abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141160098
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:47 schreef Jill_ het volgende:
Mwhoh, ik ben toch degene die meestal naar hem toegaat als we elkaar zien. (ik heb gratis ov enzo)
als je vind dat hij teveel zeurt maak je het toch uit? En als je bij hem wilt blijven dan ga je ervoor zorgen dat je meer tijd voor je vriend hebt, lijkt mij. Tenminste als je hem serieus gaat nemen.

Een relatie betekent niet dat je alles kan doen zonder dat je om een ander hoeft na te denken. Je bent nu samen met je vriend. Hij heeft behoeftes en jij hebt dat. Je hoort om elkaar te denken. Of is hij gewoon je vaste neukertje voor 1x per week omdat het hoort?

Denk anders even na wat echt belangrijk voor je is.
pi_141184035
quote:
3s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef Deetch het volgende:

[..]

en dat zeg je dan tegen een paardemeisje? Die zit toch helemaal niet te wachten op een klein dingetje :D :P
o o o zo fout haha
pi_141185433
Een paard is reuze handig, daar kun je op gaan zitten tijdens het uitlaten.
pi_141207155
Probeer eens op je vriend te rijden. Misschien bevalt het.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:51:37 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_141210109
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Here we go again.
Kan wel zijn, maar je moet ook niet onzin kletsen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141210161
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar je moet ook niet onzin kletsen...
:?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:53:20 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_141210197
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef complicate het volgende:

[..]

:?
Vragen of iemand nog verliefd is na jaren relatie :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141210316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vragen of iemand nog verliefd is na jaren relatie :')
:') .
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141219338
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:25 schreef sig000 het volgende:
Een paard is reuze handig, daar kun je op gaan zitten tijdens het uitlaten.
_O_
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:38:49 #135
379505 LordMarshal
Get now what!
pi_141225064
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Jill_ het volgende:
Er wordt hier echt teveel nadruk op het paard gelegd. En ik vind het eigenlijk best logisch dat als ik vrije tijd heb, dat ik dan naar het paard ga. Wanneer moet ik anders gaan?

Ben verder vooral heel druk met studie/werk. Ik moet nou eenmaal veel werken om het onderhoud te kunnen blijven betalen. Geen ideale situatie, maar ik kreeg hem toen ik 14 was, en sinds mijn 18e moest ik alles zelf betalen.

Maar mijn vriend wist dit wel allemaal van tevoren en wilde toch een relatie met me. Het is nou eenmaal zo dat hij absoluut niet mee wilt naar het paard, anders was het makkelijker geweest.
Kom op TS, denk aan je vriend godsamme. Je komt vrij egoïstisch over. Je zit alleen maar zelfmedelijden te tonen maar denk nou ook eens vanuit het perspectief van je vriend. Niet alleen het jouwe. En je paard..
Gedane zaken nemen geen keer.
pi_141491713
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Jill_ het volgende:
Er wordt hier echt teveel nadruk op het paard gelegd. En ik vind het eigenlijk best logisch dat als ik vrije tijd heb, dat ik dan naar het paard ga. Wanneer moet ik anders gaan?

Ben verder vooral heel druk met studie/werk. Ik moet nou eenmaal veel werken om het onderhoud te kunnen blijven betalen. Geen ideale situatie, maar ik kreeg hem toen ik 14 was, en sinds mijn 18e moest ik alles zelf betalen.

Maar mijn vriend wist dit wel allemaal van tevoren en wilde toch een relatie met me. Het is nou eenmaal zo dat hij absoluut niet mee wilt naar het paard, anders was het makkelijker geweest.
Volgens mij worden er de verkeerde verwijten richting jou gemaakt. De vraag die gesteld moet worden is: wil jij je vriend ook graag vaker zien?
De indruk die ik van jou krijg is dat jij het zo wel dikke prima vindt, niks mis mee. Wat ik mij alleen afvraag, jij hebt al sinds je 14e met hem. Jij gaat mij niet wijsmaken dat je sinds die leeftijd elkaar maar 1x per week zag. Uiteindelijk is het een proces geweest van 4 jaar, waarbij jij meer individueel ging doen wat resulteerde in jouw huidige situatie (nauwelijks vrije tijd voor elkaar). Verschil is gewoon dat hij zich hier niet prettig (meer) bij voelt en jij als tegenargumenten zijn gamen aandraagt, waardoor hij geen recht van spreken zou hebben. Dit is in jouw ogen geen nuttige tijdsinvulling, die jij daarentegen wel hebt voor je levensonderhoud.
Maar dat is natuurlijk bullshit en niet relevant. Jij ageert dit argument zodat jij je niet schuldig hoeft te voelen dat je gewoon niet zoveel behoefte hebt om hem vaker te zien. Waar overigens niks mis mee is, als de hoofden dezelfde richting opstaan. De opmerking "hij wist van te voren dat ik het druk heb" is kul en relatief binnen een relatie. Volgens mij wordt het tijd dat je echt verliefd wordt op een nieuwe kerel. Kom dan maar weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')