Waarom benadruk je dit zo ongelofelijk erg in _elk_ deel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.
Daar zal 92% van de posters in deze reeks niet mee eens zijn.quote:
Succesratio van zo'n 75% en de verzoeken blijven binnenstromen.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar zal 92% van de posters in deze reeks niet mee eens zijn.
Maar heb je nog een leuk date verslag?
Neuken is dan ook het doel van daten.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En krijg je er ook ech dates uit of enkel een paar dagen neuken?
Je snapt wat ik bedoelquote:
Moet ik me aangesproken voelen? Vast niet. Ik ben namelijk geweldig. Dateverslagen... sja. Niet iedere date hoeft op fok besproken te worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef -Splash- het volgende:
Hou eens op over de kleur van een naam. Echt... Heeft niets te maken met dit topic.
Vermakelijk om terug te lezen. Faxie, dank je voor je optreden.. het begint een beetje oud te worden je act, dus we gaan je niet opnieuw boeken.. sorry. Hou ermee op.
En als je een Fok!ker wilt daten dan doe je wat iedere andere Fok!ker zou doen... proberen te stalken op Facebook en ervan dromen 's nachts. Of je stuurt haar een berichtje zodat ze je keurig af kan wijzen en je teruggaat naar het stalken van facebook en ervan dromen 's nachts. Of het moet iemand zijn die nog echt met je wilt daten ook.. sja.
En kunnen de dames hier (op Cue na) ophouden met die gespeelde nep onzekerheid en gewoon mannen daten en hier verslagen van posten zoals het hoort. Thanks.
En nee, ik heb geen ochtendhumeur en nee ik heb nog geen koffie gehad.
Niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen? Vast niet. Ik ben namelijk geweldig. Dateverslagen... sja. Niet iedere date hoeft op fok besproken te worden.
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoelKomt er ook iets blijvends uit of enkel beetje seks. Want dan si het niet de beste datingsite, maar beste sekssite.
Eh. Er bestaat nog iets van een tussenweg.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.Dat is waarschijnlijk meer iets voor vrouwen en mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde.
Mss is het PUA topic iets voor jou? (srs) (no sarcasm)quote:Op zondag 15 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.Dat is waarschijnlijk meer iets voor vrouwen en mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde.
Doe maar een link geven aan mijquote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is het PUA topic iets voor jou? (srs) (no sarcasm)
Relax Re en ga lekker daten net als de rest hier.quote:
Blijkbaar wel! Leuk!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe niet nep onzeker en date heel braaf
Semi succesvol zelfs
Er valt alleen niet zo veel over te zeggen
Dat hoop ik niet voor hem, anders was er al sws weinig man aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef MissGump het volgende:
Sta enorm voor in de voetbalpoule die ik met mijn huidige date heb.
'Ontman' ik hem daar te veel mee?
Niet op die van haar wijzen, als je 'm ziet. Mannen mogen grijs zijn, vrouwen nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef habitue het volgende:
Mijn date was weer tof, al heeft ze wel mijn eerste grijze haar ontdekt.![]()
O reken maar dat ik dat ga doen! De grijze mannen opmerkingen heb ik nou al wel weer genoeg gehoordquote:Op zondag 15 juni 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op die van haar wijzen, als je 'm ziet. Mannen mogen grijs zijn, vrouwen nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |