Welk programma ben je aan het kijken?quote:
Geen tv kijken.quote:
Idd, mi kanki die Donders gast en die zwerver in dat juichpak met zijn highclass familie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Godver, die Jumbo-reclame is zo kkr hè.
VI Oranje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welk programma ben je aan het kijken?
Ik heb een paar weken terug besloten niet meer de tv aan te zetten om het aanzetten van de tv. Bevalt me wel goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
VI kan wel grappig zijn soms, ook al heb ik geen flikker met voetbal.
Gewoon muziek luisteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug besloten niet meer de tv aan te zetten om het aanzetten van de tv. Bevalt me wel goed eigenlijk.
Duidelijk verhaal. Ik combineer benen dan ook NOOIT met een andere spiergroep. Behalve biceps ofzo, maar goed. Benen kosten onwijs veel energie en ik loop ook altijd als een sodemiet uit de sportschoolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee maar als je zo redeneert, hoef je ook niet meer dan 1 oef. biceps te doen, want na de eerste kan je dan de tweede niet meer max.
Het gaat niet om gebruikte gewichten, het gaat om de intensiteit die je op dat moment kan leveren; dus als je leg press als tweede of derde oefening doet zal je ongetwijfeld iets minder gewicht kunnen gebruiken dan wanneer je ermee zou beginnen maar dat boeit dus niet, je moet pakken naar wat je kan op dat moment. En ook regelmatig de volgorde omwisselen. En elke quadoefening doen alsof het je laatste is, helemaal kapotmaken die handel.
Ze kunnen heel veel hebben, heel veel meer dan de meesten doen, alleen het kost wel bizar veel energie. Daarom ook de suggestie om benen altijd op een aparte dag te doen.
Dat heel veel gasten dat niet doen, zegt al genoeg over de intensiteit waarmee ze ze aanpakken.
Soms?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
VI kan wel grappig zijn soms, ook al heb ik geen flikker met voetbal.
Ook muziek luisteren probeer ik zo veel mogelijk als activiteit te doen ipv als achtergrond. Maar dat lukt niet zo erg meestal.quote:
Slijmbal.quote:
Ik wildequote:
Ik ken alleen Johan Derksen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik wildedoen, maar ik kan me voorstellen dat je het niet weet als je nooit VI kijkt of Iets dergelijks.
Die kop komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Rene van der Gijp ken je ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |