Hahaha heerlijke beelden. Vooral die trage Ramos en falende Casillas, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:12 schreef hole1988 het volgende:
lol onsoranje mag de beelden gewoon op youtube knallen
Dat zegt best wat, want bijv ook Robben, RVP en Vlaar speelden een bijzonder goede pot voor hun doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef OllieWilliams het volgende:
thierry henry vond blind by far de beste op het veld
Daar hadden we mazzel ja.. vond het zelf geen overtreding maar zag er wel erger uit dan bij Brazilië - Kroatië.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef banaantjeEE het volgende:
Bij het doelpunt van De Vrij, vond ik dat Van Persie toch wel een fout beging op de keeper....
Compenseert die onterechte strafschop weer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hadden we mazzel ja.. vond het zelf geen overtreding maar zag er wel erger uit dan bij Brazilië - Kroatië.
Dit was weer zo'n wedstrijd waarbij het verloop ook typerend is.. slecht beginnen.. mazzel op beslissende momenten.. de wedstrijd kantelt en we denderen eroverheen.. en op het eind is het een schiettent en missen we grote kansen.
Ik krijg zo'n hoog Churandy Martina gevoel bij deze foto.quote:
Die is nauwelijks zijn stoel uit geweest man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef OllieWilliams het volgende:
thierry henry vond blind by far de beste op het veld
Bovendien kwam Van Persie daar terecht omdat ie zelf probeerde te scoren, niet met de intentie de keeper te blokkeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Toornen aan de rechtsgeldigheid van de 1-3 van Nederland.
Gewoon een compensatietje van die pingel van Spanje.
Chili begon vlijmscherp gisteren, maar kakte echt hard in na de 2-0. Toen kwam Australië er af en toe gevaarlijk uit, en eigenlijk hadden ze in mijn ogen wel een 2-2 verdiend ipv een 3-1 nederlaag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:27 schreef icloud het volgende:
Hoe zit het met de overige landen?
Australie is volgens mij niet echt een voetballand?
en chili?
Australië heeft alleen vechtlust maar kan verder niet voetballen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:27 schreef icloud het volgende:
Hoe zit het met de overige landen?
Australie is volgens mij niet echt een voetballand?
en chili?
Verdedigen kan Chili gewoon niet. Voetballend zijn ze geniaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Australië heeft alleen vechtlust maar kan verder niet voetballen.
Chili kan aardig voetballen maar die gasten zijn allemaal 1.70 en verdedigend zijn ze niet sterk.
Normaal speelt hij juist lekker vlot, goede aanname, prima pass. Maar gister zat hij gewoon niet lekker in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef Xaxax het volgende:
Ik ben niet zo kapot van de Guzman...
HIj speelt een tempo te laag voor dit nivo...
IK zie daar liever clasie, Fer of Wijnaldum, die gooien tenminste ook de beuk erin....en gaan er veel meer voor kwa vechtlust.
Als Nederland van Australië wint.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Spanje moet nu winnen van Chili trouwens, zo simpel is het. Gelijkspel is niet genoeg met dit belabberde doelsaldo. Zou wat zijn, Spanje er in de groepsfase al uit...
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Spanje moet nu winnen van Chili trouwens, zo simpel is het. Gelijkspel is niet genoeg met dit belabberde doelsaldo. Zou wat zijn, Spanje er in de groepsfase al uit...
Je lijkt wel negatief. Als je het net af gaat is 95% positief. Of het komt omdat ze gewonnen hebben zal ook wel een aandeel hebben, maar krijg bij jouw reactie nogal een zure smaak. Of zit ik ernaast?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar hadden we mazzel ja.. vond het zelf geen overtreding maar zag er wel erger uit dan bij Brazilië - Kroatië.
Dit was weer zo'n wedstrijd waarbij het verloop ook typerend is.. slecht beginnen.. mazzel op beslissende momenten.. de wedstrijd kantelt en we denderen eroverheen.. en op het eind is het een schiettent en missen we grote kansen.
Er staat me iets van bij dat Spanje niet graag tegen Chili speelt. Wordt een interessante wedstrijd, maar zou me niet verbazen als Spanje weer verliest. Ik vond Spanje gisteren een beetje overkomen zoals Nederland op het vorige EK.. machteloos, telkens een stapje te laat.. die gasten lijken vooral mentaal wel op.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigen kan Chili gewoon niet. Voetballend zijn ze geniaal.
Zie Spanje de volgende wedstrijd wel heersen.
Robben is in bloedvorm, nooit dat we punten verspelen tegen Australiëquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Nederland van Australië wint.
Maar goed, Spanje v Chili wordt de belangrijkste wedstrijd voor Spanje in tijden.
Als je vannacht gekeken hebt, weet je dat Chili eigenlijk niet had mogen winnen. Australië liet het na om 2-2 te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat Spanje niet graag tegen Chili speelt. Wordt een interessante wedstrijd, maar zou me niet verbazen als Spanje weer verliest. Ik vond Spanje gisteren een beetje overkomen zoals Nederland op het vorige EK.. machteloos, telkens een stapje te laat.. die gasten lijken vooral mentaal wel op.
Maar ja het kan ook zomaar anders lopen.. normaal is Spanje een maatje te groot voor Chili.
Die Vlaar zat er in de eerste helft een paar keer echt heel belangrijk tussenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zegt best wat, want bijv ook Robben, RVP en Vlaar speelden een bijzonder goede pot voor hun doen.
De kopkracht van Cahill kan gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Robben is in bloedvorm, nooit dat we punten verspelen tegen Australië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |