Een eng verhaal over dierenmishandeling? Ik trek dat slecht, dus ik zeg maar even dat ik daar niet naar ga kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
Ik zou nu natuurlijk één van mijn favo toepjes kunnen spammen..
Spammen mag blijkbaar hier dus maak je niet al te druk Fannquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
Ik zou nu natuurlijk één van mijn favo toepjes kunnen spammen..
Dan kijk je toch ff niet .. Als ze het netjes achter spoiler doet ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Een eng verhaal over dierenmishandeling? Ik trek dat slecht, dus ik zeg maar even dat ik daar niet naar ga kijken.
neh... ik bedoelde deze...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Een eng verhaal over dierenmishandeling? Ik trek dat slecht, dus ik zeg maar even dat ik daar niet naar ga kijken.
Sinds wanneer zijn muziek toepjes Spam Chuf?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Spammen mag blijkbaar hier dus maak je niet al te druk Fannje
Ah, daar is niets mis mee. Mooi lied wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... ik bedoelde deze...
Beter geen toepjes van Dain Fossey op dit late uur.
Sinds Kamahl ?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn muziek toepjes Spam Chuf?
Dat zong die dude dus al in 1975 heh?quote:
Welk topic?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
Opeens een 3 jaar oud topic weer in m'n AT.
Sommige veertigers zijn wel heel traag met reageren.
Ja het is een wonderquote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik ben zeeeeeeeeeeeeeer eenkennig, ken je nagaan
ow........ die is volkomen rukquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / Veertigers, hoe staat het met de conditie?
Even teruglezen wat ik destijds getypt heb....straks ga ik opeens hele andere dingen verkondigen als toen....dat kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:
ik sta er volgens mij niet in, maar ik zal eens kijken, vorig jaar ging het i elk geval beter dat weet ik nog welquote:Op zondag 15 juni 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even teruglezen wat ik destijds getypt heb....straks ga ik opeens hele andere dingen verkondigen als toen....dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |