quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kopkracht van Cahill kan gevaarlijk zijn.
Ik zeg het u.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Australië mogen we met alle respect geen enkele moeite hebben, al is hun spits met nummer 4 (oud everton geloof ik?) wel een heel sterke kopper.
Daar zit je helemaal naast.. Youri Mukder zei gisteren precies hetzelfde en Van Marwijk beaamde het volledig.. je hebt in een wedstrijd altijd beslissende momenten waarbij je mazzel kan hebben of juist pech.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef fotostarter het volgende:
Je lijkt wel negatief. Als je het net af gaat is 95% positief. Of het komt omdat ze gewonnen hebben zal ook wel een aandeel hebben, maar krijg bij jouw reactie nogal een zure smaak. Of zit ik ernaast?
Ja heb het gezien.. maar zegt met niet heel veel. Sommige landen stijgen boven zichzelf uit als ze een goede tegenstander hebben. Chili viel wel tegen verder ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je vannacht gekeken hebt, weet je dat Chili eigenlijk niet had mogen winnen. Australië liet het na om 2-2 te maken.
Echt hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:30 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe BMI ook gewoon blijft kijken naar Costa
Niemand fuckt met BMIquote:
Ik ontloop nog steeds het liefst Braziliè.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:57 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk hoe de rollen nu omgedraaid zijn.
Nu wilt Brazilie ons ontlopen.
Als BMI zo blijft spelen en zo blijft opvallen door zijn acties, dan is Feyenoord hem kwijt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niemand fuckt met BMI![]()
Het is jammer dat Beugelsdijkie naar FSV Frankfurt gaat, dat was samen met BMI toch wel een cultheldenverdediging geworden
Ja en iedereen hoopt dat Spanje er nu uitvliegt, maar ik zou het mooier vinden als je straks Brazilië - Spanje krijgt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:57 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk hoe de rollen nu omgedraaid zijn.
Nu wilt Brazilie ons ontlopen.
Wat te denken van Daley...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als BMI zo blijft spelen en zo blijft opvallen door zijn acties, dan is Feyenoord hem kwijt.
Daley ook ja. Na zo'n seizoen bij Ajax, een prima CL en nu dit.quote:
quote:One of the players picked out by Alan Shearer and the rest of the BBC Sport pundits in last night's match was Ajax midfielder, and son of Danny, Daley Blind.
The 24-year-old created more chances (four), had more touches (66), made more successful passes (36) than any other Dutch player.
BBC
Henry was ook lyrischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daley ook ja. Na zo'n seizoen bij Ajax, een prima CL en nu dit.
[..]
Twee keer zelfs door Nederland dit jaar met darts.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:02 schreef polderturk het volgende:
We zijn al WERELDKAMPIOEN in het darten. Nu hopelijk ook in het voetbal.
De woorden van Shearer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Henry was ook lyrisch
http://nos.nl/wk2014/vide(...)sch-over-oranje.html
Vonden dat RVP de keeper hinderdequote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagjewaarom gingen ze bij Spanje zo over de zeik na de goal van De Vrij? Was er volgens hun een overtreding gemaakt
Fredtsj versierde anders wel een strafschop en Neytzmar maakte er twee, niet dat we tegen ze zullen spelen voor de finale als we beide eerste eindigen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:03 schreef Xaxax het volgende:
Nederland wordt nummer 1 in de poule, dan ontloopt het brazilie dat is bijna al zeker...
ik denk zelfs dat die spanjaarden eruit vliegen..
IK vind die spits echt niks.
Nederland heeft het belangrijkste wat je kan hebben op zo een groot toernooi en dat is scorende spitsen zoals robben en van Persie
Van Persie belemmerde de keeper in zijn 5 meter gebied.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vraagjewaarom gingen ze bij Spanje zo over de zeik na de goal van De Vrij? Was er volgens hun een overtreding gemaakt
Ja Van Persie op Casillas, vond Casillas. Had hij wel een punt maar die penalty was er ook geen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Mits Nederland van de Aussies winnen, wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe hoog zijn de kansen dat Spanje van Chili verliest?
En indien dat gebeurt, betekent dat dat de Spanjaarden de groepsfase verloren hebben?
Ah! Duidelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vonden dat RVP de keeper hinderde
30%. Zie ze wel winnen van Chili.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En indien dat gebeurt, betekent dat dat de Spanjaarden de groepsfase verloren hebben?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van Persie belemmerde de keeper in zijn 5 meter gebied.
Thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja Van Persie op Casillas, vond Casillas. Had hij wel een punt maar die penalty was er ook geen.
Was er wel mee eens. Maar ach, niks te klagen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vonden dat RVP de keeper hinderde
Ervan uitgaande dat iedereen van Australië wint ligt Spanje eruit als ze verliezen van Chili.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Goedmakertje voor die schandalige pingelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was er wel mee eens. Maar ach, niks te klagen.
Spanje gooit ook gewoon het systeem om, 5-2-3.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje v Chili wordt genot, erop of eronder.
Wat moeten die Aussies nou weer voorstellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mits Nederland van de Aussies winnen, wel ja.
Costa gaat niet spelen, joh. Baggerpotje van Diego.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje gooit ook gewoon het systeem om, 5-3-2.
Reina
Carvajal, Azpilicueta, Piqué, Ramos, Alba
Busquets, Alonso
Costa, Villa, Torres
Waarom zou Spanje in godsnaam zonder Iniesta spelen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje gooit ook gewoon het systeem om, 5-2-3.
Reina
Carvajal, Azpilicueta, Piqué, Ramos, Alba
Busquets, Alonso
Costa, Villa, Torres
Zonder spits, dat schiet niet op. Echt onbegrijpelijk dat Villa op de bank zit en Negredo, Isco en Navas er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa gaat niet spelen, joh. Baggerpotje van Diego.
Casillas; Azpilicueta/Carvajal, Ramos, Pique, Alba; Busquets, Xavi Alonso; Pedro, Fabregas, Iniesta
Het roer moet om daar, zie gisteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom zou Spanje in godsnaam zonder Iniesta spelen?Nog altijd de beste middenvelder ter wereld.
Nog altijd beter dan een niet fitte Diego Costa.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder spits, dat schiet niet op. Echt onbegrijpelijk dat Villa op de bank zit en Negredo, Isco en Navas er niet bij zijn.
Je weet dat Carvajal er niet bij is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Costa gaat niet spelen, joh. Baggerpotje van Diego.
Casillas; Azpilicueta/Carvajal, Ramos, Pique, Alba; Busquets, Xavi Alonso; Pedro, Fabregas, Iniesta
Uh, schuld van Noberquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je weet dat Carvajal er niet bij is?
Spanje heeft eigenlijk geen spits nodig. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat er veel beweging voor is met Villa en Pedro oid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder spits, dat schiet niet op. Echt onbegrijpelijk dat Villa op de bank zit en Negredo, Isco en Navas er niet bij zijn.
Iniesta wordt niet gepasseerd hoor. Gisteren ook weer een paar schitterende passes die een defensie open kunnen leggen. Bovendien heeft Iniesta zoveel crediet en respect opgebouwd in Spanje... Die zal alles blijven spelen, mark my words.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:12 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Het roer moet om daar, zie gisteren.
Wist ik niet, zie dat Albiol er bij is en Cazorla, wat moet je daar nou weer mee op een WK?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je weet dat Carvajal er niet bij is?
Dat klopt inderdaad, allen niet zo ver als gisteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:17 schreef Xaxax het volgende:
Spanje verloor 4 jaar geleden toch ook zijn eerste wedstrijd of vergis ik me nu?
Spanje scoort moeizaam maar kwam er altijd mee weg omdat tegenstanders vaak niet durven voetballen en dat tiki-taka een soort wurgslang is die andere ploegen verstikt. Oranje heeft laten zien wat de sleutel is om dat vervelende spelletje te ontmantelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spanje heeft eigenlijk geen spits nodig. Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat er veel beweging voor is met Villa en Pedro oid.
Juanfran is de backup als rechtsbackquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik niet, zie dat Albiol er bij is en Cazorla, wat moet je daar nou weer mee op een WK?
Maar ze kunnen niet blijven spelen met Xavi, Iniesta, Busquets, Alonso, Silva/Cesc, dat doen ze al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |