Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
zin in Italië Engeland, wel zuur dat buffon niet meedoet.
Die gaan ze missen tijdens het volkslied.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
zin in Italië Engeland, wel zuur dat buffon niet meedoet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de strakke bezwete shirts?
Ja, bedankt Henk, dat zei ik alquote:
Waarom steel je mijn grap?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bedankt Henk, dat zei ik al
't is pas de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Even serieus. Uruguay valt echt tegen. Engeland zie ik doorgaan.
Die conclusie kun je eigenlijk pas trekken nadat je Engeland hebt gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Engeland en Costa Rica dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Hij werd aangeraakt.quote:
Die technologie kost ze al zon 95 miljoen per wkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Het zijn wel goeie slomo's moet ik zeggen
Jij gelooft alles? Lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik mijn twitter en alles mag geloven is Nl al wereldkampioen.
Oh wacht, wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die technologie kost ze al zon 95 miljoen per wk
Wat is de opstelling?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Engeland, met als die nieuwe jonge jongens die ze nu hebben. De opstelling is wel enigszins teleurstellend alleen.
Komen nog wel meer slippertjesquote:
Driego'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Er staan drie Diego's in de basis bij Uruguay.
Die coach kan er helemaal niks van. Laf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Engeland, met als die nieuwe jonge jongens die ze nu hebben. De opstelling is wel enigszins teleurstellend alleen.
quote:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
Hodgsonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
Wat een baggerteam is het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wow geen Lampard, het mag in de krant. Kan natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb heerlijk genoten.quote:
De tijd gaat vlug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eet ze ik zieje later in de avond
Vergelijk dat met deze goden!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baggerteam is het ook eigenlijk
Is het niet een keer tijd om Rooney te passeren
Ah, Abate speelt toch neit. Schrok al toen ik de vermoedelijke opstellingen bekeek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vergelijk dat met deze goden!!
XI Italië | Sirigu; Chiellini, Barzagli, Paletta, Darmian; De Rossi; Verratti, Pirlo, Marchisio; Candreva; Balotelli.
DE TITEL IS VAN ONS.
Chiellini rechtsback?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
XI Italië | Sirigu; Chiellini, Barzagli, Paletta, Darmian; De Rossi; Verratti, Pirlo, Marchisio; Candreva; Balotelli.
DE TITEL IS VAN ONS.
Oke ze zijn overschatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een geweldige helft van Uruguay zeg, die gaan duidelijk voor de wereldtitel. Costa Rica heeft alle hoeken van het veld gezien. Even resumeren welke kansen ze allemaal hebben gecreëerd. Vergeef het me als ik er een vergeet, ze zijn namelijk niet op één hand te tellen.
- Cavani uit een afgeslagen vrije trap
- een onterechte (of 50/50) penalty
Terwijl Costa Rica ook een penalty had moeten hebben. Toch Spychisch?
Is de enige die nog iets kan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem jouw posts sinds vandaag niet meer serieus, maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sirigu wel verrassend of niet? Niet onterecht verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DE TITEL IS VAN ONS.
Pirlo? die is toch al 80 of zo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DE TITEL IS VAN ONS.
Rum hierzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even een colaatje pakken.
Uruguay valt vies tegen ja, maar ze kunnen ongetwijfeld beter als dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een geweldige helft van Uruguay zeg, die gaan duidelijk voor de wereldtitel. Costa Rica heeft alle hoeken van het veld gezien. Even resumeren welke kansen ze allemaal hebben gecreëerd. Vergeef het me als ik er een vergeet, ze zijn namelijk niet op één hand te tellen.
- Cavani uit een afgeslagen vrije trap
- een onterechte (of 50/50) penalty
Terwijl Costa Rica ook een penalty had moeten hebben. Toch Spychisch?
Uh nee, Sterling, Sturridge, Lallana, The Ox, Wilshere, Lambert, Barkley, Shaw, maarja dan moet je die wel opstellen.quote:
Hendersonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb je wel. Het wordt namelijk 2-1quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had last-minute mijn voorspelling van 1-0 voor Italië veranderd in '0-0'. Ik hoop niet dat ik een kapitale fout heb gemaakt.
Uitstekend seizoen gehad bij Levante.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Die keeper van Costa Rica, Navas, gaat overigens naar Atleti als Courtois niet terugkomt. Heard it here first.
Hopelijk trek je lering uit de kritiekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem jouw posts sinds vandaag niet meer serieus, maar je hebt wel gelijk.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar serieus, wordt er ook maar één iemand blij bij het bekijken van deze wedstrijd?
Nu ik neem zo mijn eerste wijntje van de dag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vanaf nu.
Eerst was het Warsteiner bier
En Kanon
You ruk Gay?quote:
Ik ben gewoon door velen teruggepakt op mijn gedrag bij de 1-0 van Spanjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk trek je lering uit de kritiek
AA dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vanaf nu.
Eerst was het Warsteiner bier
En Kanon
Pak je toch een pilsje van te voren?quote:
Ik had eerlijk gezegd liever Perin gezien, maar die heeft geen ervaring dus snap de keuze wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sirigu wel verrassend of niet? Niet onterecht verder.
Er is een docu over Madonna op 3, die lijkt me eigenlijk nog interessanterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar serieus, wordt er ook maar één iemand blij bij het bekijken van deze wedstrijd?
Dat het je maar mag smakenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nu ik neem zo mijn eerste wijntje van de dag.
jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Hij was weer boosquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Er is een docu over Madonna op 3, die lijkt me eigenlijk nog interessanter
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Een pilsje is niet genoeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pak je toch een pilsje van te voren?
Madonna, niet Maradonaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was weer boosZe hadden hem bedreigd ofzo.
Madonna, niet Maradonaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was weer boosZe hadden hem bedreigd ofzo.
Hoe wist je toen al dat ze tegen elkaar moestenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb er 4 jaar lang op gewacht.
Kratje meer of minder kijkt een AA-er niet op, toch?quote:
Ik heb een glazen bol.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Hoe wist je toen al dat ze tegen elkaar moesten
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef Burner82 het volgende:
De nacht valt bij Le Mans... Nu begint het leuk te worden
Misschien als die campbell nog een paar schoten lost.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef remlof het volgende:
Wel de saaiste wedtrijd so far, maar misschien wordt de tweede helft leuker.
Als je zo begint kan er nog wel een kratje bijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kratje meer of minder kijkt een AA-er niet op, toch?
Hoe schat je je kansen tegen Nederland in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Ik ben Skippy en drink al de hele middag/avond schultenbrau. Zo
Heb je niks beters te doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef skippy22 het volgende:
70/30quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Hoe schat je je kansen tegen Nederland in?
Veltins FTWquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Ik?quote:
Hoi Skippy.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef skippy22 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ik val net binnen...wie is die keeper in dat juichpak
quote:
dikke chillings, jeweettochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef Zipportal het volgende:
Die ZwerverBorst bij Studio Brasil zit daar ook alleen maar op de bank.![]()
![]()
Suarez is toch geen keeper?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Klopt het dat Brazilianen uruguay zwaar haten? Als 't klopt, laat uruguay maar dik winnen dan.
Ze willen gewoon dat Uruguay niet ver komt dit wkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Klopt het dat Brazilianen uruguay zwaar haten? Als 't klopt, laat uruguay maar dik winnen dan.
Tha Ucquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ik val net binnen...wie is die keeper in dat juichpak
Je kan mij alles wijsmaken wat voetbal betreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
4 jaar geleden wel. Hij is nu spits.
De bal is vierkant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan mij alles wijsmaken wat voetbal betreft.
quote:
commentator kwam daarmee maar vertelde daarna niet de redenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Immers scoort altijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier, 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)50_FIFA_World_Cup%29quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Daar leek het bij COlombia -Griekenland anders verdacht veel op.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier, 4 jaar geleden
[ afbeelding ]
Hier, paar maanden geleden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar leek het bij COlombia -Griekenland anders verdacht veel op.
Haten op Hondurasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Net zo'n pipo de clown als het honduras elftal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier, 4 jaar geleden
[ afbeelding ]
Hier, paar maanden geleden
[ afbeelding ]
Dan steek je nog maar een jointje opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Als engeland-italie maar niet gaat tegenvallen straks, 2 dooie wedstrijden kan ik niet uitzitten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haten op Honduras
Jij hebt er weinig van begrepen
Afgeslacht door Uruguay in eigen land.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
The Brazilian newspaper O Mundo printed an early edition on the day of the final containing a photograph of Brazil with the caption "These are the world champions". Uruguay's captain, Obdulio Varela, bought as many copies as he could, laid them on his bathroom floor and encouraged his teammates to urinate on themquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)50_FIFA_World_Cup%29
Ik ben gestopt man, 't is leuk geweest met de jointjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan steek je nog maar een jointje op
1950, Uruguay werd wereldkampioen in Brazilië in een finale tegen Brazilië. Grootste trauma ooit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Klopt het dat Brazilianen uruguay zwaar haten?
Beetje teamspirit kweken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
The Brazilian newspaper O Mundo printed an early edition on the day of the final containing a photograph of Brazil with the caption "These are the world champions". Uruguay's captain, Obdulio Varela, bought as many copies as he could, laid them on his bathroom floor and encouraged his teammates to urinate on them
lol
Fantastisch! Costa Rica verdient wel om te scoren maar ik hoop dat Uruguay wint, gewoon lekker voor de braziliaantjes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1950, Uruguay werd wereldkampioen in Brazilië in een finale tegen Brazilië. Grootste trauma ooit.
edit - oh, al 38 keer gepost
Oh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt man, 't is leuk geweest met de jointjes.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:12 schreef Fred0w het volgende:
Als Suarez er in komt zet ik hem per direct uit.
Neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb zelf nooit een jointje gerookt. Heb ik wat gemist?
Eens, wat een beestenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Cavani heeft ook wel een bazen uitstraling. Net als Falcao.
Is dat mogelijk dan met de operatie? ik juich het wel toe, want 't is niet om aan te zien nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:12 schreef Fred0w het volgende:
Als Suarez er in komt zet ik hem per direct uit.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERECHTIGHEID
Die penalty kreeg Uruguay cadeauquote:
Eerlijk is eerlijk, zware gerechtigheid inderdaad, ze verdienen zelfs om te winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERECHTIGHEID
Ja, het is inderdaad een cadeautje van die Costa Ricaan om zo obvious Lugano vast te houden. Goed gezien.quote:
wanneer ga je naar museumpleingod? wellicht kom ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een cadeautje van die Costa Ricaan om zo obvious Lugano vast te houden. Goed gezien.
Hij heeft een punt. 50/50 penalty. Of Costa Rica moet er ook een krijgen, of allebei niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een cadeautje van die Costa Ricaan om zo obvious Lugano vast te houden. Goed gezien.
Bij de volgende wedstrijd, woensdagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wanneer ga je naar museumpleingod? wellicht kom ik ook
Tot straks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet vaker gaan roken, dan vallen er doelpinten
Dit snap ik niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
EVEN EEN MOOI PLAATJE OM MIJN KUT POULE GOED TE PRATEN.
Man, als je voor dat soort vergrijpen een penalty geeft kun je er wel twaalf in een wedstrijd geven. Die scheidsrechter is gewoon een ''thuisfluiter'' en met thuis bedoel ik even het werelddeel Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kom ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de volgende wedstrijd, woensdag
Het zijn dure puntenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hierom gaat Uruguay eruit in de groepfase
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Man, als je voor dat soort vergrijpen een penalty geeft kun je er wel twaalf in een wedstrijd geven. Die scheidsrechter is gewoon een ''thuisfluiter'' en met thuis bedoel ik even het werelddeel Zuid-Amerika
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
EVEN EEN MOOI PLAATJE OM MIJN KUT POULE GOED TE PRATEN.
[ afbeelding ]
topquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kom ook
kunnen we gaan chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |