Inderdaad, we hebben het hier drie miljoen keer over gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Orange is the new black.
gvd zelfs ik weet dat.
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Orange is the new black.
gvd zelfs ik weet dat.
Ow wacht, die gifjes enzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben het hier drie miljoen keer over gehad.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in je UI? Ze wenkt me![]()
quote:
Trustenquote:
3 miljoen en een keer nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA GVD.quote:
orange is the new black, tv serie? netflix?quote:
Fas bby, wat vond je van:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ow ok. Zegt me vrij weinig. Netflix wel van gehoord... soort streaming dienst ofzo toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
orange is the new black, tv serie? netflix?
Zou gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas bby, wat vond je van:
[ afbeelding ]
Ben je naast Vin gaan wonen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Zegt me vrij weinig. Netflix wel van gehoord... soort streaming dienst ofzo toch?
Mja, wel een knappe meid, maar er straalt niet echt wat van uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas bby, wat vond je van:
[ afbeelding ]
Zit je op Ameland ofzo waar de tijd al 200 jaar stil staatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Zegt me vrij weinig. Netflix wel van gehoord... soort streaming dienst ofzo toch?
Belgie toch? Scheelt niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit je op Ameland ofzo waar de tijd al 200 jaar stil staat
zelfs vin weet dit.quote:
Nee ik ben geen consumentenhoerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit je op Ameland ofzo waar de tijd al 200 jaar stil staat
haten op iets wat je niet kentquote:
Oef. Pijnlijk dit.quote:
Je kunt geen discussie meer volgen of het gaat over Netflix.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onder de steen?
Nee dat soort dingen boeien me gewoon vrij weinig...
Hmm, ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, wel een knappe meid, maar er straalt niet echt wat van uit.
Nou ja, ook al boeit zoiets je niet, je krijgt het wel gewoon mee normaal gesproken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onder de steen?
Nee dat soort dingen boeien me gewoon vrij weinig...
Ik zit het toch niet te haten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haten op iets wat je niet kentpuberaal dit.
vin kijkt ook orange en heeft netflixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Pijnlijk dit.
[..]
Je kunt geen discussie meer volgen of het gaat over Netflix.
Ik heb het niet, want ik kijk toch geen tv. Maar toch.
[..]
Hmm, ik snap wat je bedoelt.
Maar ze ziet er gewoon lief uit. Niet eens knap, maar lief.
erg positief was die post niet he?quote:
Bietje fappen op die lesbo-scenes.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vin kijkt ook orange en heeft netflix
Ik kom de naam wel eens tegen ja. Verder geen idee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. Pijnlijk dit.
[..]
Je kunt geen discussie meer volgen of het gaat over Netflix.
Ik heb het niet, want ik kijk toch geen tv. Maar toch.
[..]
Hmm, ik snap wat je bedoelt.
Maar ze ziet er gewoon lief uit. Niet eens knap, maar lief.
Heeft Netflix ook aanbod van oude films en series?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vin kijkt ook orange en heeft netflix
Kloptquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
erg positief was die post niet he?
die kijk ik op project free tv. Dus geen idee, ik gebruik het nog niet zo langquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Netflix ook aanbod van oude films en series?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey fax, wist je dat nu het WK voetbal bezig is en Nederland Spanje heeft verslagen? En dat de hockeyvrouwen Australië hebben verslageneen wereldkampioen zijn, morgen verslaan de hockeymannen Australië en worden ze wereldkampioen en woensdag verslaat Nederland tijdens voetbal Australië en worden ze ook wereldkampioen....![]()
Is het WK alweer begonnen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey fax, wist je dat nu het WK voetbal bezig is en Nederland Spanje heeft verslagen? En dat de hockeyvrouwen Australië hebben verslageneen wereldkampioen zijn, morgen verslaan de hockeymannen Australië en worden ze wereldkampioen en woensdag verslaat Nederland tijdens voetbal Australië en worden ze ook wereldkampioen....![]()
Knap met 1 keer strand. Ik heb er nooit last vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit verdikkeme nog steeds zand in mijn telefoon.
Ja, geen idee man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Knap met 1 keer strand. Ik heb er nooit last van
Dat je er geen last van hebt komt waarschijnlijk gewoon omdat jij je telefoon nooit openmaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Knap met 1 keer strand. Ik heb er nooit last van
Ja vanwege het gezelschap zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee man.
Ik hou helemaal niet van strand, van zand, van zon en van zee.
Maar zou nog wel over willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |