quote:
Janmaat vind ik echt een goede speler, daar wil ik niets aan af doen. Zijn loopvermogen is ongelofelijk. Zowel in aanvallende als ik verdedigende zin kan hij een wereldspeler worden.quote:
Past wel allemaal binnen die 100 miljoenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Manchester United fans ligt, kopen ze Vlaar, Martins Indi, Janmaat, Clasie, De Vrij, Cillessen en Blind allemaal.
Wereldspeler is overdreven, maar zou een prima backje voor Tottenham of Everton zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Janmaat vind ik echt een goede speler, daar wil ik niets aan af doen. Zijn loopvermogen is ongelofelijk. Zowel in aanvallende als ik verdedigende zin kan hij een wereldspeler worden.
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Manchester United fans ligt, kopen ze Vlaar, Martins Indi, Janmaat, Clasie, De Vrij, Cillessen en Blind allemaal.
In Nederland hengelen we dan met gemak alle afdankertjes uit de grote competitie binnen omdat Nederland het zo goed doet. Ajax en Feyenoord voor de CL-finale volgend seizoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ze maar flink dokken vind ik het prima.
Dat ze dan wederom middenmoot/subtop eindigen, wie van ons maalt daarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |