Europees land in Zuid-Amerika enz. En wellicht nog vaker een cadeautje van de scheidsrechter ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:55:26 #235
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141281654
quote:
Beter Brazilië dan Mexico ook for that matter. Mexico heeft in die groep denk ik de meeste indruk gemaakt, waren veel beter dan Brazilië
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_141281663
Fifa gaat er alles aan doen om Brazilië tot minimaal de halve finale te laten komen
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141281696
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:55 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Beter Brazilië dan Mexico ook for that matter. Mexico heeft in die groep denk ik de meeste indruk gemaakt, waren veel beter dan Brazilië
Ja. Alleen vraag is of ze elke wedstrijd zo'n prestatie neer kunnen gaan zetten.

Brazilie blijft gevaarlijk met hun individuele klasse en rare fratsen.
pi_141281742
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:53 schreef borisz het volgende:

[..]

Brazilië krijgt nog het voordeel vanwege de WK-geschiedenis. Nog nooit won een Europees land in Zuid-Amerika enz. EN wellicht nog vaker een cadeautje van de scheidsrechter ;).
Mja, dat is een beetje gegoochel met statistieken. Als ik zo even snel kijk, dan zijn er 4 WK's in Zuid-Amerika geweest de afgelopen 90 jaar. Dat is nou niet bepaald data waaruit je heldere conclusies kunt trekken.
Daarnaast is het ook vaak een flinke dosis geluk / toeval. Valt de bal van Rensenbrink in 78 in de goal, dan was er een Europees land kampioen geweest in Argentinië.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:59:34 #239
62913 Blik
The one and Only!
pi_141281753
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Alleen vraag is of ze elke wedstrijd zo'n prestatie neer kunnen gaan zetten.

Brazilie blijft gevaarlijk met hun individuele klasse en rare fratsen.
En 12de (publiek) en 13de (scheids) man!
pi_141281823
quote:
Jij zegt "niet kunnen overtuigen", maar Brazilië is toch gewoon dramatisch?

Ik heb daar werkelijk nog geen goed spel van gezien.
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:15:10 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_141282054
Croatie heeft fantastisch gespeeld, eigenlijk hadden ze ook van brazilië moeten winnen maar gezien deze hele wk een grote corrupte farce is he..

Australië had duidelijk ook de scheids omgekocht maar nederland werkte zich daar toch maar even doorheen verder. Niks geen 'slecht spel' of 'australie onderschat'

Gewoon weer de tegenpartij die de stervende zwaan speelt en expres tegen het nederlandse team aanrent en dan nep valt waarop de scheids een vrije trap geeft of een penalty.
Elke keer dat er een overduidelijke overtreding werd gepleegd op nederland was het fluitje toevallig even stuk of kwijt.

Dit is geen voetbal meer, men moet zich rotschamen, is dat niet in de media terug te vinden? Of is er alleen nog maar pseudo gefilosofeer op hoe goed """we"""" speelden en gejuig?, sorry ik lees geen kranten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_141282079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
gejuig
:')
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:18:44 #243
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141282122
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Croatie heeft fantastisch gespeeld, eigenlijk hadden ze ook van brazilië moeten winnen maar gezien deze hele wk een grote corrupte farce is he..

Australië had duidelijk ook de scheids omgekocht maar nederland werkte zich daar toch maar even doorheen verder. Niks geen 'slecht spel' of 'australie onderschat'

Gewoon weer de tegenpartij die de stervende zwaan speelt en expres tegen het nederlandse team aanrent en dan nep valt waarop de scheids een vrije trap geeft of een penalty.
Elke keer dat er een overduidelijke overtreding werd gepleegd op nederland was het fluitje toevallig even stuk of kwijt.

Dit is geen voetbal meer, men moet zich rotschamen, is dat niet in de media terug te vinden? Of is er alleen nog maar pseudo gefilosofeer op hoe goed """we"""" speelden en gejuig?, sorry ik lees geen kranten.
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:23:08 #244
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_141282237
quote:
Nou dan moet ik het blijkbaar maar zeggen? Ik ben serieus. plathoofd dat je bent met je ongrappige kutmemes.
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:27:10 #245
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141282341
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou dan moet ik het blijkbaar maar zeggen? Ik ben serieus. plathoofd dat je bent met je ongrappige kutmemes.
de agressie ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Six Feet Under
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:45:22 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_141282854
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:27 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

de agressie ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stik er maar in. beetje de travestie te marginaliseren..
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:03:57 #247
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141283393
Volgens mij is BG een heel droevig en boos persoon in het dagelijks leven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:08:27 #248
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141283523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

stik er maar in. beetje de travestie te marginaliseren..
Over je emotionele berg heen?

Ik wil best toegeven dat er ten gunste van Brazilië behoorlijk discutabele beslissingen zijn genomen. En ik begrijp dat Brazilië maandag pas ná de wedstrijden in Poule B hoeft te spelen. Dát vind ik wel echt doorgestoken kaart, omdat Brazilië zo als t ware zijn achtste finale mag "uitkiezen".

Maar ik zie echt geen enkele reden waarom Australië in godsnaam de scheidsrechter zou hebben omgekocht. NL speelde zwak en Australië een heel stuk van de wedstrijd gewoon beter. Dat heet 'momentum'. Tegen Spanje had Nederland de tweede helft de scheidsrechter ook behoorlijk mee. Over die penalty kun je discussiëren, maar er zijn voor mindere dingen penalty's gegeven.
- Six Feet Under
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:23:00 #249
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_141283924
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef Fir3fly het volgende:
, dus om Nederland niet tot de titelkandidaten te rekenen lijkt me naïef.
eerder naief om ze tot de titelkandidaten te rekenen als je 2 keer een eerste helft volledig verneukt. En australie is de laagst gerankschikte deelnemer op dit WK, heel indrukwekkend allemaal voor een titelkandidaat
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:29:10 #250
297168 Kikopuz
I like goats
pi_141284156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:22 schreef kalinhos het volgende:

[..]

En dat klopt. Spanje heeft 4 jaar terug ook niks anders dan zaadpotten gewonnen (volgens mij steeds met 1-0 of 2-1).
Alle knock-outwedstrijden met 1-0 gewonnen :{
En in de groepsfase 1-0 verloren van Zwitserland, 2-0 gewonnen tegen Honduras en 2-1 Chili volgens mij.

Dus ja, zaadpotten. Meer zaad gezien dan in een gemiddelde bukkake-video..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')