Rooney doet een Blindjequote:Op zondag 15 juni 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook de eerste keer dat we Rooney in de wedstrijd zien en dan zo'n assist.
IEDEREEN HEEFT RECHT OP HULP!quote:Op zondag 15 juni 2014 00:39 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wat doen die hulptroepen daar dan?
Daar kun je toch ook niet mee thuiskomenquote:
Ik moest lachenquote:
CHANANTquote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef wdn het volgende:
de fysio een gebroken enkel tijdens het juichen
quote:
quote:
Dat stuk onkruid zal wel 95 wordenquote:
onderkruidquote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat stuk onderkruid zal wel 95 worden
Het amazonegebied is grooooooooooot.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar kun je toch ook niet mee thuiskomen
Moet hij vast zich zelf behandelen want dat is vast niet regelt hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef wdn het volgende:
Nou ik weet zeker dat dit ook een eerste is op enig wk: fysio naar de fysio
bij het juichen lijkt mequote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan Roan @danroan 24 sec.
England physio Gary Lewin taken from technical area on a stretcher after lengthy treatment to injured ankle, didn't see how happened
Uh nee, dat is hooguit vervelend, het leek om een enkel te gaan, dus geen hartinfarct oid. Ja lullig als je op krukken moet lopen maar hij kan zijn werk nog wel doen itt tot een speler die naar huis kan dan.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
England physio Gary Lewin taken from technical area on a stretcher after lengthy treatment to injured ankle, didn't see how happened
Gewoon het groen geverfde pad volgen...quote:
Grappigquote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Cavaliers het volgende:
Jordan Hendo is nog slechter dan Fellaini.
Dus toch met 't juichen geblesseerd geraakt.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie luistert er nu naar Roelfsquote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roelfs doet nu alsof iedereen 0,0 energie heeft
De kat ligt naast me, dan voel ik me wat ongemakkelijk in me boxer weet je wel. Maar nu er toch wat biertjes ingegaan zijn en Engeland scoort, let's go.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu pas? Heb ik standaard, maar meer vanwege de warmte dan het voetbal
quote:
Dat dus, ik bedacht 2 zinnen.. en maak er ander half van ipv te kiezenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:42 schreef kermit71 het volgende:
[..]
mooie samenvoeging van onkruid en onderkruipsel
BBC.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roelfs doet nu alsof iedereen 0,0 energie heeft
Schijten = max 1 minuut. Billen afvegen kan later altijd nog.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:42 schreef sneakydesert het volgende:
Ik was ff schijten en het is meteen 1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |