(bron- http://www.nydailynews.co(...)th-article-1.1829787 & http://www.powned.tv/nieu(...)pt_door_faceboo.html )quote:De Franse politie waarschuwt jongeren voor het spelletje 'A l'eau ou au resto' (het water of het restaurant), nadat een 19-jarige knul was verdronken in het plaatsje Brittany.
Volgens New York Daily News is het nieuwe spel erg populair dankzij sociale media als Facebook. Het slachtoffer in kwestie bond zijn been vast aan een fiets, wierp zich vervolgens in een zes meter diepe rivier en verzoop.
De autoriteiten spreken van "een tragisch, stom spel". Het komt erop neer dat je elkaar uitdaagt het water in te springen. Doe je dat niet, dan moet je de uitdager op een forse hoeveelheid drank trakteren.
Dat weet je niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef kurd0w het volgende:
Darwin award hier op zijn plaats denk ik?![]()
Triest
Allicht heeft hij zich al voortgeplant?quote:
Ah... Jammer hoor, anders had ik hem eventjes genomineerd.quote:
Daar moet je voor uitgedaagd worden, anders ga je toch niet het water in!quote:Op zondag 15 juni 2014 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
En niemand kon hem er even uitvissen ofzo?
Is lastig met zo'n fiets erbij lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarschijnlijk niet zonder zijn eigen leven in gevaar te brengen.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:59 schreef RAVW het volgende:
dat heb je als je de hele dag met een Iphone rond loopt , dan gaan je hersenen wel heel erg achter uit en ook je contacten worden een beetje heel erg vaag
Minder, minder, minder!quote:
Niet te veel minder, we moeten wel Franse kaas, Frans stokbrood en Franse wijn blijven houden. Franse vakanties moeten ook mogelijk blijven.quote:
Want stokbrood en wijn kunnen wij niet maken. Franse kaas is bagger en zou net als alles wat ik kut vind verboden moeten worden. Net als Frankrijk, de Franse taal en de Franse mensen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet te veel minder, we moeten wel Franse kaas, Frans stokbrood en Franse wijn blijven houden. Franse vakanties moeten ook mogelijk blijven.
Je weet wel dat ik dood gevonden wil worden in Frankrijk hequote:
Tussen een groep dode fransen met een leeggeschoten magazijn naast je?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik dood gevonden wil worden in Frankrijk he
Kaas kunnen we prima zelf maken, voor wijn kun je aankloppen bij de Spanjolen, de Chilenen, de Zuid-Afrikanen, noem maar op. Brood kunnen we zelf ook wel maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet te veel minder, we moeten wel Franse kaas, Frans stokbrood en Franse wijn blijven houden. Franse vakanties moeten ook mogelijk blijven.
Een leeggeschoten magazijnquote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tussen een groep dode fransen met een leeggeschoten magazijn naast je?
Dan ben je veel eerder in Zuid-Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Ik zeg: hef Frankrijk op. Dan kun je vanaf België direct Spanje inrijden.
In andere landen noem je dit zelfmoord. En halfweg moet je een selfie nemen tegenwoordig.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:41 schreef Parzival het volgende:
[..]
(bron- http://www.nydailynews.co(...)th-article-1.1829787 & http://www.powned.tv/nieu(...)pt_door_faceboo.html )
Ik snap dat je grappige dingen wil doen.. maar een fiets aan je been binden en het water inspringen??
Blijkbaar heb je dan niet veel zin in leven. Dan kun je het spel gaan noemen.....quote:Op zondag 15 juni 2014 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
Je weet toch dat je leven dan op het spel is??
Meer erg raar dan grappig.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:36 schreef Rurik het volgende:
Haha, grappig man, er is iemand dood, lekker lachen en darwin award roepen.
Dit valt in dezelfde categorie als die Fransoos die een trafo ruimte in kroop en er ook niet meer levend uit kwam. Niet grappig, maar wel Darwin.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:36 schreef Rurik het volgende:
Ah daar heb je de policor alweer.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:36 schreef Rurik het volgende:
Ja echt super grappig !quote:Op zondag 15 juni 2014 17:36 schreef Rurik het volgende:
Dat ik iets zeg wat jullie allemaal niet leuk vinden en jullie willen me de mond snoeren, maakt dat *jullie* juist niet policor?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ah daar heb je de policor alweer.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Rurik het volgende:
[..]
Dat ik iets zeg wat jullie allemaal niet leuk vinden en jullie willen me de mond snoeren, maakt dat *jullie* juist niet policor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |