Nice beard by the way. (Je UI)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:47 schreef jamesdeen het volgende:
I see steed images passage of alemaal Turks and Moroccan and Negroes juicehn for Netherlands I think why normally julie always run Aleen own music culture against Netherlands and now suddenly meejuichen is little hypercriet.
complaint: hate beards with orange cheeks
Zeikwijf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:44 schreef Rugdopey het volgende:
ik zie steed beelden voorbij komen van alemaal turken en marokanen en negers die juicehn voor nederland dan denk ik waarom normaal gesproken zijn julie altijd tegen nederland aleen eigen cultuur eigen muziek draaien en nu ineens meejuichen is beetje hypercriet.
klacht: haatbaarden met oranje wangetjes
Haha, ingeburgerd omdat ze voor Nederland zijn op het WK? Weet je wat, de dag dat ik mijn fiets zonder slot een dag kan laten staan is de dag waarop de donker blanke hier zijn ingeburgerdquote:Op zondag 15 juni 2014 18:35 schreef Sweetylicious het volgende:
Wat wil je nou, niets is ook goed he.
Dan zijn ze weer niet ingeburgerd en zeuren dat ze nergens aan meedoen, als ze wel ingeburgerd zijn, weer zeuren dat ze meedoen..
Ik ben voor Iran en Nederland (en beetje Spanje vanwege sommige knappe voetballers)
Hoe bedoel je vooroordelen, alsof de autochtonen nooit stelen. Toevallig kunnen die er ook aardig wat van.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, ingeburgerd omdat ze voor Nederland zijn op het WK? Weet je wat, de dag dat ik mijn fiets zonder slot een dag kan laten staan is de dag waarop de donker blanke hier zijn ingeburgerd
Lijkt eerder op een Surinaams elffal azizamquote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Sweetylicious het volgende:
En trouwens.. alsof het Nederlandse elftal alleen maar uit autochtone Nederlanders bestaat
In Frankrijk en Engeland gaan ze het nadoen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een Surinaams elffal azizam
nou ik zien weinig turken in ons elftalquote:Op maandag 16 juni 2014 05:46 schreef along het volgende:
TS is een kk sukkel, waarom? Het "nederlands" elftal bestaat voor 50% als het niet meer is uit buitenlanders.
Edit:
GVD te laat.
gezien zijn achternaam kwamen zijn voorouders uit perziëquote:Op zondag 15 juni 2014 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee zelfs dat niet, zijn moeder heeft een molukse afkomst(dus geen 100% molukse) en zijn vader heeft ergens wat surinaams bloed
NOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUquote:Op zondag 15 juni 2014 14:02 schreef tetouaribo het volgende:
En dit mijn fokkers is kenmerkend voor het kaasvolk. Het is nooit goed. Of je nu voor of tegen Nederland bent als allochtoon die kaasjes blijven mopperen.
Die kunnen niet goed genoeg voetballen.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:13 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
nou ik zien weinig turken in ons elftal
Jij ook!quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
NOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOUNOU
Vieze kk racistje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |