abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141152394
Gaat ie alsnog met Portugal vergelijken. Jij bent niet het meest heldere licht of wel :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Redactie Sport maandag 16 juni 2014 @ 14:50:35 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141152404
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Kekster het volgende:

[..]

De speelstijl van Australië ligt Nederland ook niet. Nederland is een counterploegje dat zeeën van ruimte nodig heeft om goed uit de verf te komen. Australië gaat die echt niet geven en wanneer het niet lukt slaat de frustratie altijd snel toe bij Nederland. Dat hebben we o.a. gezien in tijdens de welbefaamde wedstrijd uit 2006 tegen Portugal.
Cocu had Nederland toen gewoon op 1-1 moeten schieten. Daarna ging het wel mis trouwens, maar Portugal is van een heel ander niveau. Dit Australië is verdedigend niet echt sterk, en met zoveel individuele kwaliteit ben ik dus niet echt bang voor Australië.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 16 juni 2014 @ 14:52:47 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141152488
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Kekster het volgende:

[..]

De speelstijl van Australië ligt Nederland ook niet. Nederland is een counterploegje dat zeeën van ruimte nodig heeft om goed uit de verf te komen. Australië gaat die echt niet geven en wanneer het niet lukt slaat de frustratie altijd snel toe bij Nederland. Dat hebben we o.a. gezien in tijdens de welbefaamde wedstrijd uit 2006 tegen Portugal.
Allereerst: Denk je echt dat een coach van het kaliber van Louis van Gaal dat niet allang heeft voorzien en zich daaraan aanpast? Overigens heeft een speler als Robben helemaal geen zeeën van ruimte nodig, hij creëert die ruimte ook voor zichzelf door in te draaien en te dribbelen. Een steekpass op van Persie of een eigen schot is dan al genoeg. Ten tweede is Australië niet te vergelijken met Portugal, qua speelstijl en geniepigheid niet, hebben wij geen historie van frustratie met Australië (die hadden we in 2006 wel, ek 2004 halve finale eruit gekickt door Portugal) en spelen lang niet alle hakkers van 2006 noch in dit elftal (Cocu, Bouhlarouz).
pi_141152579
Ik vertrouw op v. gaal dat hij het team zodanig aanpast dat ze gewoon winnen van Australie. Alleen Cahill goed in de gaten houden met corners en 't moet wel lukken. Ik hoop wel echt dat Spanje er gewoon uitvliegt en Nederland straks Brazilie ontwijkt omdat ze de fifa mee hebben.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:57:41 #80
396550 Richestorags
pi_141152667
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik vertrouw op v. gaal dat hij het team zodanig aanpast dat ze gewoon winnen van Australie. Alleen Cahill goed in de gaten houden met corners en 't moet wel lukken. Ik hoop wel echt dat Spanje er gewoon uitvliegt en Nederland straks Brazilie ontwijkt omdat ze de fifa mee hebben.
Ideaal scenario als Spanje er straks uitvliegt en we Brazilië ontlopen. In een finale kom ik liever Chili tegen dan Spanje (mochten we de finale halen). Spanje is gebrand op revanche en ik zie het dan toch weer fout gaan.

Nog idealer zou het zijn als Brazilië wordt uitgeschakeld voordat wij Brazilië tegenkomen. Als je tegen Brazilië in de finale speelt (kan dit?) ga je hem geheid verliezen :{
pi_141152747
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ideaal scenario als Spanje er straks uitvliegt en we Brazilië ontlopen. In een finale kom ik liever Chili tegen dan Spanje (mochten we de finale halen). Spanje is gebrand op revanche en ik zie het dan toch weer fout gaan.

Nog idealer zou het zijn als Brazilië wordt uitgeschakeld voordat wij Brazilië tegenkomen. Als je tegen Brazilië in de finale speelt (kan dit?) ga je hem geheid verliezen :{
Daarom, zal wel erg zuur zijn als Spanje straks toch verder komt dan oranje. Een ander scenario is dat Spanje 2e wordt in de poule en Brazilie tegenkomt, dat is wel win-win.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:01:03 #82
396550 Richestorags
pi_141152778
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Daarom, zal wel erg zuur zijn als Spanje straks toch verder komt dan oranje. Een ander scenario is dat Spanje 2e wordt in de poule en Brazilie tegenkomt, dat is wel win-win.
Ik zie liever Chili-Brazilië (dus dan Spanje er al uit) en dat Chili dan van Brazilië wint. Spanje/Brazilië in de finale gaat geheid fout :{
pi_141152924
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik zie liever Chili-Brazilië (dus dan Spanje er al uit) en dat Chili dan van Brazilië wint. Spanje/Brazilië in de finale gaat geheid fout :{
Dat sowieso, wil ze er ook zo snel mogelijk uit. Probleem met brazil is echt dat ze alles meekrijgen, dat is wel flink duidelijk geworden. Moet echt een wonder zijn wil Chili ze uitschakelen, maar ik hoop op 't beste.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:07:22 #84
396550 Richestorags
pi_141152991
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat sowieso, wil ze er ook zo snel mogelijk uit. Probleem met brazil is echt dat ze alles meekrijgen, dat is wel flink duidelijk geworden. Moet echt een wonder zijn wil Chili ze uitschakelen, maar ik hoop op 't beste.
Jep, dat is helaas wel het geval. Het is daarom ook te hopen dat ze weer zo zwak spelen, dan zie ik Chili wel in staat om ze te pakken. Alleen wat gaat de scheids doen om ze te helpen is de vraag :{
pi_141153099
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jep, dat is helaas wel het geval. Het is daarom ook te hopen dat ze weer zo zwak spelen, dan zie ik Chili wel in staat om ze te pakken. Alleen wat gaat de scheids doen om ze te helpen is de vraag :{
Mensen gaan echt gek worden als Chili zwaar benadeeld gaat worden straks, ik vind 't al frustrerend laat staan als het je eigen land is die genaaid wordt.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:12:26 #86
396550 Richestorags
pi_141153168
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Mensen gaan echt gek worden als Chili zwaar benadeeld gaat worden straks, ik vind 't al frustrerend laat staan als het je eigen land is die genaaid wordt.
Toch zouden ze tegen Spanje nog best wel eens bevoordeeld kunnen worden, ik denk dat Brazilië liever tegen Chili speelt dan tegen Spanje...
pi_141153329
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kun je dan je grens niet een uurtje verleggen? :{
Als Nederland nog een wedstrijd speelt na 9 uur ga ik dat denk ik ook doen (medicatie later nemen). :) Baal er echt van dat ik de hele tweede helft gemist heb.

Het is trouwens de hoogste dosering anti-psychotica. Echt een paardenmiddel, 2 uur na inname kan ik mijn ogen niet meer openhouden.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:18:30 #88
396550 Richestorags
pi_141153417
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als Nederland nog een wedstrijd speelt na 9 uur ga ik dat denk ik ook doen (medicatie later nemen). :) Baal er echt van dat ik de hele tweede helft gemist heb.

Het is trouwens de hoogste dosering anti-psychotica. Echt een paardenmiddel, 2 uur na inname kan ik mijn ogen niet meer openhouden.
:{ Vervelend :{
pi_141154220
Ik denk dat dit Nederlands elftal verstandig genoeg is om de boel niet te onderschatten, maar ik verwacht wel gewoon een redelijk simpele overwinning op deze semi-profs.
٩๏̯͡๏)۶
pi_141171847
Nederlands elftal komt levend aan in Porto Alegre

http://www.vi.nl/nieuws/n(...)-in-porto-alegre.htm
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 21:20:57 #91
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_141173288
Als ze zo gaan spelen zoals tegen Spanje verwacht ik een 2-10 overwinning in het voordeel van Nederland
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_141188234
BREAKING: Djamel Haimoudi (Algerije) is de scheidsrechter.
pi_141188841
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Toch zouden ze tegen Spanje nog best wel eens bevoordeeld kunnen worden, ik denk dat Brazilië liever tegen Chili speelt dan tegen Spanje...
Als Spanje net zo speelt als tegen NL, dan liever tegen Spanje.
pi_141188860
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze zo gaan spelen zoals tegen Spanje verwacht ik een 2-10 overwinning in het voordeel van Nederland
met zulke verwachtingen kun je het nooit goed doen.
pi_141189241
Hopen dat Spanje met 1 goal verschil van Chili wint. Wij met (minimaal) twee goals verschil winnen. Dan kan de groepswinst ons bijna niet meer ontglippen :)
pi_141189599
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Volgens mij pas na de achtste finales gaat de reset weer aan.
Na de kwartfinales dacht ik. Dat was in ieder geval in 2010 wel.
pi_141189698
Na de achtste toch? Na de kwartfinale heeft weinig nut.
pi_141189711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:46 schreef Halcon het volgende:
Na de achtste toch?
Volgens mij kwartfinale, zodat je niet met twee gele kaarten geschorst kon worden voor de finale :)
pi_141189734
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:46 schreef Halcon het volgende:
Na de achtste toch? Na de kwartfinale heeft weinig nut.
Ik meen me ook te herinneren dat De Jong geschorst was voor de halve finale. Dus dan kan het niet na de achtste finale geweest zijn.
pi_141189972
Ik heb het opgezocht. Na de kwartfinale inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')