Waarom op een broodje, en niet gewoon los?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef mootie het volgende:
Jaarlijkse broodje haring is weer genuttigd.
met broodje is lekkerder en krijg je geen gore handenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom op een broodje, en niet gewoon los?
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:16 schreef isax het volgende:
[..]
met broodje is lekkerder en krijg je geen gore handen
Ik ook hoor. Veel lekkerder.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.
Een broodje haring per jaar. Dan zit ik aan mijn haringtax.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Eet je maar een keer per jaar haring?
Ik het een pesthekel aan graatjes, ook die in haring.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom op een broodje, en niet gewoon los?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot nu toe als ik ergens broodjes haring zie zijn het altijd van die matige zachte witte broodjes. Meh. dan maar liever de haring los. Vieze vingers durf ik dan nog wel aan.
Ik wil ook een broodje dat magisch graatjes doet verdwijnen. Dan veeg ik m'n vis er even tegen aan en eet ik hem daarna op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik het een pesthekel aan graatjes, ook die in haring.
Ik begrijp dat je moeite met de graten hebt? Ik ben er ook voorzichtig mee, maar ik vind ze wel verschrikkelijk lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Een broodje haring per jaar. Dan zit ik aan mijn haringtax.
Damn. Dat is bijna knap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:28 schreef isax het volgende:
ik heb het ooits voor elkaar gekregen om een graatloze vis zijn graat in mijn amandel te krijgen
dat was echt fucked up.
Ik kijk er ook niet naar, als ik dan eenmaal begin met graten plukken blijft er van de haring niks over.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite met de graten hebt? Ik ben er ook voorzichtig mee, maar ik vind ze wel verschrikkelijk lekker.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil ook een broodje dat magisch graatjes doet verdwijnen. Dan veeg ik m'n vis er even tegen aan en eet ik hem daarna op.
Oké. Ik vind die fijne dunne graatjes geen probleem, en als de vis goed is schoongemaakt, zit er ook niets anders in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kijk er ook niet naar, als ik dan eenmaal begin met graten plukken blijft er van de haring niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |