mijn opa was kleermaker, moeder is coupeuse.quote:
kan je best!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:45 schreef sararaats het volgende:
ik ga echt geen topic in m'n eentje vullen hoor
iedereen kan het leren!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een naaimachine maar ik kan er eigenlijk niets mee. Wel jammer.
Zei ik al dat ik lui ben? Maar ik heb een jurk waar ik een rok van wil maken dus misschien die machine maar weer eens uit de kast trekken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen kan het leren!
als ik niet zo koppig was geweest zat ik al lang op naailes.
klinkt altijd zo leuk.
wat zijn dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik geef je nog een woord
broeksokken
heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zei ik al dat ik lui ben? Maar ik heb een jurk waar ik een rok van wil maken dus misschien die machine maar weer eens uit de kast trekken.
kei schoonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
kousenbroeken. wij zeggen ook wel broekkousen.
Eet je maar een keer per jaar haring?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef mootie het volgende:
Jaarlijkse broodje haring is weer genuttigd.
Waarom op een broodje, en niet gewoon los?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef mootie het volgende:
Jaarlijkse broodje haring is weer genuttigd.
met broodje is lekkerder en krijg je geen gore handenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom op een broodje, en niet gewoon los?
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef isax het volgende:
[..]
met broodje is lekkerder en krijg je geen gore handen
Ik ook hoor. Veel lekkerder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.
Een broodje haring per jaar. Dan zit ik aan mijn haringtax.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Eet je maar een keer per jaar haring?
Ik het een pesthekel aan graatjes, ook die in haring.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom op een broodje, en niet gewoon los?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.
Ik wil ook een broodje dat magisch graatjes doet verdwijnen. Dan veeg ik m'n vis er even tegen aan en eet ik hem daarna op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik het een pesthekel aan graatjes, ook die in haring.
Ik begrijp dat je moeite met de graten hebt? Ik ben er ook voorzichtig mee, maar ik vind ze wel verschrikkelijk lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Een broodje haring per jaar. Dan zit ik aan mijn haringtax.
Damn. Dat is bijna knap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:28 schreef isax het volgende:
ik heb het ooits voor elkaar gekregen om een graatloze vis zijn graat in mijn amandel te krijgen
dat was echt fucked up.
Ik kijk er ook niet naar, als ik dan eenmaal begin met graten plukken blijft er van de haring niks over.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite met de graten hebt? Ik ben er ook voorzichtig mee, maar ik vind ze wel verschrikkelijk lekker.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook een broodje dat magisch graatjes doet verdwijnen. Dan veeg ik m'n vis er even tegen aan en eet ik hem daarna op.
Oké. Ik vind die fijne dunne graatjes geen probleem, en als de vis goed is schoongemaakt, zit er ook niets anders in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar, als ik dan eenmaal begin met graten plukken blijft er van de haring niks over.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!?!??! We want bacon!!
Ik ga voor alles.. baal dat mn kabel tv zo verrrot is.. dacht gewoon streams te gaan kijken maar zo kut dat die achter lopenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:37 schreef Jian het volgende:
Gaan we nog voor Engeland - Italië vannacht? want dan moeten we wel beginnen met het schoonvegen van het topic om een uur of half 12. Voor je die vrouwen eruit hebt....
raar hèquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan!?!??! We want bacon!!
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga voor alles.. baal dat mn kabel tv zo verrrot is.. dacht gewoon streams te gaan kijken maar zo kut dat die achter lopen
Ja maar dan hoor je het gejuich 30 seconde eerderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:37 schreef Jian het volgende:
Gaan we nog voor Engeland - Italië vannacht? want dan moeten we wel beginnen met het schoonvegen van het topic om een uur of half 12. Voor je die vrouwen eruit hebt....
Inderdaad. Scheelde niet veel, was steeds op tijd met de doelpunten omdat ik de stream naar voren haalde als ik getoeter buiten hoorde. Zal hooguit een kwestie van seconden zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Viel gisteren wel mee hoor, hooguit een seconde of 30, vind ik op zich geen probleem.
Tis een beetje als toen vroeger toen ik nog klein was, en m'n moeder terug kwam van de kapper en haar haar had laten verven en kort knippen. "Ik wil me eigen moeder terug, whoeehoeeh, ik wil me eigen moeder terug"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
heel ander persoon ineens.... ik zie jou al met een Paul McCartney UI
Mwah, vannacht Engeland - Italië hè, dan hoor je echt het gejuich van die Oranje-schuimpies niet, die kijken niet eens en zeker niet om die tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor je het gejuich 30 seconde eerder
dan heb ik ook een nachtje rustquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan laten we je om 23.30 bannen, wij hebben connecties
Nee, die moet ik altijd nog eens kijken, wel een goed verhaal. Ik bedoel, stel je voor Frank de Boer mist 2 penalty's tegen Italië ...... wat nouquote:
lol, alsof dat verdiend wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:18 schreef freaky40 het volgende:
Griekenland is ook niet meer wat het geweest is. Ooit Europees Kampioen, maar dat is vergane glorie zo blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |