Zijn ze zo niet gewend, tegendoelpunten.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef superworm het volgende:
[..]Ja! Vooral die vent rechts. Bij 1-1 kijken ze al met een blik van 'neeeee, godverdomme!', en daarna wordt het steeds erger.
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef superworm het volgende:
[..]Ja! Vooral die vent rechts. Bij 1-1 kijken ze al met een blik van 'neeeee, godverdomme!', en daarna wordt het steeds erger.
Klopt, weinig waardering voor mooie tegengoals. Al hoorde ik een andere Spaanse commentator in een samenvatting wel Bergkamp noemen dus sommigen herkenden de klasse welquote:Op zondag 15 juni 2014 14:46 schreef outtayourleague het volgende:
[..]idd ja. Die rechter
![]()
, die zit er ook voor spek en bonen bij, want echt veel heeft ie niet te melden. Grappig ook (echter niet verwonderlijk) is dat het aan die Spanjaarden ook volledig voorbij gaat, wat een miraculeus doelpunt die eerste van RvP is. of tenminste daar zeggen ze niet heel erg veel over.
Samenvatting van het BBC Commentaar: kippenvel en licht vochtige oogjesquote:Op zondag 15 juni 2014 14:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt, weinig waardering voor mooie tegengoals. Al hoorde ik een andere Spaanse commentator in een samenvatting wel Bergkamp noemen dus sommigen herkenden de klasse wel
quote:That Xavi would lose the midfield battle against Nigel de Jong, and it wouldn't even involve that much applied violence.
quote:Perhaps it was inevitable that a man nicknamed San Iker should end up getting crucified in public. Of course, there was some monstrous bad luck involved as well. In another universe, van Persie goes for that header and only succeeds in putting the ball wide and his back out. Or the referee gets the goalkeeper off the hook for the third, or the pass for the fourth isn't quite so firm, or Robben has decided to be Bad Robben rather than Amazing Robben, and so trips over his own sense of overweening self.
Deze of een variant daar op:quote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef HPLC het volgende:
Mooiste foto vind ik tot nu toe die van Casillas verslagen op de voorgrond met die brede glimlach van Robben op de achtergrond. Volgens mij gaat die bij Robben boven zijn bed hangen.
Casillas is ook gewoon een prima keeper, maar nu eens een slechte wedstrijd. Dat kan iedereen wel eens overkomen, maar bij een keeper ga je dan natuurlijk meteen compleet af, vooral op dit podium, want die fouten zijn meteen tegengoals.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou ja ten eerste compenseert het min of meer voor de penalty die ze cadeau kregen, Casillas is prof genoeg om te weten dat dat ook geen penalty was. Ten tweede weet Casillas ook dat zijn timing niet goed was, hij springt namelijk iets te vroeg (of de bal daalt iets te laat). Dat heeft hij verkeerd ingeschat. Het is wel opvallend want juist zijn timing is altijd perfect, daarom komt hij vaak boven aanvallers uit met zijn 182 cm lengte. Echter, als hij verkeerd timed is hij geklopt zoals bleek.
Sowieso verbaast het me dat hij gekozen werd boven De Gea. Na de 5e goal had hij nog twee goede reddingen (schot van Robben en dat schot van Wijnaldum) maar anders was hij wellicht gepasseerd voor komende wedstrijden.
Casillas had wat dat betreft de pech dat ook de verdediging de 2e helft een volledige off day hadden, waardoor de blamage voor hem alleen maar groter werdquote:Op zondag 15 juni 2014 15:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Casillas is ook gewoon een prima keeper, maar nu eens een slechte wedstrijd. Dat kan iedereen wel eens overkomen, maar bij een keeper ga je dan natuurlijk meteen compleet af, vooral op dit podium, want die fouten zijn meteen tegengoals.
Toen hij die poging van Sneijder stopte in de eerste 5-6 minuten, toenb dacht ik even: "Oh shit, het wordt weer zo'n wedstrijd dat die keeper echt alles gaat pakken", maar gelukkig viel dat mee
Inderdaad ja. Die backs lieten veel ruimte vallen en Piqué + Ramos waren al helemaal slechtquote:Op zondag 15 juni 2014 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Casillas had wat dat betreft de pech dat ook de verdediging de 2e helft een volledige off day hadden, waardoor de blamage voor hem alleen maar groter werd
Off-day? Off-day my ass!quote:Op zondag 15 juni 2014 15:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Casillas had wat dat betreft de pech dat ook de verdediging de 2e helft een volledige off day hadden, waardoor de blamage voor hem alleen maar groter werd
We hebben ze inderdaad ingemaakt. Ze hebben misschien hun beste tijd wel gehad ja. Maar op een goede dag loopt een Iniesta onze verdediging gewoon zoek hoor. Ze hebben bij Spanje nog genoeg individuele kwaliteit. Ook in de verdediging. Ik zou De Gea wel eens een kans geven daar ipv Casillas, want die wordt wel echt flink minder lijkt het.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Off-day? Off-day my ass!
Zoekgespeeld werden ze. Weggevaagd. Gefileerd. Uiteengereten. Afgedroogd. Ingemaakt. Ze zijn oud en moe. Dat is geen off-day. Vorig jaar in de Confederations Cup zag je de eerste gaten al verschijnen. Nu deelde Nederland de definitieve genadeklap uit. De spaanse armada is tot zinken gebracht.
Nederland had twee jaar terug ook genoeg individuele kwaliteit. Toch bakten ze er toen geen moer van.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
We hebben ze inderdaad ingemaakt. Ze hebben misschien hun beste tijd wel gehad ja. Maar op een goede dag loopt een Iniesta onze verdediging gewoon zoek hoor. Ze hebben bij Spanje nog genoeg individuele kwaliteit. Ook in de verdediging. Ik zou De Gea wel eens een kans geven daar ipv Casillas, want die wordt wel echt flink minder lijkt het.
Dit. Spanje had geen off-day, ze werden echt van de kaart gespeeld na de goal tegen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Robben was ook gewoon niet te verdedigen vrijdag. Vrijwel nooit iemand zo goed zien spelen.
Dat klopt, maar er had toen wel meer in kunnen zitten. Het team is natuurlijk ook belangrijk. Je weet het nooit in het voetbal.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nederland had twee jaar terug ook genoeg individuele kwaliteit. Toch bakten ze er toen geen moer van.
Precies. Al dat gejank over Messi altijd. There is only one Messi(as) en deze komt uit Bedum-Groningen: Arjen Robben:quote:Op zondag 15 juni 2014 15:21 schreef habitue het volgende:
Robben was ook gewoon niet te verdedigen vrijdag. Vrijwel nooit iemand zo goed zien spelen.
We zullen het vanavond zienquote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Al dat gejank over Messi altijd. There is only one Messi(as) en deze komt uit Bedum-Groningen: Arjen Robben:![]()
![]()
De coach van Argentinie wilt Messi zoals Robben laten spelen:quote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Al dat gejank over Messi altijd. There is only one Messi(as) en deze komt uit Bedum-Groningen: Arjen Robben:![]()
![]()
quote:Sabella pareert kritiek: 'Nederland scoorde ook vijf keer'
Alejandro Sabella neemt een voorbeeld aan de manier waarop Nederland won van Spanje. De Argentijnse bondscoach wil het sterspeler Lionel Messi zo makkelijk mogelijk maken.
Daarop kreeg Sabella het verwijt verdedigend te denken, waarop hij gevat reageerde. 'Heb je Nederland-Spanje gezien? De Nederlanders speelden 5-3-2 en maakten vijf doelpunten tegen de regerend Europees en wereldkampioen.
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)e-ook-vijf-keer-.htm
Zlatan heeft niets te zoeken in dat rijtje. Kan alleen schitteren in B-competities wanneer hij tussen andere geweldige voetballers speelt bij het allerbeste team uit de competitie, tegen zwakkere en veel armere tegenstanders.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:01 schreef OverRated het volgende:
Robben speelde misschien wel de wedstrijd van z'n leven. En hij is sowieso al erg goed.Maar niet van het niveau Ronaldo, Messi, Zlatan of Iniesta als je het mij vraagt.
Oh ja, Suarez van dit seizoen past ook wel in dat rijtje. Is ook beter dan Robben. Zlatan vind ik wel een twijfelgeval. Is een heel ander type speler. Maar hij maakt regelmatig echt zieke goals. Misschien hoort die er inderdaad niet tussenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zlatan heeft niets te zoeken in dat rijtje. Kan alleen schitteren in B-competities wanneer hij tussen andere geweldige voetballers speelt bij het allerbeste team uit de competitie, tegen zwakkere en veel armere tegenstanders.
Is een goede voetbalelr hoor, maar dan moet je het ook laten zien op het hoogste niveau, jarenlang.
Ik vind een Suarez sowieso al een veel betere speler dan Zlatan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |