abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 16:06:00 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141112166
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Terwijl het Britse commentaar het gewoon een fout van Casillas vond.
Die vonden de penalty dan wel weer terecht :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141112201
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee. Die vonden trouwens ook dat Costa rood had moeten krijgen voor die 'kopstoot.'
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_141112202
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze daar nog wel op terugkwamen. Zag ik in een samenvatting geloof ik.
pi_141112246
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
Robben speelde misschien wel de wedstrijd van z'n leven. En hij is sowieso al erg goed. _O_ Maar niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan of Iniesta als je het mij vraagt.
Robben doet zeker niet onder voor hun. Hij is simpelweg niet te verdedigen als hij in vorm is. Beste verdedigers ter wereld werden door hem neergezet als jupiler league verdedigers.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141112264
Zijn er ook ergens beelden vvan bv Museumplein ofzo? Vind ik altijd wel mooi om te zien, die ontlading
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141112345
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef kalinhos het volgende:
Zijn er ook ergens beelden vvan bv Museumplein ofzo? Vind ik altijd wel mooi om te zien, die ontlading
Nee, wel van deze tokkies:

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_141112358
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Robben doet zeker niet onder voor hun. Hij is simpelweg niet te verdedigen als hij in vorm is. Beste verdedigers ter wereld werden door hem neergezet als jupiler league verdedigers.
In zijn beste vorm misschien ja. Maar hoe veel wedstrijden speelt hij in die vorm? Ondanks een paar geweldige wedstrijden zo nu en dan, blijf ik een net niet gevoel bij hem hebben. In tegenstelling tot Messi en Ronaldo die het gedurende lange periodes elke wedstrijd weer lieten zien. Die halen ook veel betere statistieken. Ongeveer 1 om 1 _O_
  zondag 15 juni 2014 @ 16:11:31 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141112379
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze daar nog wel op terugkwamen. Zag ik in een samenvatting geloof ik.
Volgens mij niet, maar ik kan het gemist hebben. Tijdens de rust waren ze er vrij stellig over dat het terecht was.
  Redactie Frontpage zondag 15 juni 2014 @ 16:12:02 #84
145738 superworm
is erbij
pi_141112401
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef kalinhos het volgende:
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141112432
quote:
11s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar ik kan het gemist hebben. Tijdens de rust waren ze er vrij stellig over dat het terecht was.
Oh. Ik heb de analyse daar niet gekeken, dus zou kunnen. Ze zitten er dan wel naast. Was goed te zien hoe Costa z'n voet er zelf een soort van achter haakte :')

Ik heb denk ik een samenvatting gezien van een andere Engelstalige zender.
pi_141112489
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef OverRated het volgende:

[..]

In zijn beste vorm misschien ja. Maar hoe veel wedstrijden speelt hij in die vorm? Ondanks een paar geweldige wedstrijden zo nu en dan, blijf ik een net niet gevoel bij hem hebben. In tegenstelling tot Messi en Ronaldo die het gedurende lange periodes elke wedstrijd weer lieten zien. Die halen ook veel betere statistieken. Ongeveer 1 om 1 _O_
Je hebt het afgelopen seizoen Robben niet gevolgd? De man is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de CL winst, kampioenschap enzovoorts.
  zondag 15 juni 2014 @ 16:14:20 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141112502
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef OverRated het volgende:

[..]

Oh. Ik heb de analyse daar niet gekeken, dus zou kunnen. Ze zitten er dan wel naast. Was goed te zien hoe Costa z'n voet er zelf een soort van achter haakte :')

Ik heb denk ik een samenvatting gezien van een andere Engelstalige zender.
Bij ESPN dachten ze eerst ook dat het terecht was maar die zagen ook in de herhaling duidelijk dat Costa zelf zijn voet sleepte :).
pi_141112636
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je hebt het afgelopen seizoen Robben niet gevolgd? De man is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de CL winst, kampioenschap enzovoorts.
Wel aardig gevolgd ja. Z'n beste seizoen tot nu toe misschien. Paar belangrijke goals. Maar afgelopen seizoen bijvoorbeeld 11 goals in 28 wedstrijden in de Bundesliga. Haalt het lang niet bij Messi en Ronaldo wat dat soort dingen aangaat.

Is gewoon net een klasse lager. Maar iedereen roept nu dat hij van dat niveau is door die geweldige wedstrijd tegen Spanje en omdat het een Nederlander is :')

quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bij ESPN dachten ze eerst ook dat het terecht was maar die zagen ook in de herhaling duidelijk dat Costa zelf zijn voet sleepte :).
Volgens mij heb ik die gekeken dan. ESPN ja. ^O^
  zondag 15 juni 2014 @ 16:20:17 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_141112730
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Robben in zijn beste vorm gewoon bij de beste spelers ter wereld hoort.

Het 'net niet' gevoel komt uiteraard door al die jaren met blessures, pijntjes, schwalbes, toneelspel, gemekker, en de welbekende oogkleppen die hij lange tijd op had.

Hij had nog veel beter en groter kunnen zijn als dat alles er niet was geweest, dus altijd fit, geen schwalbes, en ook altijd dat overzicht voor medespelers. Dan was hij nr. 1 geweest, zonder twijfel.
pi_141112763
quote:
9s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef OverRated het volgende:

[..]

Wel aardig gevolgd ja. Z'n beste seizoen tot nu toe misschien. Paar belangrijke goals. Maar afgelopen seizoen bijvoorbeeld 11 goals in 28 wedstrijden in de Bundesliga. Haalt het lang niet bij Messi en Ronaldo wat dat soort dingen aangaat.

Is gewoon net een klasse lager. Maar iedereen roept nu dat hij van dat niveau is door die geweldige wedstrijd tegen Spanje en omdat het een Nederlander is :')

[..]

Volgens mij heb ik die gekeken dan. ESPN ja. ^O^
Robben is geen spits of aanspeelpunt, logisch dat hij geen 30 goals maakt. Je snapt er weinig van heb ik het idee. Robben hoort zeker dit seizoen bij de beste 5 spelers van de wereld. Doet deze wedstrijd niets aan af, die bevestigd het alleen maar.
pi_141112809
quote:
99s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Robben in zijn beste vorm gewoon bij de beste spelers ter wereld hoort.

Het 'net niet' gevoel komt uiteraard door al die jaren met blessures, pijntjes, schwalbes, toneelspel, gemekker, en de welbekende oogkleppen die hij lange tijd op had.

Hij had nog veel beter en groter kunnen zijn als dat alles er niet was geweest, dus altijd fit, geen schwalbes, en ook altijd dat overzicht voor medespelers. Dan was hij nr. 1 geweest, zonder twijfel.
Alsof Messi en CR7 niet mekkeren.. Robben is wel minder dan CR7 en Messi natuurlijk.
  Redactie Frontpage zondag 15 juni 2014 @ 16:25:12 #92
145738 superworm
is erbij
pi_141112970
quote:

Dat is inderdaad waar dat gevoel vandaan komt. Vooral die oogkleppen. Gaat nu een stuk beter. Al had hij die bal ook best aan Lens mogen geven bijvoorbeeld. Ik zag het al verkeerd gaan met die dribbel om Casillas, Piqué en Ramos heen. Maar dat deed hij wel heerlijk uiteindelijk _O_

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Robben is geen spits of aanspeelpunt, logisch dat hij geen 30 goals maakt. Je snapt er weinig van heb ik het idee. Robben hoort zeker dit seizoen bij de beste 5 spelers van de wereld. Doet deze wedstrijd niets aan af, die bevestigd het alleen maar.
Z'n rol is wel iets anders ja. Maar Ronaldo bijvoorbeeld is ook geen spits. Die komt veelal op een soortgelijke manier als Robben naar voren. Maar hij maakt meer af. Meer individuele klasse, net als Messi.

Ik snap echt niet dat mensen Robben als net zo goed of zelfs beter zien als die 2 spelers. Maar goed, die meningsverschillen blijven er toch. Iedereen ziet dat anders en statistieken zeggen ook niet alles ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:

Alsof Messi en CR7 niet mekkeren.. Robben is wel minder dan CR7 en Messi natuurlijk.
Die mekkeren inderdaad ook veel :r Maar dat zie je tegenwoordig overal. Zo ook Neymar. En laat staan Suarez :') :') Bijt, bijt, duik, duik.
pi_141113037
Ik denk zelfs dat Robben, mits we de halve finale halen of verder uitgekozen wordt voor de gouden bal. Die man heeft zo'n sick seizoen niet te geloven. Messi heb ik het afgelopen half jaar amper gezien trouwens.
pi_141113086
CR7 en Messi hebben sinds 2014 niet zo veel spectaculairs meer laten zien, nog steeds wel goed, maar niet spectaculair. Maar goed, we hebben ze nog niet op het wk in actie gezien.
pi_141113101
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef OverRated het volgende:

Die mekkeren inderdaad ook veel :r Maar dat zie je tegenwoordig overal. Zo ook Neymar. En laat staan Suarez :') :') Bijt, bijt, duik, duik.
Daarom vind ik dat in deze discussie geen argument tegen Robben. Vrijwel al dat soort spelers doen dat. Neymar ook bijvoorbeeld. :)
pi_141113119
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk zelfs dat Robben, mits we de halve finale halen of verder uitgekozen wordt voor de gouden bal. Die man heeft zo'n sick seizoen niet te geloven. Messi heb ik het afgelopen half jaar amper gezien trouwens.
Zou kunnen.

Messi had een slecht seizoen ja. Veel blessa en niet echt lekker in vorm geweest op een paar wedstrijden na. Ronaldo begint laatste tijd ook wat meer te kwakkelen.. Terwijl Robben nu, vreemd genoeg, fitter begint te worden. :o

Wel een Jynx dit.Tegen Australië geblesseerd er af ;(

quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom vind ik dat in deze discussie geen argument tegen Robben. Vrijwel al dat soort spelers doen dat. Neymar ook bijvoorbeeld. :)
Nee dat snap ik. Dat ben ik ook met je eens. Wilde dat verhaal wat uitbreiden :P
pi_141113152
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef OverRated het volgende:

[..]

Zou kunnen.

Messi had een slecht seizoen ja. Veel blessa en niet echt lekker in vorm geweest op een paar wedstrijden na. Ronaldo begint laatste tijd ook wat meer te kwakkelen.. Terwijl Robben nu, vreemd genoeg, fitter begint te worden. :o

Wel een Jynx dit.Tegen Australië geblesseerd er af ;(
Robben is al 2 jaar blessurevrij he ;) Overigens is het wel zo dat bijna alle wingers zoals een Overmars, Robben etc vrijwel altijd vaak geblesseerd zijn. Komt het door de vele inspanningen of de positie? Geen idee, maar valt mij wel op.
pi_141113238
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 16:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Robben is al 2 jaar blessurevrij he ;) Overigens is het wel zo dat bijna alle wingers zoals een Overmars, Robben etc vrijwel altijd vaak geblesseerd zijn. Komt het door de vele inspanningen of de positie? Geen idee, maar valt mij wel op.
Ik ben geen expert. Maar heeft misschien te maken met explosiviteit en zo. Hij loopt snel en veel, komt snel op gang. Veel bewegingen maken om vrij te komen. En je krijgt gewoon veel overtredingen tegen als je op zo'n manier speelt. Met een mooie beweging langs een tegenstander, die je vervolgens dan maar neerlegt. :')

Was Neymar niet de speler waar in de Primera Division de meeste overtredingen op werden gemaakt afgelopen seizoen? In de eerste seizoenshelft in ieder geval.
pi_141114583
quote:

Ronaldo en Messi zijn veelzijdiger dan Robben. Beiden hebben veel meer goals en veel meer assists.. Robben staat een treetje lager. Geen schande overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')