quote:
Ik vond hem vroeger wel een schatjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Met al dat geklaag over het vele voetbal in de sc maar even een show-elementje er tussendoor doorgooien. Als de Toppers hier populair zijn, dan kan Frans vast ook op een hoop fans rekenen.
Het is het soort muziek waar ik spontaan maagkrampen van krijg, maar voor de balans en lieve vrede moet je je mede chatgenoten ook van dienst zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond hem vroeger wel een schatjetoen was hij nog héél verlegen, vond ik wel schattig
Ik ben nou niet écht Fan hoor, maar onder het swifferen ofzo vind ik dat wel een leuk plaatjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is het soort muziek waar ik spontaan maagkrampen van krijg, maar voor de balans en lieve vrede moet je je mede chatgenoten ook van dienst zijn.
Voor drakin ben ik nog op zoek naar een archeologie gifje.
Is swifferen de vrouwelijke variant van swaffelen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nou niet écht Fan hoor, maar onder het swifferen ofzo vind ik dat wel een leuk plaatje![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is swifferen de vrouwelijke variant van swaffelen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om over shiveren maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu moet ik wéér googelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over shiveren maar te zwijgen...
Om de rommel op te dweilen na het shiveren...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef FANN het volgende:
Voor de vloer... dus iets minder spannend![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de rommel op te dweilen na het shiveren...
Nou, dat valt vies tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineens
Waar swaffel jij hem tegenaan dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dat valt vies tegen.
Op sommige dagen heb ik soms dusdanig veel geswaffeld, dat mijn klokkenspel een soort delftsblauwe collectie lijkt...
Doe je voorbinddildo om en je kunt het idee een beetje ervaren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ergens wel supertof om te kunnen swaffelen bedenk ik me ineens
ieuw....... daar ben ik nou zó het type niet voor...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe je voorbinddildo om en je kunt het idee een beetje ervaren.
Je hebt écht van die mafkezen trouwensquote:
Als je het graag wilt ervaren, dan moet je er wel iets voor over hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw....... daar ben ik nou zó het type niet voor...
Ik zal je uit de droom helpen:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt écht van die mafkezen trouwensik heb weleens berichten voorbij zien komen dat iemand
auto's swaffelde ofzoiets. rare kerels heb je erbij hoor ...
Of beneden...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je het graag wilt ervaren, dan moet je er wel iets voor over hebben.
Wie weet wat voor onverwachte gevoelens er bij je boven komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |