Die teams die ook faalden bedoel je?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Engeland heeft behoefte aan hun teams van 10-16jr geleden
Stiefquote:
Pizzaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef HPLC het volgende:
Voor Italië zijnDan moet je wel een pizzaliefhebber zijn zoals Jeroen Verhoeven
Ik heb mn blauwe shirtje aan hoor. Forza Italiaaaaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef HPLC het volgende:
Walcott is beter ja, hem zou dit team echt goed kunnen gebruiken, maarjaquote:
Engelandquote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef HPLC het volgende:
Qua resultaat. Ik vind de namen van 2000-2006 genottelijk. Maar die faalden steeds tegen de Portugees sprekende landenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatst goede Engelse elftal was van 1990
Heb ik ook niets mee, maar net eventjes iets meer dan Italië. Ik ben nu gewoon voor Kuipers, er moet gewoon een Nederlandse groep naar de finale.quote:
Was al even zo, was net alleen even een opleving. Geen heel vervelende wedstrijd maar ook niet een heel boeiende door het weinige druk zettenquote:
Namen maken geen goedspelend elftal, zie Brasil nu. Ben er totaal niet van onder de indruk. Fred, Cesar nou skitterendquote:Op zondag 15 juni 2014 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua resultaat. Ik vind de namen van 2000-2006 genottelijk. Maar die faalden steeds tegen de Portugees sprekende landen
quote:Southampton hoopt binnen 48 uur een geweldige primeur in de Premier League bekend te maken. De Engelse club werkt al dagenlang keihard aan het vastleggen van Ronald EN Erwin Koeman als nieuw trainersduo voor de komende jaren.
Standbeeld voor die man.quote:
eeeeeeeeeeeeedquote:
Wat is een mang.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zet Sterling dan gwn als LM en Sturridge als RM mang...
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Southsalamiton hoopt binnen 48 uur een geweldige primeur in de Premier League bekend te maken. De Engelse club werkt al dagenlang keihard aan het vastleggen van Ronald EN Erwin Koeman als nieuw trainersduo voor de komende jaren.
RLY?quote:
Teringquote:
En die wedstrijd heeft dan weer alles om een knotsgekke pot te worden... 4-3 ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 00:32 schreef Momo... het volgende:
Als dit 0-0 blijft kijkt straks niemand meer naar Japan Ivoorkust
de goeijquote:
Ik zie hetquote:
hoeveel zat er tussen?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon ff een doelpunt nu, dan zullen ze moeten
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent zelf een beeb
*wink wink nudge nudge*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |