Zwemmen is nog het enige dat ik wel leuk vind, maar dat gedoe om naar het zwembad te gaan, omkleden, al die mensen die in het zwembad plassenquote:
Waar is het privé-zwembad als je het nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwemmen is nog het enige dat ik wel leuk vind, maar dat gedoe om naar het zwembad te gaan, omkleden, al die mensen die in het zwembad plassen
Zo kan je het ook omzeilen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Ik voel mij als 50-er niet aangesproken door deze vraag.
Sinds wanneer is 50 plus niet 40 plusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef golfer het volgende:
Ik voel mij als 50-er niet aangesproken door deze vraag.
Als ik dat had, dan lag ik echt elke dag in het water.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar is het privé-zwembad als je het nodig hebt?
Sinds de titel van dit topic is:quote:
Oh ja shit, stomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds de titel van dit topic is:
Veertigers, hoe staat het met de conditie?
Ow....en plassen in het zwembad doe ik ook nog steeds!
Ach...wij hebben het ideale excuus...we kunnen het altijd op de leeftijd gooien. Doe ik al zeker een jaar of 15 als het me zo uitkomt.quote:
Ik hou van vies!quote:Dat is gewoon vies, plassen in het zwembad, net zoals plassen onder de douche.
Nou heb je sinds je Modje bent de mogelijkheid om de TT nu aan te passen in veertigplussers....quote:
Dat kan ik nog niet, ik heb nog geen rechtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou heb je sinds je Modje bent de mogelijkheid om de TT nu aan te passen in veertigplussers....
En plassen onder de douche doet iedereen die ik ken. Ga mij nou niet wijs maken dat jij dat niet doet of gedaan hebt?
Slecht voor het milieu:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Nee, serieus, dat doe ik nooit. Als ik ga douchen, ga ik eerst naar de wc.
quote:Plassen onder de douche bespaart veel water. Een Braziliaanse milieuorganisatie probeert daarom met een campagne het publiek over te halen tot een golden shower.
Het idee is dat met het plassen onder de douche minder gebruik wordt gemaakt van de wc, en dat er dus minder wordt doorgetrokken. Als één huishouden een keer per dag minder doortrekt, bespaart het 4380 liter water per jaar.
Mijn auto rijdt daarna nog wel gewoon door hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 km haal ik in 20 minuten, daarna is het ook over en uit.
Ik houd dit topic in de gaten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
Leuk hoe een topic over conditie opeens over golden showers gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd dit topic in de gaten.
Hier, hopelijk helpt het een beetje, ik help graag een nieuw modje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Hoe weet jij dat ik niet voor één gat te vangen ben?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier, hopelijk helpt het een beetje, ik help graag een nieuw modje.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |