Sneijder begint op leeftijd te komen, dus moet je na dit WK dumpen. Immers is dan de perfecte vervanger, daar zal iedereen het over eens zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk huilen van geluk. Weer een stap dichterbij de droom van ons allen. Om een Premier League speler kan Hiddink niet heen.
Immers een mooie transfer. Feyenoord een mooi bedrag. Slabbie en Tony die het kunnen opvangen. Alleen maar winnaars.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman graaft wel direct zijn eigen graf als hij Lexie meeneemtMaar dat zal mij verder aan mijn reet roesten.
+1 hoop dat Koemand ons nog een gunst doet en even wat miljoentjes neerlegd voor lexiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Immers een mooie transfer. Feyenoord een mooi bedrag. Slabbie en Tony die het kunnen opvangen. Alleen maar winnaars.
twitter:baschz twitterde op maandag 16-06-2014 om 14:55:31@Adidas introduces #new #shoe in the middle of #WorldCup: Predator Martins Indi. #BMI #BrunoMartinsIndi #MartinsIndi http://t.co/Ec4bCw6yHE reageer retweet
Zou helemaal pikzwart moeten zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]twitter:baschz twitterde op maandag 16-06-2014 om 14:55:31@Adidas introduces #new #shoe in the middle of #WorldCup: Predator Martins Indi. #BMI #BrunoMartinsIndi #MartinsIndi http://t.co/Ec4bCw6yHE reageer retweet
Seems legit.
Ik heb het niet over dat spuitbusstreeppie, ik heb het over de rest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Herqules het volgende:
[..]
Je snapt em weer niet he
Sjongejonge
Verrassend
Heb wel vertrouwen in Van Geel.. die heeft allang een schaduwlijstje op zijn zolderkamer zitten makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:12 schreef Calciumdude het volgende:
snap niet waarom mensen zo blij zijn als Lexie word verkocht die ga je een partij missen...
en 10 miljoen voor Pelle vind ik gewoon te weinig voor een spits die gewoon garant staat voor goals ..
een haperende kastanjosti word verkocht voor 9 !!
Jodenjong Mokotjo hoeft niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Mokotjo is een betere vervanger van Immers dan Klich en ook haalbaarder denk ik.
Ruilen voor BMIquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef PIETR het volgende:
Nee, beide niet goed genoeg. Van Ginkel een jaartje huren.
Tikkeltje opportunistisch, maar hij was wel goed ja vandaagquote:
Kap eens met die kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:23 schreef Herqules het volgende:
[..]
hey hmf alles kits? wat denk je aankomend seizoen?
3 keer niks of 4 keer niks haha gr
Ik vond het wel grappig, Drizzt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kap eens met die kutopmerkingen.
Wat heeft Mokotjo gedaan dan los van presteren buiten De Kuip?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jodenjong Mokotjo hoeft niet meer terug.
Verwijder, note, spreek aan via dm. Behandel zoals oldskool HMF.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Delete dan gewoon man je weet dat er anders weer reacties op komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
beetje feedback is altijd welkomquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verwijder, note, spreek aan via dm. Behandel zoals oldskool HMF.
Klopt. Niet in geslaagd, maar het kan nog altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hebben we een jaar of 5 geleden ook al geprobeerd meen ik.
JanGodquote:Indien het Nederlands elftal woensdagavond minimaal gelijk speelt tegen Australië, blijft Daryl Janmaat voor de achttiende keer op rij ongeslagen als international. Dat zou een evenaring zijn van het het nationale record van Hedwiges Maduro, zo zocht Voetbal International uit.
Janmaat debuteerde op 7 september 2012 in het Nederlands elftal en bleef sindsdien in alle interlands die hij speelde ongeslagen (twaalf zeges en vijf gelijke spelen). Momenteel hoeft de verdediger van Feyenoord alleen nog Maduro voor zich te dulden met achttien duels.
Op dit moment deelt Janmaat de tweede plaats overigens met een andere voormalig Feyenoorder: Tim de Cler. De linksback speelde gedurende zijn carrière zeventien interlands en verloor geen enkel duel.
flirten met ajaxquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Mokotjo gedaan dan los van presteren buiten De Kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |