Slechts een minderheid van de 'westerse' mensen heeft een perfect zicht, eigenlijk gaat het dus best wel vaak fout. De intrigerende vraag is in welke mate dat door onszelf komt.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je moet het ook nog 'aansluiten'. Dat een cel op de juiste plek is betekent niet dat hij gelijk interacties aangaat met zijn buren.
Je zou natuurlijk ook in theorie een heel oog in het lab kunnen kweken, maar dan heb je hetzelfde probleem. Hoe ga je het aansluiten? Er zijn zoveel zenuwen die naar het oog gaat, en die moeten maar net allemaal goed zitten. Wonderbaarlijk eigenlijk dat dat niet heel vaak fout gaat.
Zenuwvezel ≠ zenuwquote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je moet het ook nog 'aansluiten'. Dat een cel op de juiste plek is betekent niet dat hij gelijk interacties aangaat met zijn buren.
Je zou natuurlijk ook in theorie een heel oog in het lab kunnen kweken, maar dan heb je hetzelfde probleem. Hoe ga je het aansluiten? Er zijn zoveel zenuwen die naar het oog gaat, en die moeten maar net allemaal goed zitten. Wonderbaarlijk eigenlijk dat dat niet heel vaak fout gaat.
Ja, oké, maar je snapt wat ik bedoel. Het is niet zoals een computer met een paar draden.quote:
De heilige graal in de geneeskunde en de biologie: exact begrijpen wat zorgt voor celproliferatie en celdifferentiatiequote:Op zondag 15 juni 2014 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oké, maar je snapt wat ik bedoel. Het is niet zoals een computer met een paar draden.
1 significant cijfer zelfs maar, de 2quote:Op zondag 15 juni 2014 17:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie er in die vraag anders alvast 1 met maar 3.
Alle getallen zijn bijzonder.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
Jongens, noem eens wat bijzondere getallen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Alle getallen zijn bijzonder.
Bewijs: Stel dat er getallen zijn die niet bijzonder zijn.
Zij n het kleinste niet-bijzondere getal.
Dan is n per definitie bijzonder.
Q.E.D.
piquote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
Die eerste drie had ik al, en ik zal eens kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
pi
e
gulden doorsnede
Misschien zit hier iets tussen?
Ik had hier trouwens al eens wat meer bijzondere getallen genoemd.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die eerste drie had ik al, en ik zal eens kijken.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1 significant cijfer zelfs maar, de 2
' Hoe ging het 4 jaar geleden ookalweer ?'quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Gentianella het volgende:
Ik heb zo'n zin in de lunch morgener zit een Spanjaard bij mij in de groep die ik een beetje irritant vind dus die wil ik graag confronteren met de mooie wedstrijd van vrijdag 8)
Tja, bij het wk van 2014 gaat het natuurlijk niet om hoe je het 4 jaar geleden deed, maar hoe je het nu doet :pquote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
' Hoe ging het 4 jaar geleden ookalweer ?'
En dan?
Constante van Euler-Mascheroniquote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef MrStalin het volgende:
1.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 doelpunten voor Nederland per doelpunt voor Spanje.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef MrStalin het volgende:
1.5Of -4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |