quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!?!??! We want bacon!!
Ik ga voor alles.. baal dat mn kabel tv zo verrrot is.. dacht gewoon streams te gaan kijken maar zo kut dat die achter lopenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:37 schreef Jian het volgende:
Gaan we nog voor Engeland - Italië vannacht? want dan moeten we wel beginnen met het schoonvegen van het topic om een uur of half 12. Voor je die vrouwen eruit hebt....
raar hèquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!?!??! We want bacon!!
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga voor alles.. baal dat mn kabel tv zo verrrot is.. dacht gewoon streams te gaan kijken maar zo kut dat die achter lopen
Ja maar dan hoor je het gejuich 30 seconde eerderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:37 schreef Jian het volgende:
Gaan we nog voor Engeland - Italië vannacht? want dan moeten we wel beginnen met het schoonvegen van het topic om een uur of half 12. Voor je die vrouwen eruit hebt....
Inderdaad. Scheelde niet veel, was steeds op tijd met de doelpunten omdat ik de stream naar voren haalde als ik getoeter buiten hoorde. Zal hooguit een kwestie van seconden zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.
Tis een beetje als toen vroeger toen ik nog klein was, en m'n moeder terug kwam van de kapper en haar haar had laten verven en kort knippen. "Ik wil me eigen moeder terug, whoeehoeeh, ik wil me eigen moeder terug"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
heel ander persoon ineens.... ik zie jou al met een Paul McCartney UI
Mwah, vannacht Engeland - Italië hè, dan hoor je echt het gejuich van die Oranje-schuimpies niet, die kijken niet eens en zeker niet om die tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor je het gejuich 30 seconde eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |