Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze het op het vorige toernooi goed voetbal laten zien. Maar in Nederland zijn er nogal wat vooroordelen (ook over de serie A) die maar blijven hangen, onterecht.
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Met hun passie is niks mis, maar ze hebben bijna nooit eens mooie voetballers.. ja Pirlo, maar dan houdt het alweer op.
[..]
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
De resultaten geven me gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook natuurlijk compleet objectief.
Jij zal er wel mee opgegroeid zijn.. das anders. Wij zijn het slaapverwekkende positiespel gewend dat onze nationale knuffelclub doorgaans speelt.. ben ik ook geen liefhebber vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat vind jij. Ik vind het veel beter en mooier dan Nederland
*racistenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Wat heeft dat voor effect op de attractiviteit van het voetbal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Komt nog bij dat het stikt van de rascisten daar
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waardeloze backs. Gaat ons de kop kosten.
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Xaxax het volgende:
[..]![]()
Ze zullen wel weer met 10 man hangen op hun eigen helft en af en toe een balletje richting ballotelli mikken,,.,
Je weet het nooit met die azuri maar ik schat ze op dit moment niet hoog in. Ze hebben wel altijd een goede wedstrijd mentaliteit..
Bij het volklied moet ik soms huilen...
Goed genoeg met De Rossi ervoor. Ik zou zelf 5-3-2 spelen. En dan De Rossi als CV opstellen zoals het EK 2012.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Centrum is ook niet bepaald top, wel redelijk.
Het volkslied en het blauwe shirt , dat is de enige reden dat ze van mij mee mogen doen ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben altijd voor Italië tijdens een WK/EK naast Nederland. Heerlijk team, alleen denk ik dat ze nu niet goed genoeg zijn. Achterin is het toch te fragiel nog.
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
Altijd luid mee zingen zodat de hele buurt je hoortquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hahaha, eerlijk is eerlijk; hoe zij het volkslied zingen, niets anders dan respect.
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Serie A is verschrikkelijk voetbal met uitzondering van Juve, Napoli en Roma.
Omdat hij talent heeft en veel trainers denken dat zij dat talent uit hem kunnen halen, bijv. wenger etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Balo is ook niet goed genoeg. Onbegrijpelijk wat clubs in hem zien.
Pirlo is een geweldenaar. Verratti en Insigne mag ik ook wel, rest vind ik weinig sprankelend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Serie A heb ik ook niets mee, maar de nationale ploeg op een wk is toch weer iets anders.
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook voorin te afhankelijk van Balotelli, en dat is niet iemand waarvan je afhankelijk moet zijn.
Precies wat je zegt; onberekenbaar. Zo speelt hij dramatisch, en zo knalt hij Duitsland uit 't ek. Je weet gewoon niet wat je van hem kunt verwachten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.
Het gaat er niet om dat hij wel of geen kans krijgt.. als hij niet zo'n gestoorde eigengeile idioot was maar iets stabieler in zijn bovenkamer dan zou hij meer uit zijn carrière halen.. Die vent is compleet geflipt en eigenlijk niet geschikt voor topvoetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een vrij onberekenbare speler, maar ik vind hem ergens altijd nog wel een soort onbegrepen iemand die tot meer had kunnen uitgroeien als hij de kans had gekregen / nog krijgt.
Mooi man, ik heb 't idee dat Sneijder en v. Persie niet echt top zijn met elkaar, maar wat boeit 't als de 2 besten een goeie klik hebben.quote:
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Mooi man, ik heb 't idee dat Sneijder en v. Persie niet echt top zijn met elkaar, maar wat boeit 't als de 2 besten een goeie klik hebben.
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.
Die Sneijder-hype is er dan ook nog steeds alleen in Nederland. Niet voor niets dat geen enkele topclub hem toen heeft opgepikt. Heeft 1 gouden pik jaar gehad en toen hield het wel op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sneijder is dan ook een overschatte nepvedette.
Precies.. dat schotje van hem leek wel van een E-pupil te komen. De pass op Robben daarentegen was dan weer erg fraai. Maar op beslissende momenten heeft hij er een handje van om te falen in de afronding.. was op WK 2010 ook al zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij produceerde een mooie opvolger van "OP WEG NAAR..." in de eerste helft. Hoe hij die kansen op het eind ook verneukte, tering.
De droom van iedere WOS'erquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Er is EEN iemand geweest die had 1-5 weten te voorspellen (live na de 1-0) en hij had er 7 pond op ingezet. Uitbetaling het hoogste wat mogelijk is: 999/1 dus 7000 pondjes!
[ afbeelding ]
Dat is ook deels hoe hij wordt neergezet. Hij is zeker excentriek, maar hij heeft diep van binnen een goed hart en doet dingen waar andere beroemdheden hun neus voor zouden ophalen, media schetsen een beeld van hem als een totaal losgeslagen idioot. Bovendien heeft hij zijn hele leven al met racisme moeten worstelen in een vrij racistisch Italiaans klimaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat hij wel of geen kans krijgt.. als hij niet zo'n gestoorde eigengeile idioot was maar iets stabieler in zijn bovenkamer dan zou hij meer uit zijn carrière halen.. Die vent is compleet geflipt en eigenlijk niet geschikt voor topvoetbal.
Ze hebben allemaal van die spelers die uit het niets kunnen scoren. Snel, goed schot, individuele actie (Hazard, Mertens, Chadli, Dembélé), maar ook sterke koppers zoals Vertonghen, Vermaelen, Toby en Kompany. Als het een beetje meezit kunnen ze van iedereen winnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef starla het volgende:
Mensen die serieus denken dat België ver gaat komen op dit toernooi. De enige reden is omdat ze in een fricking makkelijk poule zitten. Misschien wel de makkelijkste op F na. Dus de achtste finales gaan ze wel bereiken. Maar dan moeten ze tegen Portugal of Duitsland (ga ik even vanuit). Wordt al lastig. Die Portugezen hebben geen geweldig elftal, maar kunnen aardig goed toernooitjes spelen met op het WK een vierde plek in 2006 en op de laatste 5 EK's 4 keer de top 5. Duitsland spreekt voor zich.
En als ze dat overleven wacht hun waarschijnlijk Argentinië in de kwartfinale. Daar houdt het vrees ik dan toch echt op.
Het beeld dat de media schetsen daar zorgt hij zelf voor.. en als hij zo'n moeite heeft met racisme, waarom gaat hij dan van City terug naar Milaan? Ben geen fan van die gozer en zal dat niet worden ook. Moet hem wel een compliment geven voor de mooiste spelersvrouw ooit.. Rafaella Fico.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is ook deels hoe hij wordt neergezet. Hij is zeker excentriek, maar hij heeft diep van binnen een goed hart en doet dingen waar andere beroemdheden hun neus voor zouden ophalen, media schetsen een beeld van hem als een totaal losgeslagen idioot. Bovendien heeft hij zijn hele leven al met racisme moeten worstelen in een vrij racistisch Italiaans klimaat.
Nee, daar zorgt iemand niet altijd zelf voor. Als er selectief dingen van jou worden uitgelicht in de media, bepaalt dat al hoe andere mensen over je denken. Werden er andere dingen uitgelicht, was het beeld heel anders. Zoals bijvoorbeeld het feit dat hij persoonlijk met een gepest jongetje naar de directeur van zijn school reed en verhaal ging halen bij de directeur. Menig beroemdheid die daar zijn neus voor zou ophalen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het beeld dat de media schetsen daar zorgt hij zelf voor.. en als hij zo'n moeite heeft met racisme, waarom gaat hij dan van City terug naar Milaan? Ben geen fan van die gozer en zal dat niet worden ook. Moet hem wel een compliment geven voor de mooiste spelersvrouw ooit.. Rafaella Fico.
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het een beetje meezit kunnen ze van iedereen winnen.
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Juistem, hij wilt altijd shinen en ik weet nog dat ie te vaak voor eigen succes ging en v. Persie daardoor benadeelde. Maar goed, zijn carriere is nabij het einde, leuk cashen in Turkije en daarna is het over terwijl v. Persie en Robben gewoon de man zijn bij wereldclubs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Sneijder-hype is er dan ook nog steeds alleen in Nederland. Niet voor niets dat geen enkele topclub hem toen heeft opgepikt. Heeft 1 gouden pik jaar gehad en toen hield het wel op.
Ik vind 't wel heerlijk dat er ongetwijfeld veel Spanjaarden dik geld hebben verloren en ook nog flink zijn vernederd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Er is EEN iemand geweest die had 1-5 weten te voorspellen (live na de 1-0) en hij had er 7 pond op ingezet. Uitbetaling het hoogste wat mogelijk is: 999/1 dus 7000 pondjes!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef starla het volgende:
Mensen die serieus denken dat België ver gaat komen op dit toernooi. De enige reden is omdat ze in een fricking makkelijk poule zitten. Misschien wel de makkelijkste op F na. Dus de achtste finales gaan ze wel bereiken. Maar dan moeten ze tegen Portugal of Duitsland (ga ik even vanuit). Wordt al lastig. Die Portugezen hebben geen geweldig elftal, maar kunnen aardig goed toernooitjes spelen met op het WK een vierde plek in 2006 en op de laatste 5 EK's 4 keer de top 5. Duitsland spreekt voor zich.
En als ze dat overleven wacht hun waarschijnlijk Argentinië in de kwartfinale. Daar houdt het vrees ik dan toch echt op.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.
Het Nederlands elftal had in het verleden op papier ook vaak fantastische elftallen, hoewel we toch vaak strandden in de kwartfinales en zelfs achtste finale tegen bijvoorbeeld dus een Portugal in 2006.
Dat het mee moet zitten geldt voor elk elftal. Als het een beetje meezit kan ook Chili kampioen worden of zelfs weer Italië.
Verschil met een Italië of Chili is dat België allemaal spelers heeft die in de grootste competenties spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Gun het ze van harte daar niet van, maar zoals het Nederlands elftal verschrikkelijk onderschat werd, wordt denk ik het Belgisch elftal lichtelijk overschat.
Het Nederlands elftal had in het verleden op papier ook vaak fantastische elftallen, hoewel we toch vaak strandden in de kwartfinales en zelfs achtste finale tegen bijvoorbeeld dus een Portugal in 2006.
Dat het mee moet zitten geldt voor elk elftal. Als het een beetje meezit kan ook Chili kampioen worden of zelfs weer Italië.
Ding met Portugal is, wat gaat Ronaldo doen? Wordt wel tijd dat hij gaat shinen, het is telkens maar net-niet. Tegen Zweden, als hij die lijn kan doortrekken dan kan 't nog wat worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Portugal heeft juist een geweldig elftal.
Argentinië is zwaar overschat, die moet België juist wel kunnen hebben. Maar ik denk inderdaad dat Portugal of Duitsland net iets te lastig zullen zijn voor België, dat zijn beide topfavorieten. België heeft gewoon gigantische pech met de loting, maar dat het één van de outsiders is dat lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |