Veltmanquote:
Zodat je niet met 5-1 van Nederland verliestquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:32 schreef HPLC het volgende:
Waarom een plan B hebben als plan A heeft geleid tot 3 opeenvolgende titels?
Bij Chelsea speelde Torres nog wel redelijk goed dit seizoen in de CLquote:
Dat was gewoon goed verdedigd door die speler daar.quote:
Hij is naar Chelsea gegaan, slechtste wat je als voetballer kan doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Veltman
Schande eigenlijk die Torres, wat is er met hem gebeurd?
Robben?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Hij is naar Chelsea gegaan, slechtste wat je als voetballer kan doen.
quote:People need to leave this guy alone. By the time the ball got to him, the defender was sliding in. He cut it back to his right foot and the defender barely got a toe in. With the game 5-1, who really cares. Costa had many opportunities to score and did HORRIBLE. Silva only had the keeper to beat and tried a stupid lob...but only Torres makes news?!?
Ik vond het wel een goede keuze om Veltman erin te zetten. Ik was eigenlijk al vergeten dat hij ook mee is gegaan naar Brazil maar ik vind Veltman samen met de Vrij wel onze toekomst vormen in het verdedigende hartquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat was gewoon goed verdedigd door die speler daar.
Je hebt gelijk, er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Robben?![]()
Lampard vond ik ook altijd een geniale speler.
Hij had hem toch gewoon met links in het lege doel kunnen tikken?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
Op Youtube stond een terecht commentaar:
[..]
Is hij niet rechts? Vanuit die hoek is het nog best lastig om de bal met links het doel in te tikken als je geen linkspoot bent. Daarnaast blijft de rest van de comment imo ook nog geldigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij had hem toch gewoon met links in het lege doel kunnen tikken?
Enige fout wat Torres maakt is dat zodra die bal weg getikt wordt, hij een aantal tellen nutteloos blijft staan en dan pas naar de bal toegaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Richestorags het volgende:
Op Youtube stond een terecht commentaar:
[..]
echt wrm zou je daar kappen, ram die bal in t goalquote:
omdat die janmaat(?) het doel nogal klein maaktequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
echt wrm zou je daar kappen, ram die bal in t goal
Het was toen toch wel een echte Griekse god he.quote:
Veltman was hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat die janmaat(?) het doel nogal klein maakte
heb het ff in slow motion afgespeeld en zie nu wel dat dat inderdaad had gekund.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:24 schreef k3vil het volgende:
[..]
Veltman was het
Maar Torres moest gewoon met links inschieten, dat kan je ook wanneer je rechtsbenig bent op dat niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |