Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Sinds wanneer noemen ze de keeper trouwens bij het spelsyteem? 1-4-3-3 of 1-5-3-2.
Is dat Van Gaals om aan te geven dat de keeper belangrijk is
BMI is de beste van de wereld, alleen weet niemand het nog. Zijn scheten maken mooiere doelpunten dan Messi en zijn haren buigen het doel voor anderen wijdt open.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij liep toevallig in de weg misschien ja. Of het nou door zijn postuur komt weet ik niet maar altijd als ik die gozer over het veld zie lopen, dan ziet het er allemaal een beetje onbeholpen, onbesuisd en houterig uit.
En de eerste ploeg die zich kwalificeert voor de 8ste finalesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef TLC het volgende:
Jeej Nederland kan morgen de eerste ploeg worden die 6 punten heeft![]()
![]()
Dat kan pas als Spanje daarna niet wint van Chili, maar NL kan wel de 1ste zijn ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En de eerste ploeg die zich kwalificeert voor de 8ste finales
Verder hebben ze dan ook niks. Waardeloos team.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Australië heeft een ding in overvloed en dat is mentaliteit. Ze hebben niks te verliezen en zullen daarom hun huid zo duur mogelijk proberen te verkopen.
4 juni 2006: Nederland - Australië 1-1quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:02 schreef MakkieR het volgende:
Sneijder had het over nog nooit gewonnen van Australië, dat baat mij wel zorgen
quote:Rook gordijn rond duel met Aussies
Oranje toch met zelfde basiself
Het rookgordijn van bondscoach Louis van Gaal miste zijn uitwerking niet. Tot diep in de Nederlandse nacht werd gegist over de variant die Oranje tegen Australië zou kiezen. Op de afsluitende training in het Estadio Beira-Rio speelde Jeremain Lens in de plaats van Ron Vlaar in het beoogde basiselftal, waarmee Van Gaal de indruk wekte van het succesvolle 1-5-3-2 tegen Spanje naar 1-4-3-3 te switchen. Toch laat hij zo goed als zeker alles bij het oude.
Het voorbijgaan aan Vlaar zou ook raar zijn geweest, omdat Van Gaal tegen de loeisterke Australiërs dan juist de fysiek meest krachtige verdediger zou passeren. En de beste kopper, die Tim Cahill in bedwang zou moeten houden. Daarnaast sloten de verhalen van Lens en Van Gaal totaal niet op elkaar aan.
"Of ik ga spelen, weet ik niet. Normaal maakt de bondscoach de opstelling al eerder bekend, maar nu niet. Ik weet niet waar dat mee heeft te maken. Misschien twijfelt hij nog een beetje, omdat we het in de 5-3-2-formatie heel goed hebben gedaan”, zei de aanvaller van Dinamo Kiev die als bliksemafleider werd gebruikt. "Mijn spelers weten al wat we gaan doen”, antwoordde de keuzeheer enkele meters verderop tijdens de persconferentie.
Het schimmenspel hoorde erbij en had te maken met de enorme belangen. "Het systeem en de personele invulling kan van doorslaggevende betekenis zijn tegen Australië. En daarom geef ik mijn opstelling niet. Ook houd ik het systeem voor me”, aldus de bondscoach, die het duel met de Socceroos niet zomaar als een walk-over beschouwt.
Het pokeren begon overigens bijna twee weken geleden al. Na de uitzwaaiwedstrijd tegen Wales liet Van Gaal doorschemeren in de tweede groepswedstrijd op het WK Australië volgens de klassieke Nederlandse speelwijze te zullen bestrijden. "Het zou zo maar 1-4-3-3 kunnen worden”, maakte de bondscoach duidelijk dat het uit nood geboren 1-5-3-2-systeem tegen de Aussies tijdelijk overboord kon worden gegooid. Iets wat hij ook al van plan was tegen Spanje totdat Robin van Persie in Salvador op slag van rust gelijkmaakte. Na een referaat van bijna twee minuten in de kleedkamer liet Van Gaal zijn strijdplan in tact.
Zo ook nu. Van Gaal slikt zijn aanvankelijke bedoelingen dus in. Twee van zijn drie sterspelers – Arjen Robben en Wesley Sneijder – gaven direct na Spanje al aan dat zij liever in het nieuwe systeem zouden spelen tegen Australië. "Dat hebben de internationals mij niet gezegd”, vertelde Van Gaal na de laatste training. "Maar als spelers met een suggestie komen, dan neem ik die mee in mijn beslissing. Ik leg het ook nog voor aan mijn klankbord, bestaande uit mijn assistenten Danny Blind, Patrick Kluivert en Frans Hoek.”
Ongetwijfeld heeft Van Gaal via via het geluid van de toonaangevende internationals als Arjen Robben en Wesley Sneijder wel vernomen. Van Gaal, die zich getuige de opstelling van vanavond dus kon vinden in de argumenten van zijn spelers.
http://www.telegraaf.nl/t(...)lfde_basiself__.html
Gewoon eerste worden. Brazilië speelt maandag pas om 22.00u. Wij om 18.00u. Dus we hebben niets te willen. Gewoon doorgaan waar we mee bezig zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:36 schreef byah het volgende:
Niet teveel scoren in ieder geval, mocht je nog 2e willen worden eventueel
Oh dat wist ik niet eens, ook vaag weer met de volgorde van wedstrijden in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:38 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Gewoon eerste worden. Brazilië speelt maandag pas om 22.00u. Wij om 18.00u. Dus we hebben niets te willen. Gewoon doorgaan waar we mee bezig zijn.
Inderdaad. Gewoon alles winnen. Brazilië speelt ook niet graag tegen ons.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Je denkt serieus dat Louis van Gaal zich hier druk om maakt?
Ja dat had ik gisteren even opgezocht. Inderdaad wel raar dat PouleB eerder speelt dan PouleA. Zal wel met commercie te maken hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:40 schreef byah het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens, ook vaag weer met de volgorde van wedstrijden in ieder geval.
Dat bedoel ik maar. Lijkt me ongeloofwaardig dat Brazilië het express zal laten lopen tegen Kameroen om Spanje te ontlopen. Plus dat Spanje zich eerst maar eens moet plaatsen voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
En overigens.
[ afbeelding ]
Mexico moet nog steeds er 2 meer scoren tegen Kroatië en Brazilië zal dan moeten schutteren tegen fucking Kameroen.
Tuurlijk doen ze dat niet. Het kan in die poule nog veel kanten op. Brazilie moet wsl sowieso winnen. Die zijn vast ook helemaal niet bezig met doen we dit dan krijgen we die en doen we dat dan krijgen we die.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:45 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Lijkt me ongeloofwaardig dat Brazilië het express zal laten lopen tegen Kameroen om Spanje te ontlopen. Plus dat Spanje zich eerst maar eens moet plaatsen voor de volgende ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |