quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Een WK poule is de groep waarin wordt gespeeld. Bijvoorbeeld WK poule G.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/pool-poulequote:
Waarom Vlaar eruit? Waarom niet BMI eruit, Blind links-back, Vlaar midden en Jan-Maat rechts-back?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Caland het volgende:
Vlaar out, Lens in
Zal dus wel 4-3-3 worden.
Omdat je dan twee rechtspoten centraal hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom Vlaar eruit? Waarom niet BMI eruit, Blind links-back, Vlaar midden en Jan-Maat rechts-back?
En ik zie liever Depay dan Lens
Vlaar heeft de laatste dagen last van verschillende pijntjes. Gewoon niet helemaal fit denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom Vlaar eruit? Waarom niet BMI eruit, Blind links-back, Vlaar midden en Jan-Maat rechts-back?
Het enige wat BMI afgelopen vrijdag gedaan heeft is zich boos maken omdat de scheidsrechter per ongeluk wat spray over zijn schoenen spoot, voor de rest heeft die gozer helemaal niets laten zien! Die gast is echt de zwakste schakel in dit elftalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vlaar heeft de laatste dagen last van verschillende pijntjes. Gewoon niet helemaal fit denk ik.
Van Gaal wil altijd een links- en rechtspoot centraal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Door zijn verdedigende actie kon Sneijder de pass op Robben geven bij de 5-1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het enige wat BMI afgelopen vrijdag gedaan heeft is zich boos maken omdat de scheidsrechter per ongeluk wat spray over zijn schoenen spoot, voor de rest heeft die gozer helemaal niets laten zien! Die gast is echt de zwakste schakel in dit elftal
Denk dat Vlaar wel gewoon fit is, tactische keuze dit van Van Gaal.quote:
Hij liep toevallig in de weg misschien ja. Of het nou door zijn postuur komt weet ik niet maar altijd als ik die gozer over het veld zie lopen, dan ziet het er allemaal een beetje onbeholpen, onbesuisd en houterig uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door zijn verdedigende actie kon Sneijder de pass op Robben geven bij de 5-1.
Verder vond ik hem ook minder dan de andere verdedigers, maar hij heeft echt wel wat goede dingen gedaan.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hij liep toevallig in de weg misschien ja. Of het nou door zijn postuur komt weet ik niet maar altijd als ik die gozer over het veld zie lopen, dan ziet het er allemaal een beetje onbeholpen, onbesuisd en houterig uit.
Ik vond De Guzman een stuk slechter dan BMI, maar eigenlijk was er niemand die echt heel slecht speelde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het enige wat BMI afgelopen vrijdag gedaan heeft is zich boos maken omdat de scheidsrechter per ongeluk wat spray over zijn schoenen spoot, voor de rest heeft die gozer helemaal niets laten zien! Die gast is echt de zwakste schakel in dit elftal
Al was de Guzman misschien niet best, de Guzman is nog altijd beter dan Clasie of Fer(die zit er toch ook bij?) Betere keuze dan Guzman naast de Jong is er na mijn inzicht nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vond De Guzman een stuk slechter dan BMI, maar eigenlijk was er niemand die echt heel slecht speelde.
Ik zie Clasie daar graag spelen, die wordt nogal onderschat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Al was de Guzman misschien niet best, de Guzman is nog altijd beter dan Clasie of Fer(die zit er toch ook bij?) Betere keuze dan Guzman naast de Jong is er na mijn inzicht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |