Heb je geen tv gekeken gister?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:19 schreef Robuustheid het volgende:
Nederland is over z'n hoogtepunt heen.
Van dat groepje zie ik alleen Deaioupay een topvoetballer worden. Helaas zijn ook twee van je lijstje Marokkaans en zullen ze voor Marokko kiezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:23 schreef GVU het volgende:
Boetius Depay Zivkovich Ziyech Maher Klaassen
Normaliter kiezen ze alleen voor Marokko als ze niet goed genoeg voor Oranje zijn, maar wel interlands achter hun naam willen hebben staan. Anders hadden we Boulahrouz (quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Van dat groepje zie ik alleen Deaioupay een topvoetballer worden. Helaas zijn ook twee van je lijstje Marokkaans en zullen ze voor Marokko kiezen.
Eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, er staan altijd wel een paar nieuwe helden op.
Vervanger voor Robbengod en Van Persie lijkt me toch lastig, vooral voor Robbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Welnee, er staan altijd wel een paar nieuwe helden op.
Dit wordt altijd geroepen als een bepaalde generatie af dreigt te zwaaien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Drxx het volgende:
We hebben echt een probleem het volgende WK de komende 15 jaar.
Het zal me benieuwen. Ik help het je hopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit wordt altijd geroepen als een bepaalde generatie af dreigt te zwaaien.
Er staan altijd nieuwe spelers op, misschien niet direct het eerst volgende toernooi, maar uiteindelijk zijn er altijd nieuwe helden.
Robben is momenteel bovennatuurlijk, hem vervangen gaat decennia's duren. Daarom is het zo zuur dat we er niet meer uit hebben gehaald, zoals een WK-titelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Vervanger voor Robbengod en Van Persie lijkt me toch lastig, vooral voor Robben
Dat is het leuke met nieuwe mensen, opeens zijn ze er.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen. Ik help het je hopen.
En natuurlijk zal er 'uiteindelijk' een nieuwe groep opstaan, maar wanneer? Ik zie het de komende 8 jaar niet gebeuren.
Nou nou, het is CR7/Messi niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Robben is momenteel bovennatuurlijk, hem vervangen gaat decennia's duren. Daarom is het zo zuur dat we er niet meer uit hebben gehaald, zoals een WK-titel
No way dat overschatte spelertje haalt nooit meer het Oranje-Niveau. Bovendien loopt ie ook al tegen de 30 aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben Affelaytje ook nog.. als die jongen weer aan spelen toekomt is hij zeker van waarde voor Oranje.
Robben is dat niveau wel, mits 100 % fit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nou nou, het is CR7/Messi niet.
En Boetius natuurlijk.
Dat zeggen alleen Nederlanders, verder niemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Robben is dat niveau wel, mits 100 % fit.
Precies. Immers staat al klaar om Sneijdertje te vervangen. Sneijder doet over 2 jaar waarschijnlijk al niet meer mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
Ik kan me geen Oranje voorstellen zonder Rvp en Robben eigenlijk.
Sneijder is inmiddels wel weg te denken.
Graag dus nog even kampioen worden dus voordat ze ermee stoppen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Depay op links, Narsingh op rechts en Barto diepe spits
Immersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. Immers staat al klaar om Sneijdertje te vervangen. Sneijder doet over 2 jaar waarschijnlijk al niet meer mee.
Depay heeft nog helemaal niks bewezen en komt (nog) zwaar tekort voor dit niveau.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geintje natuurlijk
Al meen ik het wel dat Depay op links moet
Ondanks dat deze 3 jongens enorme talenten zijn kan je er helaas nog niet vanuit gaan dat het later ook grote voetballers gaan worden. Anass Achahbar was wellicht wel 1 van de 5 grootste aanvallende talenten van Europa in zijn leeftijdscategorie, maar desondanks is hij (nog) steeds niet doorgebroken terwijl -op papier- mindere talenten het wél gehaald hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Bonkers. het volgende:
Jari Schuurman en Slabbekoorn als toekomstig vedettes in Oranje![]()
En oke, die Nouri kan ook wel ballen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Ondanks dat deze 3 jongens enorme talenten zijn kan je er helaas nog niet vanuit gaan dat het later ook grote voetballers gaan worden. Anass Achahbar was wellicht wel 1 van de 5 grootste aanvallende talenten van Europa in zijn leeftijdscategorie, maar desondanks is hij (nog) steeds niet doorgebroken terwijl -op papier- mindere talenten het wél gehaald hebben.
Nouri en Schuurman zijn overigens middenvelders (al speelt de laatste wel eens vanuit de spitspositie in de B1). Slabbekoorn heeft sinds z'n overgang naar de A's moeite met z'n vorm.
Heb je de Voetbal International reeks over het verval van het Nederlandse voetbal niet gelezen? Het kan nog wel even duren voordat Nederland weer een generatie als de generatie Robben gaan krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit wordt altijd geroepen als een bepaalde generatie af dreigt te zwaaien.
En vervolgens staan er altijd nieuwe spelers op, misschien niet direct het eerst volgende toernooi, maar uiteindelijk zijn er altijd nieuwe helden.
Ook erg goed voor de sfeer in het team.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben Affelaytje ook nog.. als die jongen weer aan spelen toekomt is hij zeker van waarde voor Oranje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |