Nee, wel van deze tokkies:quote:Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef kalinhos het volgende:
Zijn er ook ergens beelden vvan bv Museumplein ofzo? Vind ik altijd wel mooi om te zien, die ontlading
In zijn beste vorm misschien ja. Maar hoe veel wedstrijden speelt hij in die vorm? Ondanks een paar geweldige wedstrijden zo nu en dan, blijf ik een net niet gevoel bij hem hebben. In tegenstelling tot Messi en Ronaldo die het gedurende lange periodes elke wedstrijd weer lieten zien. Die halen ook veel betere statistieken. Ongeveer 1 om 1quote:Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Robben doet zeker niet onder voor hun. Hij is simpelweg niet te verdedigen als hij in vorm is. Beste verdedigers ter wereld werden door hem neergezet als jupiler league verdedigers.
Volgens mij niet, maar ik kan het gemist hebben. Tijdens de rust waren ze er vrij stellig over dat het terecht was.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar nog wel op terugkwamen. Zag ik in een samenvatting geloof ik.
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:08 schreef kalinhos het volgende:
Zijn er ook ergens beelden vvan bv Museumplein ofzo? Vind ik altijd wel mooi om te zien, die ontlading
Oh. Ik heb de analyse daar niet gekeken, dus zou kunnen. Ze zitten er dan wel naast. Was goed te zien hoe Costa z'n voet er zelf een soort van achter haaktequote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik kan het gemist hebben. Tijdens de rust waren ze er vrij stellig over dat het terecht was.
Je hebt het afgelopen seizoen Robben niet gevolgd? De man is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de CL winst, kampioenschap enzovoorts.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
In zijn beste vorm misschien ja. Maar hoe veel wedstrijden speelt hij in die vorm? Ondanks een paar geweldige wedstrijden zo nu en dan, blijf ik een net niet gevoel bij hem hebben. In tegenstelling tot Messi en Ronaldo die het gedurende lange periodes elke wedstrijd weer lieten zien. Die halen ook veel betere statistieken. Ongeveer 1 om 1
Bij ESPN dachten ze eerst ook dat het terecht was maar die zagen ook in de herhaling duidelijk dat Costa zelf zijn voet sleeptequote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh. Ik heb de analyse daar niet gekeken, dus zou kunnen. Ze zitten er dan wel naast. Was goed te zien hoe Costa z'n voet er zelf een soort van achter haakte![]()
Ik heb denk ik een samenvatting gezien van een andere Engelstalige zender.
Wel aardig gevolgd ja. Z'n beste seizoen tot nu toe misschien. Paar belangrijke goals. Maar afgelopen seizoen bijvoorbeeld 11 goals in 28 wedstrijden in de Bundesliga. Haalt het lang niet bij Messi en Ronaldo wat dat soort dingen aangaat.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen seizoen Robben niet gevolgd? De man is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de CL winst, kampioenschap enzovoorts.
Volgens mij heb ik die gekeken dan. ESPN ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij ESPN dachten ze eerst ook dat het terecht was maar die zagen ook in de herhaling duidelijk dat Costa zelf zijn voet sleepte.
Robben is geen spits of aanspeelpunt, logisch dat hij geen 30 goals maakt. Je snapt er weinig van heb ik het idee. Robben hoort zeker dit seizoen bij de beste 5 spelers van de wereld. Doet deze wedstrijd niets aan af, die bevestigd het alleen maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wel aardig gevolgd ja. Z'n beste seizoen tot nu toe misschien. Paar belangrijke goals. Maar afgelopen seizoen bijvoorbeeld 11 goals in 28 wedstrijden in de Bundesliga. Haalt het lang niet bij Messi en Ronaldo wat dat soort dingen aangaat.
Is gewoon net een klasse lager. Maar iedereen roept nu dat hij van dat niveau is door die geweldige wedstrijd tegen Spanje en omdat het een Nederlander is
[..]
Volgens mij heb ik die gekeken dan. ESPN ja.
Alsof Messi en CR7 niet mekkeren.. Robben is wel minder dan CR7 en Messi natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Robben in zijn beste vorm gewoon bij de beste spelers ter wereld hoort.
Het 'net niet' gevoel komt uiteraard door al die jaren met blessures, pijntjes, schwalbes, toneelspel, gemekker, en de welbekende oogkleppen die hij lange tijd op had.
Hij had nog veel beter en groter kunnen zijn als dat alles er niet was geweest, dus altijd fit, geen schwalbes, en ook altijd dat overzicht voor medespelers. Dan was hij nr. 1 geweest, zonder twijfel.
Dat is inderdaad waar dat gevoel vandaan komt. Vooral die oogkleppen. Gaat nu een stuk beter. Al had hij die bal ook best aan Lens mogen geven bijvoorbeeld. Ik zag het al verkeerd gaan met die dribbel om Casillas, Piqué en Ramos heen. Maar dat deed hij wel heerlijk uiteindelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat Robben in zijn beste vorm gewoon bij de beste spelers ter wereld hoort.
Het 'net niet' gevoel komt uiteraard door al die jaren met blessures, pijntjes, schwalbes, toneelspel, gemekker, en de welbekende oogkleppen die hij lange tijd op had.
Hij had nog veel beter en groter kunnen zijn als dat alles er niet was geweest, dus altijd fit, geen schwalbes, en ook altijd dat overzicht voor medespelers. Dan was hij nr. 1 geweest, zonder twijfel.
Z'n rol is wel iets anders ja. Maar Ronaldo bijvoorbeeld is ook geen spits. Die komt veelal op een soortgelijke manier als Robben naar voren. Maar hij maakt meer af. Meer individuele klasse, net als Messi.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Robben is geen spits of aanspeelpunt, logisch dat hij geen 30 goals maakt. Je snapt er weinig van heb ik het idee. Robben hoort zeker dit seizoen bij de beste 5 spelers van de wereld. Doet deze wedstrijd niets aan af, die bevestigd het alleen maar.
Die mekkeren inderdaad ook veelquote:Op zondag 15 juni 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:
Alsof Messi en CR7 niet mekkeren.. Robben is wel minder dan CR7 en Messi natuurlijk.
Daarom vind ik dat in deze discussie geen argument tegen Robben. Vrijwel al dat soort spelers doen dat. Neymar ook bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:26 schreef OverRated het volgende:
Die mekkeren inderdaad ook veelMaar dat zie je tegenwoordig overal. Zo ook Neymar. En laat staan Suarez
![]()
Bijt, bijt, duik, duik.
Zou kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk zelfs dat Robben, mits we de halve finale halen of verder uitgekozen wordt voor de gouden bal. Die man heeft zo'n sick seizoen niet te geloven. Messi heb ik het afgelopen half jaar amper gezien trouwens.
Nee dat snap ik. Dat ben ik ook met je eens. Wilde dat verhaal wat uitbreidenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat in deze discussie geen argument tegen Robben. Vrijwel al dat soort spelers doen dat. Neymar ook bijvoorbeeld.
Robben is al 2 jaar blessurevrij hequote:Op zondag 15 juni 2014 16:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Messi had een slecht seizoen ja. Veel blessa en niet echt lekker in vorm geweest op een paar wedstrijden na. Ronaldo begint laatste tijd ook wat meer te kwakkelen.. Terwijl Robben nu, vreemd genoeg, fitter begint te worden.
Wel een Jynx dit.Tegen Australië geblesseerd er af
Ik ben geen expert. Maar heeft misschien te maken met explosiviteit en zo. Hij loopt snel en veel, komt snel op gang. Veel bewegingen maken om vrij te komen. En je krijgt gewoon veel overtredingen tegen als je op zo'n manier speelt. Met een mooie beweging langs een tegenstander, die je vervolgens dan maar neerlegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Robben is al 2 jaar blessurevrij heOverigens is het wel zo dat bijna alle wingers zoals een Overmars, Robben etc vrijwel altijd vaak geblesseerd zijn. Komt het door de vele inspanningen of de positie? Geen idee, maar valt mij wel op.
Ronaldo en Messi zijn veelzijdiger dan Robben. Beiden hebben veel meer goals en veel meer assists.. Robben staat een treetje lager. Geen schande overigens.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |