Bayernquote:Op zondag 15 juni 2014 00:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Zat die niet ergens in Duitsland?
quote:
quote:
Om Engelse spelers meer de kans te geven om op het hoogste niveau te spelen...quote:
Dacht ik al jaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern
en Hitzlsperger zat dan weer in Engeland.
Als je geld hebt..quote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Die Peter Crouch.. Eigenlijk is die nog veel lelijker dan Ribery. Hier met vriendin, zodat hij - in vergelijking - nog lelijker lijkt
[ afbeelding ]
Als ie geen voetballer was was ie maagd.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Die Peter Crouch.. Eigenlijk is die nog veel lelijker dan Ribery. Hier met vriendin, zodat hij - in vergelijking - nog lelijker lijkt
[ afbeelding ]
En dan nog de ballen hebben om vreemd te gaanquote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Barry Venison > David Beckhamquote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jongens, waarom staat David Beckham niet in het veld?
Dat gaat hem niet worden, jongenquote:
je weet wat ze zeggen tochquote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dacht ik al ja![]()
gek, komt weinig voor.
MacManaman was ook zo'n in het buitenland verdwaalde Engelsman
Zal inmiddels wel in een bejaardentehuis zitten denk ik. Die beste man was geloof ik al 40 toen ie stopte (2004).quote:
Nou vergeleken met Ribery is wel erg overdreven.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |