quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef Kiid het volgende:
Waarom is Marokkanen met dubbel k? Dat is niet voor niets!
Godver te slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef Rugdopey het volgende:
klacht: haatbaarden met oranje wangetjes
word het dallas word het friscoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef jamesdeen het volgende:
I see steed images passage of alemaal Turks and Moroccan and Negroes juicehn for Netherlands I think why normally julie always run Aleen own music culture against Netherlands and now suddenly meejuichen is little hypercriet.
complaint: hate beards with orange cheeks
Dit, je bent gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Wat een kuttopic weer. Blijf nou eens van die 'nieuw topic' knop af.
Dit. En daar komt bij dat Turkije en Marokko niet meedoen, dus ze hebben weinig andere keuze dan juichen voor Nederland.quote:
Hetzelfde straks met Nederlanders.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:23 schreef Piger het volgende:
Als ze verloren hadden dan was het 'nee wij zijn niet voor Nederland'
Achja, het zijn toch allemaal idiotenquote:Op zondag 15 juni 2014 11:27 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hetzelfde straks met Nederlanders.
Nu is het nog ''wij'', maar als ze straks verliezen is het ''hun''.
Zoals?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nee, dan al die autochtonen die steen en been klagen dat er teveel buitenlanders zijn, maar als er dan een team met buitensporig veel 'buitenlanders' van Spanje wint, staan ze alsnog te juichen.
Martins Indi die een Kaapverdiaan isquote:
En dit ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hypercriet
Sommige mensen moeten ook echt gewoon altijd zeiken. Voor Marokko juichen is niet goed. Voor Nederland juichen is niet goed. Wat een triest leven moet je dan hebben als je overal problemen en irritaties ziet.
van persie is geen half bloed, nitwit, gewoon nederlanderquote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef GVU het volgende:
[..]
Martins Indi die een Kaapverdiaan is
De Jong en Wijnaldum die Surinamers zijn
De Guzman die eigenlijk een Canadees is
Van Persie die een halfbloed mocro is
Niet buitensporig veel, als ik eerlijk mag zijn. Meerderheid was gewoon blank.
Martins Indi, De Guzman, De Jong, Wijnaldum en Lens hebben allemaal buitenlandse roots. Dat zijn 5 van de 14 spelers die vrijdag in het veld hebben gestaan. Ik denk niet dat 1 op de 3 Nederlanders in dezelfde mate buitenlands is...quote:
Van Persie is toch half Moluks, via zijn moeder?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
van persie is geen half bloed, nitwit, gewoon nederlander
nee zelfs dat niet, zijn moeder heeft een molukse afkomst(dus geen 100% molukse) en zijn vader heeft ergens wat surinaams bloedquote:Op zondag 15 juni 2014 12:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Van Persie is toch half Moluks, via zijn moeder?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
Wat een kuttopic weer. Blijf nou eens van die 'nieuw topic' knop af.
Sommige reacties daaronder ook...quote:Op zondag 15 juni 2014 04:29 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het er best grappig uitzien: https://www.facebook.com/photo.php?v=574232072693792
Martins Indie is eigenlijk een van Guinee-Bissau afkomstige Portugees. Geen Kaapverdiaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef GVU het volgende:
[..]
Martins Indi die een Kaapverdiaan is
De Jong en Wijnaldum die Surinamers zijn
De Guzman die eigenlijk een Canadees is
Van Persie die een halfbloed mocro is
Niet buitensporig veel, als ik eerlijk mag zijn. Meerderheid was gewoon blank.
Triester is, dat jij vergelijkbaar gedrag vertoont met TS zonder dit zelf door te hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
En dit mijn fokkers is kenmerkend voor het kaasvolk. Het is nooit goed. Of je nu voor of tegen Nederland bent als allochtoon die kaasjes blijven mopperen.
dan heb je er nog 16 miljoen over, goh dat helptquote:Op zondag 15 juni 2014 14:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Triester is, dat jij vergelijkbaar gedrag vertoont met TS zonder dit zelf door te hebben
TS stelt namelijk dat alle Marokkanen/Turken/negers allemaal altijd tegen Nederland zijn, iets wat natuurlijk pure onzin is aangezien je verschillende mensen met verschillende meningen over verschillende Nederland-gerelateerde onderwerpen hebt.
TS generaliseert dus op de meest simpele wijze en dat is nu precies wat jij ook doet. Als jij en TS nu ergens op een eilandje ver weg gaan zitten is dat in ieder geval alvast 2 randdebieltjes minder in het land.
Alle beetjes helpen en wie het kleine niet eert...quote:Op zondag 15 juni 2014 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je er nog 16 miljoen over, goh dat helpt
Komt omdat jullie schapenneukers het ook nooit goed doen. Neem de eerste boot terug naar die zandbak en wedden dat iedere Nederlander het zal toejuichen?!quote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
En dit mijn fokkers is kenmerkend voor het kaasvolk. Het is nooit goed. Of je nu voor of tegen Nederland bent als allochtoon die kaasjes blijven mopperen.
Hypocrisie ten top.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
En dit mijn fokkers is kenmerkend voor het kaasvolk
'Die mensen'? Voor wie denk je dat de meeste Nederlanders in het buitenland afgelopen wedstrijd waren?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Mark031 het volgende:
TS heeft wel een punt. Als Turkije of Marokko tegen Nederland speelt, zijn ze allemaal voor Turkije of Marokko. Deze twee pauperlanden hebben zich echter niet gekwalificeerd, dus zijn ze voor Nederland.
Denk maar terug aan het van EK van 2008 met al die Turkse vlaggen en toeterturken. Die mensen zijn gewoon loyaler en fanatieker met dit soort toernooien.
En dit mijn fokkers is kenmerkend voor de multiculturele samenleving. Allochtoontjes die altijd blijven mopperen terwijl de klacht overduidelijk terecht is.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
Turken en Marokkanen zijn gewoon veel nationalistischer ingesteld dan Nederlanders. Daarom zijn ze zo uitbundig bij dit soort toernooien.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Die mensen'? Voor wie denk je dat de meeste Nederlanders in het buitenland afgelopen wedstrijd waren?
Jij denkt dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen in de eerste plaats zijn voor het elftal van het land waar ze wonen?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:06 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen zijn gewoon veel nationalistischer ingesteld dan Nederlanders. Daarom zijn ze zo uitbundig bij dit soort toernooien.
Als hun 'moederland' niet meedoet zijn ze meestal voor het land waarin ze wonen. In dit geval Nederland. Marokkanen in Spanje zullen voor Spanje zijn. Bij hun zie je gewoon duidelijk dat ze veel fanatieker zijn bij toernooien waarbij nationalisme een rol speelt
Ah ja, vandaar de oranje usernames.quote:Nederlanders zijn vrij bescheiden wat dat betreft. Hier op FOK! wordt dat hele Oranje-gebeuren ook massaal uitgekotst.
Dat zie je mij nergens beweren.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Want iedereen wil die troep ook hebben.
want als fok iedereen automagisch oranje kleurt is iedereen het er mee eens?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij denkt dat de meeste Nederlanders die in het buitenland wonen in de eerste plaats zijn voor het elftal van het land waar ze wonen?
[..]
Ah ja, vandaar de oranje usernames.
Ik was me daar al van bewust. Ik hou er gewoon van om kaasjes te plagen :$quote:Op zondag 15 juni 2014 14:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Triester is, dat jij vergelijkbaar gedrag vertoont met TS zonder dit zelf door te hebben
TS stelt namelijk dat alle Marokkanen/Turken/negers allemaal altijd tegen Nederland zijn, iets wat natuurlijk pure onzin is aangezien je verschillende mensen met verschillende meningen over verschillende Nederland-gerelateerde onderwerpen hebt.
TS generaliseert dus op de meest simpele wijze en dat is nu precies wat jij ook doet. Als jij en TS nu ergens op een eilandje ver weg gaan zitten is dat in ieder geval alvast 2 randdebieltjes minder in het land.
Je blijft maar doorgaan met dat 'kaasjes' hequote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik was me daar al van bewust. Ik hou er gewoon van om kaasjes te plagen :$
Het spijt mequote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan met dat 'kaasjes' he
Nice beard by the way. (Je UI)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef jamesdeen het volgende:
I see steed images passage of alemaal Turks and Moroccan and Negroes juicehn for Netherlands I think why normally julie always run Aleen own music culture against Netherlands and now suddenly meejuichen is little hypercriet.
complaint: hate beards with orange cheeks
Zeikwijf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef Rugdopey het volgende:
ik zie steed beelden voorbij komen van alemaal turken en marokanen en negers die juicehn voor nederland dan denk ik waarom normaal gesproken zijn julie altijd tegen nederland aleen eigen cultuur eigen muziek draaien en nu ineens meejuichen is beetje hypercriet.
Haha, ingeburgerd omdat ze voor Nederland zijn op het WK? Weet je wat, de dag dat ik mijn fiets zonder slot een dag kan laten staan is de dag waarop de donker blanke hier zijn ingeburgerdquote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Sweetylicious het volgende:
Wat wil je nou, niets is ook goed he.
Dan zijn ze weer niet ingeburgerd en zeuren dat ze nergens aan meedoen, als ze wel ingeburgerd zijn, weer zeuren dat ze meedoen..
Ik ben voor Iran en Nederland (en beetje Spanje vanwege sommige knappe voetballers)
Hoe bedoel je vooroordelen, alsof de autochtonen nooit stelen. Toevallig kunnen die er ook aardig wat van.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, ingeburgerd omdat ze voor Nederland zijn op het WK? Weet je wat, de dag dat ik mijn fiets zonder slot een dag kan laten staan is de dag waarop de donker blanke hier zijn ingeburgerd
Lijkt eerder op een Surinaams elffal azizamquote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Sweetylicious het volgende:
En trouwens.. alsof het Nederlandse elftal alleen maar uit autochtone Nederlanders bestaat
In Frankrijk en Engeland gaan ze het nadoen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een Surinaams elffal azizam
nou ik zien weinig turken in ons elftalquote:Op maandag 16 juni 2014 05:46 schreef along het volgende:
TS is een kk sukkel, waarom? Het "nederlands" elftal bestaat voor 50% als het niet meer is uit buitenlanders.
Edit:
GVD te laat.
gezien zijn achternaam kwamen zijn voorouders uit perziëquote:Op zondag 15 juni 2014 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet, zijn moeder heeft een molukse afkomst(dus geen 100% molukse) en zijn vader heeft ergens wat surinaams bloed
NOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUquote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
Die kunnen niet goed genoeg voetballen.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:13 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
nou ik zien weinig turken in ons elftal
Jij ook!quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
NOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOU
Vieze kk racistje.
Inderdaad, zijn ze eens pro-Nederland, heeft er nog iemand wat te janken. Als ze bij Turkije - Nederland voor Turkije zijn terwijl ze hier geboren zijn is het wel een terechte klacht.quote:
En kanaalstraatquote:Op maandag 16 juni 2014 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbroedering op de A'damsestraatweg
Haha ja precies azizam, daarom is het ook raarquote:Op maandag 16 juni 2014 00:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een Surinaams elffal azizam
Zeikwijf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef Rugdopey het volgende:
ik zie steed beelden voorbij komen van alemaal turken en marokanen en negers die juicehn voor nederland dan denk ik waarom normaal gesproken zijn julie altijd tegen nederland aleen eigen cultuur eigen muziek draaien en nu ineens meejuichen is beetje hypercriet.
Godverquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef Kiid het volgende:
Waarom is Marokkanen met dubbel k? Dat is niet voor niets!
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:09 schreef CyberCow het volgende:
Marokko en Turkije doen niet mee dus moeten toch iets om vervolgens de hele stad te slopen en iedereen te beroven
tfoe rasiestquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:09 schreef CyberCow het volgende:
Marokko en Turkije doen niet mee dus moeten toch iets om vervolgens de hele stad te slopen en iedereen te beroven
Expres jonge, oetlul.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |