Inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
zin in Italië Engeland, wel zuur dat buffon niet meedoet.
Die gaan ze missen tijdens het volkslied.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
zin in Italië Engeland, wel zuur dat buffon niet meedoet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat vindt jij van de strakke bezwete shirts?
Ja, bedankt Henk, dat zei ik alquote:
Waarom steel je mijn grap?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bedankt Henk, dat zei ik al
't is pas de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Even serieus. Uruguay valt echt tegen. Engeland zie ik doorgaan.
Die conclusie kun je eigenlijk pas trekken nadat je Engeland hebt gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
quote:
Engeland en Costa Rica dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
Hij werd aangeraakt.quote:
Die technologie kost ze al zon 95 miljoen per wkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef DeLuna het volgende:
Het zijn wel goeie slomo's moet ik zeggen
Jij gelooft alles? Lijkt me niet verstandig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ik mijn twitter en alles mag geloven is Nl al wereldkampioen.
Oh wacht, wat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die technologie kost ze al zon 95 miljoen per wk
Wat is de opstelling?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Engeland, met als die nieuwe jonge jongens die ze nu hebben. De opstelling is wel enigszins teleurstellend alleen.
Komen nog wel meer slippertjesquote:
Driego'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Er staan drie Diego's in de basis bij Uruguay.
Die coach kan er helemaal niks van. Laf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef alors het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Engeland, met als die nieuwe jonge jongens die ze nu hebben. De opstelling is wel enigszins teleurstellend alleen.
quote:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
Hodgsonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 21:33:40De XI van Engeland: Hart; Johnson, Cahill, Jagielka, Baines; Gerrard, Henderson; Welbeck, Sterling, Rooney; Sturridge. reageer retweet
Wat een baggerteam is het ook eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wow geen Lampard, het mag in de krant. Kan natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik heb heerlijk genoten.quote:
De tijd gaat vlug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eet ze ik zieje later in de avond
Vergelijk dat met deze goden!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een baggerteam is het ook eigenlijk
Is het niet een keer tijd om Rooney te passeren
Ah, Abate speelt toch neit. Schrok al toen ik de vermoedelijke opstellingen bekeek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vergelijk dat met deze goden!!
XI Italië | Sirigu; Chiellini, Barzagli, Paletta, Darmian; De Rossi; Verratti, Pirlo, Marchisio; Candreva; Balotelli.
DE TITEL IS VAN ONS.
Chiellini rechtsback?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
XI Italië | Sirigu; Chiellini, Barzagli, Paletta, Darmian; De Rossi; Verratti, Pirlo, Marchisio; Candreva; Balotelli.
DE TITEL IS VAN ONS.
Oke ze zijn overschatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een geweldige helft van Uruguay zeg, die gaan duidelijk voor de wereldtitel. Costa Rica heeft alle hoeken van het veld gezien. Even resumeren welke kansen ze allemaal hebben gecreëerd. Vergeef het me als ik er een vergeet, ze zijn namelijk niet op één hand te tellen.
- Cavani uit een afgeslagen vrije trap
- een onterechte (of 50/50) penalty
Terwijl Costa Rica ook een penalty had moeten hebben. Toch Spychisch?
Is de enige die nog iets kan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem jouw posts sinds vandaag niet meer serieus, maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sirigu wel verrassend of niet? Niet onterecht verder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DE TITEL IS VAN ONS.
Pirlo? die is toch al 80 of zo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
DE TITEL IS VAN ONS.
Rum hierzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even een colaatje pakken.
Uruguay valt vies tegen ja, maar ze kunnen ongetwijfeld beter als dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een geweldige helft van Uruguay zeg, die gaan duidelijk voor de wereldtitel. Costa Rica heeft alle hoeken van het veld gezien. Even resumeren welke kansen ze allemaal hebben gecreëerd. Vergeef het me als ik er een vergeet, ze zijn namelijk niet op één hand te tellen.
- Cavani uit een afgeslagen vrije trap
- een onterechte (of 50/50) penalty
Terwijl Costa Rica ook een penalty had moeten hebben. Toch Spychisch?
Uh nee, Sterling, Sturridge, Lallana, The Ox, Wilshere, Lambert, Barkley, Shaw, maarja dan moet je die wel opstellen.quote:
Hendersonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |