En naar de Febo met Mono Burgos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou wel een willen stappen met Costa en Simeone
Heb liever een 5e kampioenschap op rij, dan dat Jasper en Daley falen bij Man Utd voor x miljoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.
Dat ze dan wederom middenmoot/subtop eindigen, wie van ons maalt daarom?
Ultieme boevenbendequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou wel een willen stappen met Costa en Simeone
En met vleeshompquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En naar de Febo met Mono Burgos.
kreeg gisteren een schaal waar gewoon alles ontploft was behalve de frikandel, geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef HPLC het volgende:
Hoe vaak nemen ze eigenlijk een borrelhapje? Volgens mij raakt niemand die schaal aan
Nee, babafacequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ultieme boevenbendeAl weet ik niet of jij ook zo'n boeventronie hebt.
origineelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Trebo het volgende:
Schrijnend verhaal trouwens vanmiddag in de sloppenwijken.
De Spaanse selectie bezocht vanochtend een Braziliaans weeshuis in een sloppenwijk.
"Hartverscheurend om te zien, al die blikken zonder enige hoop", aldus de 6-jarige Juan.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Trebo het volgende:
De Spaanse selectie bezocht vanochtend een Braziliaans weeshuis in een sloppenwijk.
"Hartverscheurend om te zien, al die blikken zonder enige hoop", aldus de 6-jarige Juan.
Ja leuke edit van het Engeland-verhaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Trebo het volgende:
Dan lig ik op bed.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd interesseert me niet zo, eigenlijk. Ik kijk meer uit naar Japan-Ivoorkust. Kakitani jongens, op schrijven die naam.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Trebo het volgende:
Ja leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef Trebo het volgende:
Sowieso, zonder de uitslag te weten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgenochtend kijken via Wedstrijd Gemist van NOS.
Was dat nog een topshow?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef zeebeschuit het volgende:
Mp4 early show!!
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a29-a2cb63decbf2.mp4
Ik zal je wereldspelers dmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso, zonder de uitslag te weten.
Bestaat dat echt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgenochtend kijken via Wedstrijd Gemist van NOS.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
Door VI Oranje kom er ik nu pas achter wat voor kakzender rtl4 is.
Door deze post besef ik pas dat het een reclame is voor die site. Hij is zo irritant dat de boodschap volledig aan me voorbijgaatquote:
quote:
Ik heb koffie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even extra lang wat drinken pakken omdat ik vrees voor die mongool van de Amersfoortse reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |