quote:
Janmaat vind ik echt een goede speler, daar wil ik niets aan af doen. Zijn loopvermogen is ongelofelijk. Zowel in aanvallende als ik verdedigende zin kan hij een wereldspeler worden.quote:
Past wel allemaal binnen die 100 miljoenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Manchester United fans ligt, kopen ze Vlaar, Martins Indi, Janmaat, Clasie, De Vrij, Cillessen en Blind allemaal.
Wereldspeler is overdreven, maar zou een prima backje voor Tottenham of Everton zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Janmaat vind ik echt een goede speler, daar wil ik niets aan af doen. Zijn loopvermogen is ongelofelijk. Zowel in aanvallende als ik verdedigende zin kan hij een wereldspeler worden.
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Manchester United fans ligt, kopen ze Vlaar, Martins Indi, Janmaat, Clasie, De Vrij, Cillessen en Blind allemaal.
In Nederland hengelen we dan met gemak alle afdankertjes uit de grote competitie binnen omdat Nederland het zo goed doet. Ajax en Feyenoord voor de CL-finale volgend seizoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.
Dat ze dan wederom middenmoot/subtop eindigen, wie van ons maalt daarom?
En naar de Febo met Mono Burgos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou wel een willen stappen met Costa en Simeone
Heb liever een 5e kampioenschap op rij, dan dat Jasper en Daley falen bij Man Utd voor x miljoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.
Dat ze dan wederom middenmoot/subtop eindigen, wie van ons maalt daarom?
Ultieme boevenbendequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou wel een willen stappen met Costa en Simeone
En met vleeshompquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En naar de Febo met Mono Burgos.
kreeg gisteren een schaal waar gewoon alles ontploft was behalve de frikandel, geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef HPLC het volgende:
Hoe vaak nemen ze eigenlijk een borrelhapje? Volgens mij raakt niemand die schaal aan
Nee, babafacequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ultieme boevenbendeAl weet ik niet of jij ook zo'n boeventronie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |